eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Poznań: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków
Numer ogłoszenia: 13377 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków - szacunkowa wartość zamówienia wynosi 176 016,26 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium wynosi: Część I - 680,00 zł (sześćset osiemdziesiąt złotych) Część II - 1 300,00 zł (tysiąc trzysta złotych) Część III - 2 400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych) a)Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym c)Termin wniesienia wadium: do dnia 04.02.2014r - wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust.3 ustawy PZP) UWAGA !!! Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank , wadium uznaje się za nie wniesione. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać(złożyć)za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI budynek nr 3 (pok. Nr 5 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca wykaże, że zrealizował (lub realizuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzenie działalności jest krótsze - w tym okresie minimum dwóch usług porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, z których każda jest lub była o wartości co najmniej: dla zadania nr 1 - 10 000,00 zł brutto dla zadania nr 2 - 25 000,00 zł brutto dla zadania nr 3 - 40 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zgodnie z art. 147a ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.. 2001, Nr 62, poz.627, z późniejszymi zmianami), musi posiadać lub dysponować: a)akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004r Nr 204, poz. 2087, z późniejszymi zmianami) lub b)certyfikowaną jednostką badawczą, o której mowa w art. 16 ust 1 ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322) w zakresie realizowania niezbędnych pomiarów, badań i analiz wynikających z zakresu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zgodnie z art. 147a ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.. 2001, Nr 62, poz.627, z późniejszymi zmianami), musi posiadać lub dysponować: a)akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004r Nr 204, poz. 2087, z późniejszymi zmianami) lub b)certyfikowaną jednostką badawczą, o której mowa w art. 16 ust 1 ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322) w zakresie realizowania niezbędnych pomiarów, badań i analiz wynikających z zakresu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ kopię dokumentu akredytacyjnego dla własnego laboratorium lub własnej jednostki badawczej zawierającą w swoim zakresie pobór prób, wykonanie pomiarów, badań i analiz wynikających z zakresu zamówienia lub aktualne zobowiązanie do współpracy (umowa) z laboratorium lub jednostką badawczą zewnętrzną wraz z przedstawieniem kopii dokumentu akredytacyjnego dla tych jednostek, podobnie jak dla jednostki własnej wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wycenę prac objętych zamówieniem- załącznik nr 8 do SIWZ, dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez Pełnomocnika, Pełnomocnictwo dla osoby ustanowionej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 9 pkt 8 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie w zakresie: a) przedmiotu zamówienia: - w przypadku nieotrzymania planowanych środków finansowych, - w przypadku zmian stanów ilościowych obiektów (urządzeń, instalacji), które w sposób bezpośredni wpływają na wielkość przedmiotu zamówienia, - w przypadku zmian częstotliwości świadczenia usług, b) zmian cen jednostkowych (wynagrodzenia): - w przypadku zmian zakresu wykonania przedmiotu zamówienia (+/-), wynikających z uzgodnionych i zatwierdzonych protokołów konieczności. c) terminu realizacji umowy: - w przypadku zmian w obrębie ustalonego harmonogramu realizacji usług, będącego integralną częścią zawartej umowy, wnioskowanych przez Zamawiającego, a wynikających ze zmian zakresu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 61-716 Poznań, budynek nr 3 pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 61-716 Poznań, budynek nr 3 kancelaria WZI pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.