eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinOdnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 119 na odcinku Chlebowo - Gardno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Koszalin: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 119 na odcinku Chlebowo - Gardno
Numer ogłoszenia: 133718 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 119 na odcinku Chlebowo - Gardno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 119 na odcinku Chlebowo - Gardno od km 8+117 do km 10+617. Zakres robót: - oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno emulsyjną na zimno typu slurry seal - 264,00 Mg; - ułożenie cienkiego dywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu slurry seal grubości 1 cm - 15.000,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw sprzętu tj.: a) kombajnem do wykonywania mieszanek na zimno z rozściełaczem lub równoważny - min. 1 szt. b) szczotką mechaniczną do nawierzchni - min. 1 szt.; c) agregatem ssącym (odkurzaczem) do zbierania kruszywa - min. 1 szt.; 4) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby: - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub z odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie cienkiego dywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno (typu slurry seal) o łącznej powierzchni min. 5.000 m2. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie , że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Na potwierdzenie dysponowania sprzętem składane jest Oświadczenie wskazane w pkt 1 (oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych). W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia; 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. c) W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 6) Formularz oferty; 7) Wyceniony przedmiar robót; 8) Wykaz stawek i narzutów ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnie, ul. Polna 2, 74 - 500 Chojna. Pokój nr 9 Koszt specyfikacji 7,50 PLN plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnie, ul. Polna 2, 74 - 500 Chojna pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.