Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13367 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Rzeszów: Administrowanie częścią nieruchomości położonej w Rzeszowie przy ul Geodetów 1 oraz dostawa mediów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
001023003, ul.
ul. Geodetów
1,
35-959
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 503 600, faks
178 521 130, e-mail
is.przetargi@pk.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzeszow.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie częścią nieruchomości położonej w Rzeszowie przy ul Geodetów 1 oraz dostawa mediów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Administrowanie częścią XV-to piętrowego budynku przy ulicy Geodetów, użytkowanej przez Współwłaściciela oraz przynależną działką nr 1762, a także garażem posadowionym na działce nr 1521/15. Dostawa wody i odbiór ścieków. Dostawa energii elektrycznej.Dostawa ciepła do instalacji centralnego ogrzewania do części użytkowanej przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70332000-7
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2,
65110000-7,
90000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT411140.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 503181.66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Izba Administracji Skarbowej zajmuje pomieszczenia w XV piętrowym wieżowcu, zlokalizowanym w Rzeszowie przy ul. Geodetów 1, którego współwłaścicielami są: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Podkarpacki Urząd Skarbowy w Rzeszowie, Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie, Totalizator Sportowy, OPGK oraz prywatny właściciel. Wspólne części wieżowca stanowią ułamkowa część holu wejściowego, dwie klatki schodowe, szyby i dźwigi osobowe, instalacje p.poż, instalacja wodno-kanalizacyjna (licznik wspólny dla wszystkich współwłaścicieli) oraz telewizja przemysłowa wokół budynku. W celu wykonywania czynności administrowania wyłoniony administrator musi mieć dostęp do wszystkich ww. urządzeń, a do tego niezbędna jest zgoda wszystkich współwłaścicieli. Zamawiający pismem z dnia 03.10.2016 r., znak sprawy 1801-LO2.213.16.2016, zwrócił się do współwłaścicieli z zapytaniem o możliwość poszukiwania, negocjowania i zawarcia umowy o administrowanie z innym administratorem niż dotychczasowy, tj. OPGK. W odpowiedzi OPGK pismem z dnia 10.10.2016 r. poinformował, że nie jest zainteresowany zmianą administratora i sam chce administrować zarówno własną częścią nieruchomości jak i częścią nieruchomości pozostałych współwłaścicieli. Jednocześnie poinformował, że nie chce udostępniać własnej infrastruktury oraz mediów zewnętrznym operatorom. Stanowisko swoje OPGK podtrzymał również pismem z dnia 25.10.2016 r. Biorąc powyższe pod uwagę jedynie OPGK może pełnić funkcję administratora sprawującego zarząd nad całą nieruchomością, a tylko taki administrator będzie w stanie wykonać umowę, w szczególności ze względu na konieczność dostępu przez administratora do wszystkich pomieszczeń znajdujących się w nieruchomości. Jedynie wybór OPGK na administratora obiektu przy ul. Geodetów 1 umożliwi współdziałanie wszystkich współwłaścicieli umożliwiające właściwe wykonanie usługi administrowania. Wykonawca ten posiada wyłączny dostęp do systemów ochrony przeciwpożarowej, instalacji hydrantowej, systemu sygnalizacji pożaru, czy systemu oddymiającego, które ze względów technicznych (w tym przepisy BHP i PPOŻ), muszą być dostępne, znajdować się we władaniu, a przynajmniej w dyspozycji administratora budynku. Ponadto OPGK nie wyraził zgody na udostępnienie tych urządzeń, a także powierzchni portierni stanowiącej jego własność innemu podmiotowi, powołując się na swoje prawo wyłączne (prawo własności) do tych powierzchni i urządzeń.
Udzielenie z kolei OPGK zamówienia w części dotyczącej dostawy mediów, tj.: dostawy energii, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości oraz dostawy ciepła nosi znamiona umowy na usługi pośrednictwa. OPGK udostępnia Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie przyłącza stanowiące wyłączną jego własność i Zamawiający nie ma możliwości skorzystać z usług innego podmiotu, gdyż wiązałoby się to z niemożliwą do uzyskania zgodą Wykonawcy na wykonanie usług za pomocą jego infrastruktury przez podmiot trzeci, bądź z koniecznością wybudowania nowej sieci infrastruktury elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, co nie jest racjonalne z punktu widzenia ekonomicznego a co wiązałoby się z koniecznością uzyskania zgody wszystkich współwłaścicieli nieruchomości. Obiekt zlokalizowany w Rzeszowie przy ul. Geodetów 1 posiada wspólne przyłącze cieplne z miejskiej sieci ciepłowniczej, z budynkiem IV piętrowym i przewiązką między tymi budynkami. Budynek IV piętrowy i przewiązka stanowią własność OPGK. Zlokalizowana w obiekcie, położonym w Rzeszowie przy ul. Geodetów 1, wymiennikownia służy zapewnieniu ciepła wszystkim pomieszczeniom, stąd zamówiona moc cieplna musi również służyć wszystkim tym budynkom. Z kolei agregat prądotwórczy posadowiony został, ze względów bezpieczeństwa, poza obiektem, a trasa okablowania awaryjnego biegnie przez działki będące własnością OPGK. Podmiot ten jest również właścicielem stacji transformatorowej, która zlokalizowana jest na jego działce. OPGK nie wyraża zgody na rozdział instalacji, umieszczenie oddzielnego przyłącza i zmianę trasy okablowania. Również instalacja wodno-kanalizacyjna nie jest dostosowania tak, aby poszczególni współwłaściciele budynku mogli podpisać odrębne umowy na dostawę wody i odbiór ścieków. W powołanym powyżej piśmie z dnia 25.10.2016 r. OPGK podkreślił, że kierując się dbałością o stan infrastruktury, nie wyraża zgody na jej przebudowę i jest zainteresowany samodzielnie zarządzać swoimi zasobami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.