Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Poznań: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.
2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.
3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków
Numer ogłoszenia: 13377 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków - szacunkowa wartość zamówienia wynosi 176 016,26 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium wynosi: Część I - 680,00 zł (sześćset osiemdziesiąt złotych) Część II - 1 300,00 zł (tysiąc trzysta złotych) Część III - 2 400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych) a)Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym c)Termin wniesienia wadium: do dnia 04.02.2014r - wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust.3 ustawy PZP) UWAGA !!! Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank , wadium uznaje się za nie wniesione. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać(złożyć)za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI budynek nr 3 (pok. Nr 5 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca wykaże, że zrealizował (lub realizuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzenie działalności jest krótsze - w tym okresie minimum dwóch usług porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, z których każda jest lub była o wartości co najmniej: dla zadania nr 1 - 10 000,00 zł brutto dla zadania nr 2 - 25 000,00 zł brutto dla zadania nr 3 - 40 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zgodnie z art. 147a ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.. 2001, Nr 62, poz.627, z późniejszymi zmianami), musi posiadać lub dysponować: a)akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004r Nr 204, poz. 2087, z późniejszymi zmianami) lub b)certyfikowaną jednostką badawczą, o której mowa w art. 16 ust 1 ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322) w zakresie realizowania niezbędnych pomiarów, badań i analiz wynikających z zakresu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca zgodnie z art. 147a ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.. 2001, Nr 62, poz.627, z późniejszymi zmianami), musi posiadać lub dysponować: a)akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004r Nr 204, poz. 2087, z późniejszymi zmianami) lub b)certyfikowaną jednostką badawczą, o której mowa w art. 16 ust 1 ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322) w zakresie realizowania niezbędnych pomiarów, badań i analiz wynikających z zakresu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ kopię dokumentu akredytacyjnego dla własnego laboratorium lub własnej jednostki badawczej zawierającą w swoim zakresie pobór prób, wykonanie pomiarów, badań i analiz wynikających z zakresu zamówienia lub aktualne zobowiązanie do współpracy (umowa) z laboratorium lub jednostką badawczą zewnętrzną wraz z przedstawieniem kopii dokumentu akredytacyjnego dla tych jednostek, podobnie jak dla jednostki własnej wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wycenę prac objętych zamówieniem- załącznik nr 8 do SIWZ, dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez Pełnomocnika, Pełnomocnictwo dla osoby ustanowionej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 9 pkt 8 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie w zakresie: a) przedmiotu zamówienia: - w przypadku nieotrzymania planowanych środków finansowych, - w przypadku zmian stanów ilościowych obiektów (urządzeń, instalacji), które w sposób bezpośredni wpływają na wielkość przedmiotu zamówienia, - w przypadku zmian częstotliwości świadczenia usług, b) zmian cen jednostkowych (wynagrodzenia): - w przypadku zmian zakresu wykonania przedmiotu zamówienia (+/-), wynikających z uzgodnionych i zatwierdzonych protokołów konieczności. c) terminu realizacji umowy: - w przypadku zmian w obrębie ustalonego harmonogramu realizacji usług, będącego integralną częścią zawartej umowy, wnioskowanych przez Zamawiającego, a wynikających ze zmian zakresu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury
ul Kościuszki 92/98
61-716 Poznań, budynek nr 3 pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 61-716 Poznań, budynek nr 3 kancelaria WZI pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań jakości ścieków oraz wód opadowych i roztopowych w latach 2014 - 2016. Opracowanie wyników i wniosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2014-2016 . Opracowanie wyników i wniosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.