eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie konserwacji i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie Instytutu Reumatologii w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Warszawa: Wykonywanie konserwacji i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie Instytutu Reumatologii w Warszawie
Numer ogłoszenia: 133759 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92307 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji i pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie Instytutu Reumatologii w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja, konserwacją i utrzymaniem w należytym stanie, zieleni niskiej i wysokiej oraz cięcie sanitarne drzew. Prace ogrodnicze obejmują: - pielęgnację zieleni niskiej i wysokiej - trawników, kwietników, krzewów, żywopłotów, koszenie trawników, grabienie liści i skoszonej trawy, obsadzanie kwietników, sadzenie róż z wymianą ziemi, nawożenie trawników, krzewów i kwietników, cięcie krzewów, karczowanie starych krzewów i karp, odchwaszczanie, strzyżenie żywopłotów, sadzenie żywopłotów wraz z wymianą ziemi, renowację trawników, cięcia sanitarne i formujące drzew, po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym, usuwanie powstałej masy organicznej. WYMAGANIA SZCZEGÓLNE - koszenie trawników odbywać się może wyłącznie za pomocą kosiarek mechanicznych, grabienie skoszonej trawy i liści może odbywać się z zastosowaniem odpowiednich dmuchaw lub tzw. odkurzaczy ogrodowych, wszelkie odpady organiczne (ścięta trawa, liście, gałęzie, pozostałości po wymianie kwiatów sezonowych muszą być niezwłocznie wywiezione i zutylizowane, do obsadzania kwietników musi zostać zastosowany materiał roślinny odpowiedni do pory roku, wysokiej jakości, wolny od chorób oraz szkodników, kwiaty rabatowe muszą być sadzone zgodnie z wymaganiami gatunku, po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym gatunku i kolorystyki ze szczególnym uwzględnieniem różanek, gdzie Wykonawca jest zobowiązany do nasadzania nowych róż w miejsce tych które wymagają usunięcia, - roboty powodujące duży hałas (praca kosiarek, pił, dmuchawy), zapylenie, intensywne zapachy - muszą być wykonywane po godzinie 14.00 lub w dni wolne od pracy, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Każdorazowo przed rozpoczęciem prac Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o planowanym podjęciu prac i ich zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania protokołu wejścia z wpisaniem zakresu prac jakie będzie wykonywał oraz wyznaczeniem terminu w jakim te prace wykona. Protokół z chwilą podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego staje protokołem wykonawczym, potwierdzającym zakres i termin wykonanych prac i stanowi podstawę do wystawienia faktury. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.Całkowita powierzchnia terenów zielonych objętych konserwacją i utrzymaniem w porządku wynosi 16 000 m2 2.Wykonawca usługi będzie używał przy wykonaniu robót konserwacyjnych i porządkowych własne materiały oraz narzędzia. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody w mieniu zamawiającego powstałe z jego winy w czasie trwania umowy, oraz zobowiązuje się do wypłacenia odszkodowania w wysokości ustalonej przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel wykonawcy usługi. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC 1.Wygrabienie i wywiezienie liści, suchych gałęzi, kamieni i śmieci z trawników o powierzchni 16000m2 2.Według potrzeb regularne mechaniczne koszenie trawy (nie więcej niż 4 razy w roku) na powierzchni 16000 m2 oraz na pasie zieleni wzdłuż ogrodzenia Instytutu od strony ulicy Spartańskiej (300m2), a także wywożenie skoszonej trawy. Trawa nie może być wyższa niż 8 cm 3.Utrzymanie trawnika przed Izbą Przyjęć IR - koszenie trawy, konserwacja posadzonych roślin, odchwaszczanie, uzupełnianie wysypanej kory. / 75m2 / 4..Pielęgnacja, przycinanie , formowanie, odchwaszczanie żywopłotów - 100 mb / 2 razy w roku / 5.Pielęgnacja i cięcia pielęgnacyjne krzewów, usuwanie suchych krzewów i ich fragmentów 6.Cięcia pielęgnacyjne i przycinanie odrostów drzew. 7.Cięcia pielęgnacyjne winorośli ma płocie okalającym IR 8.Wycinanie i usuwanie samosiewek drzew i krzewów / 1 raz w roku / 9. 10.Pielęgnacja rabat z różami - 10 m2 / odkrywanie, przykrywanie, przycinanie , nasadzanie nowych róż w miejsce usuniętych, itp. / 11.Pas zieleni przy ogrodzeniu IR wzdłuż ul. Spartańskiej / około 300 m2 / - koszenie i grabienie trawy jeden raz w miesiącu , dwa razy w ciągu sezonu roku grabienie i wywożenie liści. 12. Dwa razy w roku czyszczenie chodników i krawężników z chwastów, (bez odkopywania krawężników, nie naruszając stabilności krawężników) oraz zamiatanie wszystkich dróg komunikacyjnych na terenie IR. 13. Oczyszczanie terenu ze śmieci i innych zanieczyszczeń przy okazji wykonywania czynności pielęgnacyjnych terenów zielonych. utrzymanie terenów zieleni na powierzchni 16000 m2;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa TESKO, Bonifraterska 13 / 75, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94220,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99514,28

  • Oferta z najniższą ceną: 158,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148772,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.