Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Jelenia Góra: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 133640 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze , ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, w ilościach zgodnych z poniższą tabelą: L.p. Artykuł Jednostka miary Ilość Kod CPV 1 Barszcz biały - ekstrakt w proszku kg 150 15891000-0 2 Bulion mięsny - ekstrakt w proszku kg 150 15891000-0 3 Chrzan tarty kg 200 15331400-1 4 Cukier kg 4 000 15831200-4 5 Czosnek mielony kg 20 15870000-7 6 Drożdże świeże kg 30 15898000-9 7 Dżem kg 1 000 15332200-6 8 Fasola jaś kg 800 15331131-4 9 Fasola szparagowa konserwowa kg 600 15331400-1 10 Groch łuskany kg 500 15331133-8 11 Groszek konserwowy kg 800 15331400-1 12 Herbata granulowana kg 250 15863000-5 13 Kapusta kiszona kg 1 500 15331142-4 14 Kasza gryczana kg 300 15613000-8 15 Kasza jęczmienna kg 800 15613000-8 16 Kasza manna kg 500 15613000-8 17 Kasza pęczak kg 800 15613000-8 18 Kawa zbożowa kg 100 15861200-3 19 Ketchup kg 400 15871230-5 20 Kompot owocowy litr 900 15321000-4 21 Koncentrat pomidorowy 30% kg 1 000 15331427-6 22 Kukurydza konserwowa kg 500 15331400-1 23 Kwasek cytrynowy kg 10 15870000-7 24 Liść laurowy kg 10 15870000-7 25 Majeranek kg 15 15870000-7 26 Majonez kg 150 15871273-8 27 Makaron łazanki kg 800 15851100-9 28 Makaron nitki rosołowe kg 600 15851100-9 29 Makaron świderki kg 1 200 15851100-9 30 Margaryna zwykła opakowanie 0,25 kg kg 5 500 15431100-9 31 Marmolada wieloowocowa kg 800 15332200-6 32 Mąka pszenna typ 500 kg 3 000 15612100-2 33 Mąka ziemniaczana kg 50 15612300-4 34 Mleko w kartonie 1 litr 2% litr 1 500 15511700-0 35 Mleko w proszku kg 250 15511700-0 36 Musztarda kg 350 15871250-1 37 Ocet litr 100 15871100-5 38 Ogórek kiszony kg 1 500 15331120-4 39 Ogórek konserwowy kg 1 000 15331400-1 40 Olej roślinny rafinowany litr 1 200 15421000-5 41 Papryka konserwowa kg 300 15331400-1 42 Papryka mielona łagodna kg 15 15870000-7 43 Papryka mielona ostra kg 10 15870000-7 44 Pieprz czarny mielony kg 60 15872100-2 45 Przyprawa do zup (w płynie) litr 850 15870000-7 46 Przyprawa kucharek lub podobna kg 350 15870000-7 47 Ryż kg 2 000 15611000-4 48 Ser homogenizowany 0,15 kg kg 200 15550000-8 49 Ser topiony kg 1 000 15542200-1 50 Ser twarogowy półtłusty kg 1 500 15542100-0 51 Ser żółty twardy kg 100 15544000-3 52 Soja granulat kg 250 15610000-7 53 Soja kostka kg 150 15610000-7 54 Sól kuchenna spożywcza kg 1 500 15872400-5 55 Szczaw konserwowy siekany kg 400 15331400-1 56 Szpinak mrożony kg 30 15512100-1 57 Śmietana 18% kg 400 15512100-1 58 Woda mineralna niegazowana 1,5 l litr 1 500 15981000-8 59 Ziele angielskie kg 10 15870000-7 60 Żurek - ekstrakt w proszku kg 150 15891000-0 Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze przy ul. Grottgera 2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie w dni robocze do dwóch razy razy w tygodniu w godzinach 7:30 - 9:30 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.). W okresach świątecznych wielkości oraz dni i godziny dostaw ustalane będą indywidualnie. Dostawy artykułów spożywczych będą się odbywać po uprzednim telefonicznym zamówieniu składanym najpóźniej w przeddzień dostawy. Oferowane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie z wykorzystaniem wzoru formularza oceny ofert (załącznik nr 4 do SIWZ) na podstawie złożonych przez wykonawcę wymienionych poniżej dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy PZP. Na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 2 ustawy PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
ul. Grottgera 2
58-500 Jelenia Góra
Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ul. Grottgera 2 58-500 Jelenia Góra Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.