eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi dla zadania inwestycyjnego pn.Budowa Budynku Centrum Czystych Technologii Węglowych w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Katowice: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Budynku Centrum Czystych Technologii Węglowych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 13370 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382022 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Budynku Centrum Czystych Technologii Węglowych w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Informacja o realizowanym obiekcie oraz motywacja podjęcia postępowania przetargowego na nadzór inwestorski nad robotami dodatkowymi. Budynek Centrum Czystych Technologii Węglowych - Laboratoria Katowice w realizacji jest pięciokondygnacyjnym budynkiem o przeznaczeniu na budynek laboratoryjny z prowadzonymi procesami o dużym potencjale skomplikowania i niebezpieczeństwa z uzupełniającym zakresem pomieszczeń biurowych. Procesy badawcze prowadzone w pomieszczeniach laboratoryjnych prowadzone będą z użyciem środków chemicznych oraz charakteryzują się wysokim stopniem zapylenia i wybuchowości. W skład wyposażenia w meble laboratoryjne wchodzi między innymi ok. 45 szt. specjalistycznych dygestoriów laboratoryjnych ściśle powiązanych z prowadzonymi procesami badawczymi. Obiekt wyposażony jest w aparaturę badawczą, która musi współpracować z instalacjami technologicznymi. Pierwotny projekt będący podstawą realizacji obiektu obejmuje instalacje: centralnego ogrzewania z lokalnym podwęzłem ciepła i ciepłej wody, wody zimnej i ciepłej użytkowej, sieci hydrantowej, wentylacji, klimatyzacji, zasilania energetycznego, instalacji elektrycznych średniego i niskiego napięcia, w tym instalacji SAP, System Telewizji Dozorowej CCTV, System Kontroli Dostępu. Pierwotny projekt zakłada lokalną automatykę urządzeń wentylacji i klimatyzacji. W wyniku zmian wprowadzonych w okresie realizacji obiektu ( rozpoczęto maj 2010 roku ) wynikających z ze zmiany wyposażenia technologicznego, rozszerzenia zakresu badań , zmian wynikających z konieczności dostosowania do przepisów obowiązujących w okresie realizacji, w tym zmian w przepisach przeciwpożarowych Zamawiający podjął decyzję o opracowaniu projektów dodatkowych i uzupełniających. W wyniku tej decyzji opracowano całkowicie nowe projekty na roboty dodatkowe : - instalację odpylania pomieszczeń, - instalację sprężonego powietrza, - instalacje BMS . - budynek garażu ze stacja transformatorowa i pomieszczeniami rozdzielni i stacji sprężarek. Ponadto opracowano projekty uzupełniające na następujące zakresy: - instalacja wentylacji i klimatyzacji, - instalacje wod.kan,, cwu, - instalacje elektryczne - instalacje elektryczne słaboprądowe, - wyposażenie technologiczne - meble laboratoryjne, - wyposażenie budynku - meble biurowe, - wyposażenie technologiczne sali konferencyjnej. W istocie w wyniku opracowania projektu technologicznego obiekt jest obiektem laboratoryjno - biurowym z dużym naciskiem na charakter laboratoryjny z prowadzonymi procesami o dużym potencjale skomplikowania i konieczności zabezpieczenia stałych i niezmiennych warunków klimatycznych, różnych dla poszczególnych pomieszczeń badawczych, często sąsiadujących z sobą. Równocześnie pomieszczenia, szczególnie laboratoryjne winny mieć zapewnioną optymalną pod względem komfortu, zdrowia, bezpieczeństwa i oszczędności gospodarkę medium wentylacyjno - grzewczo- chłodzącym. Wymagało to zapewnienia bardzo wnikliwego i indywidualnego opracowania instalacji, ich systemu sterowania, kontroli i monitoringu. Aktualny stan realizacji obiektu przez Generalnego Wykonawcę obejmuje: - wykonano stan surowy zamknięty obiektu ( z wyjątkiem ślusarki wejść do budynku.), - w trakcie realizacji orurowanie instalacji c.o., cwu., - w trakcie realizacji trasy kablowe instalacji elektrycznej średnio i słaboprądowej. - zaawansowano instalacje wentylacji i klimatyzacji. Stopień zaawansowania finansowego robót kształtuje się na poziomie 45%. Termin zakończenia robót z przekazaniem do użytkowania ustalono na 30.06.2012 roku. Funkcję generalnego wykonawcy zadania pełni Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego BUDUS S.A., Katowice ul. Barbary 21 Funkcję nadzoru inwestorskiego w wyniku postępowania przetargowego pełni Inwest Complex Spółka z o.o, Gliwice, ul. Góry Chełmskiej 15. Wobec znacznie zwiększonego zakresu prac i faktu ,że dotychczasowa umowa z Inwest Complexem nie obejmowała zakresów robot dodatkowych oraz możliwością świadczenia usług nadzoru inwestorskiego przez różne podmioty , Zamawiający korzystający ze środków funduszowych Unii Europejskiej postanowił rozszerzyć zakres nadzoru inwestorskiego poprzez przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi. Wykonawca wybrany w drodze przetargu zobowiązany będzie do pełnienie tej funkcji we współpracy z nadzorem inwestorskim realizującym nadzór w oparciu o podpisana umowę do zakończenia zadania inwestycyjnego jak również we współpracy z generalnym wykonawca obiektu. 2. Zakres obowiązków przy pracach dodatkowych: 1) Koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji instytucji nadzoru inwestorskiego, Inspektora nadzoru inwestorskiego w niezbędnych branżach zgodnie z obowiązkami określonymi przez polskie Prawo budowlane (Dz. U. nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy; 2) Rozliczanie powykonawcze wykonanych robót (sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie zapisów w książce obmiarów, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych), 3) Ścisła współpraca z nadzorem inwestorskim nad robotami podstawowymi, 4) Wykonywanie innych czynności, o których mowa w SIWZ i projekcie umowy; 5) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu. 6) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwestycje, Budownictwo, Handel Inwest-Complex Sp. z o.o., Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.