eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnoDostawa oleju opałowego lekkiego o wartości opałowej 42-43 MJ/kg dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie ( kod CPV 09135100-5)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Rudno: Dostawa oleju opałowego lekkiego o wartości opałowej 42-43 MJ/kg dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie ( kod CPV 09135100-5)
Numer ogłoszenia: 133750 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 1, 83-121 Rudno, woj. pomorskie, tel. 0-58 536 12 71, faks 0-58 536 12 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego o wartości opałowej 42-43 MJ/kg dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie ( kod CPV 09135100-5).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego o wartości opałowej 42-43 MJ/kg dla Domu Pomocy Społecznej w Rudnie ( kod CPV 09135100-5). Szacunkowa ilość dostawy w okresie realizacji zamówienia - 50000 litrów. Jednorazowa dostawa oleju opałowego lekkiego wynosi min. 4000 litrów , max. 8000 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.0 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Spełniają warunki ododatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie objętym zamówieniem (np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja na podjecie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi lub zaświadczenie o możliwości działalności gospodarczej w tym zakresie. 3. Wypałniony druk Formularz ofertowy - na druku załącznika nr 1 znajdującego się w SIWZ. 4. Podpisane oświadczenie na załączniku nr 2 znajdującym sie w SIWZ - o treści opisanej w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, - o akceptacji warunków umowy. 5. Uzupełniony i podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 znajdujący się w SIWZ. 6. Podpisane i wypełnione oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - załącznik nr 4 znajdujący się w SIWZ. W przypadku nie korzystania z podwykonawców oświadczenia nie należy załączać do formularza ofertowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.powiat.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 1 , 83-121 Rudno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Rudnie, ul. Lipowa 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.