Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Opole: Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łukasiewicza, Dunikowskiego i Racławickiej w ciągu drogi krajowej nr 40 w m. Kędzierzyn-Koźle na terenie administrowanym przez GDDKiA Rejon w Kędzierzynie - Koźlu
Numer ogłoszenia: 133613 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łukasiewicza, Dunikowskiego i Racławickiej w ciągu drogi krajowej nr 40 w m. Kędzierzyn-Koźle na terenie administrowanym przez GDDKiA Rejon w Kędzierzynie - Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łukasiewicza, Dunikowskiego i Racławickiej w ciągu drogi krajowej nr 40 w m. Kędzierzyn-Koźle na terenie administrowanym przez GDDKiA Rejon w Kędzierzynie - Koźlu., w celu dostosowania do wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23.12.2003 r.) Planowana jest wymiana: Skrzyżowanie ulic Łukasiewicza-Dunikowskiego-Racławicka (Kędzierzyn-Koźle - DK nr 40): - Rozebranie i ponowne ułożenie części chodnikowej w ilości ok. 45 m2, - Kompleksowa wymiana okablowania, - Montaż słupów wysięgnikowych do sygnlizacji - 5 szt., - Montaż słupów synglizacji świetlnej - 3szt., - Montaż latarń sygnałów ulicznych o łącznej ilości - 22 szt., - Montaż przycisków dla pieszych wraz z sygnalizatorem akustycznym - 4 szt., - Montaż oznakowania pionowego i poziomego w obrębie skrzyżowania, - Pomiary i sprawdzenie zasilania,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - posiadają doświadczenie w zakresie budowy instalacji (lub modernizacji) sygnalizacji świetlnej drogowej. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zadania w zakresie, robót o których mowa w doświadczeniu, o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że roboty te zostały wykonane należycie, - mają do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, w tym kierownika robót z 5 letnim stażem pracy i 2 letnim doświadczeniu na tym stanowisku. Kierownik robót wskazany przez wykonawcę musi posiadać wymagane uprawnienia elektryczne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń o doświadczeniu w branży min. 5 lat a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100 000,00 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (merytorycznych) opisanych w pkt V. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Informację o doświadczeniu Wykonawcy (wykaz zrealizowanych robót), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Informację o potencjale kadrowym Wykonawcy (wykaz osób), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji osoby posiadają wymagane uprawnienia. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl -> oddział opole -> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Kędzierzynie - Koźlu, ul. 24 Kwietnia 4 , 47-200 Kędzierzyn - Koźle tel. 077 482 30 61, fax. 077 482 27 74, rdkkozle@opole.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:55, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Kędzierzynie - Koźlu, ul. 24 Kwietnia 4, 47-200 Kędzierzyn - Koźle pokój nr 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.