eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoDostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Jasło: Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR.
Numer ogłoszenia: 133782 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, fax 013 4486360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. W dniu przetargu Wykonawcy przedstawią swój sprzęt oraz wykonają po 30 zdjęć w kolejności numeracji, w różnym ustawieniu przyrządu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zdjęcia te zostaną dołączone do oferty i ocenione przez komisję przetargową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.11.00 - Urządzenia kontrolne Kod CPV wg słownika 2008: 34.63.20.00 - Urządzenia do sterowania ruchem kolejowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. b. spełniają warunki określone w załączniku nr 4 do SIWZ. c. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełniania w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 (formularz ofertowy) i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez Wykonawcę. 1) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ. 6) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od zawiadomienia o wyborze oferty na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 5 do SIWZ). 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Do formularza ofertowego Wykonawca dołączy przykłady zdjęć wykonane przy pomocy oferowanego przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i w różnych okresach w ciągu doby: - 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych: 06:00-09:00, - 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych: 13:00-14:00, - 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach wieczornych: 20:00-22:00. Zdjęcia powinny przedstawiać również dokładny wizerunek kierującego z trzeciego pasa ruchu. 9) Zatwierdzenie Typu oferowanego urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (tekst jednolity Dz.U. 2004 Nr 243, poz. 2441 z późn. zm.). 10) Orzeczenie uprawnionego laboratorium ochrony radarowej przy Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium lub instytucję. 11) Aktualne świadectwo legalizacji oferowanego urządzenia wydane przez Okręgowy Urząd Miar. 12) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z Wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne. Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między Zamawiającym, a Wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy występujący wspólnie przedłożą umowę regulującą ich współpracę. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Ocena jakości wykonanych zdjęć przy użyciu oferowanego sprzętu - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl/jaslo

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. PCK 2a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 /Kancelaria/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.