eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaobsługa zapobiegawcza, konserwacyjna i regulacyjna urządzeń i instalacji w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej znajdujących się w IP-CZD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Warszawa: obsługa zapobiegawcza, konserwacyjna i regulacyjna urządzeń i instalacji w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej znajdujących się w IP-CZD
Numer ogłoszenia: 133702 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa zapobiegawcza, konserwacyjna i regulacyjna urządzeń i instalacji w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej znajdujących się w IP-CZD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: całość zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wyznaczą do wykonania zamówienia minimum 3 osoby, które posiadają uprawnienia kwalifikacyjne E dla branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej, 2.2. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej minimum jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie: 2.2.1. .za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy w tym okresie wykonali przynajmniej jedno zamówienie o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 80 % ceny składanej oferty; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy (wg załaczonego wzoru), że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 8.1. SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiąjący wymaga dostarczenia nastepujących dokumentów: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3. wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, tj. posiadania aktualnych uprawnień wymienionych w pkt. 8.1.2.1. 2.4. Wykaz minimum jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich trzech lat usługi, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Czas reakcji na awarię w minutach - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl/zamowieniapubliczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.