To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Potok Wielki: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
Numer ogłoszenia: 133751 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168406 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Potok Wielki, Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki, woj. lubelskie, tel. 015 8740204, faks 015 8740204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: Cz. I - organizacja placu zabaw, która obejmuje organizację placu zabaw dla 3 oddziałów przedszkolnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Potoczku, Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Wielkim i Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Stanach poprzez zakup i montaż wyposażenia placów zabaw; Cz. II - dostosowanie pomieszczeń, które obejmuje zmodernizowanie i dostosowanie w 3 oddziałach przedszkolnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Potoczku, Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Wielkim i Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Stanach istniejących toalet do potrzeb dzieci młodszych i personelu poprzez zakup i montaż wyposażenia sanitariatów oraz zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego; Cz. III - wyposażenie, które obejmuje zakup mebli przedszkolnych, pomocy dydaktycznych, zabawek, sprzętu AGD, artykułów plastycznych, wykładziny dywanowej, sprzętu ppoż. rolet okiennych, dla 3 oddziałów przedszkolnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Potoczku, Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Wielkim i Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Stanach. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do jednej części lub na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały określone w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do formularza ofertowego załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Wykonawca oświadcza, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, projektach budowlanych i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. 3. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 4. Meble dydaktyczne - stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-3 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć(załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą. 5. Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 6. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. 7. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 8. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Publicznej Szkole Podstawowej w Potoczku, Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Wielkim i Publicznej Szkole Podstawowej w Potoku Stanach). 9. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 10. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub c) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 13. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1.Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych - zakup i montaż.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MEVIUS Mateusz Cichowski, Majdan Brzezicki 42, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65808,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59363,49
Oferta z najniższą ceną: 59363,49 / Oferta z najwyższą ceną: 78925,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych, wyposażenia sanitariatów oraz zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego - zakup i montaż.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALNET SZABAT, RYDZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INSTALNET SZABAT, RYDZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- InstalNET Szabat Rydzewski Spółka Jawna, ul. Wyszyńskiego 2, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64586,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79001,69
Oferta z najniższą ceną: 79001,69 / Oferta z najwyższą ceną: 82176,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych, które obejmuje zakup mebli przedszkolnych, pomocy dydaktycznych, zabawek, sprzętu AGD, artykułów plastycznych,wykładziny dywanowej, sprzętu p-poż, rolet okiennych..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje bambino sp. z o.o. sp. k. Łódź, ul. Graniczna 46, 93-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75637,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92989,85
Oferta z najniższą ceną: 92989,85 / Oferta z najwyższą ceną: 95747,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POTOK WIELKI
więcej: przetargi POTOK WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.