Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Pokój: Termomodernizacja - wymiana stolarki otworowej w Gimnazjum w Pokoju
Numer ogłoszenia: 133799 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, fax 077 4693085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapokoj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja - wymiana stolarki otworowej w Gimnazjum w Pokoju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej (na PCV) w Gimnazjum w Pokoju. Kolor stolarki okiennej (biały), drzwiowej - do uzgodnienia. Kolor parapetów zewnętrznych - do uzgodnienia, wykonane z blachy stalowej powlekanej, z zakończeniami z PCV. Współczynnik przenikania ciepła dla szyb U <= 1,0 W/m2K. Współczynnik dla profili okiennych U <= 1,4 W/m2K. Okucia obwiedniowe o funkcjach: rozwieranych, uchylnych i rozwierano - uchylnych. Należy uwzględnić grubość ocieplenia ościeży zewnętrznych - 5 cm. Zakres prac obejmuje: demontaż stolarki otworowej, montaż stolarki otworowej wraz z obróbką obsadzenia (prace murarsko - tynkarsko - malarskie ościeży wewnętrznych). Wywóz stolarki otworowej został uwzględniony w pozycji przedmiaru dot. wywozu gruzu, z tym, że zmianie ulega odległość wywozu tych materiałów na odległość do 25 km. . Oferent jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej na obiekcie i pobrania szczegółowych wymiarów. Przedmiar z uwagi no formę rozliczenia z Wykonawcą (ryczałt) stanowi jedynie element pomocniczy. Mechanizm uchyłu skrzydeł dostępny z poziomu podłogi. Wymaga się dostarczenia przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej (atesty, aprobaty certyfikaty). Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac. Zamawiający zastrzega prawo, w przypadku wykonywania robót szczególnie uciążliwych, pod względem hałasu oraz możliwości zapylenia i zanieczyszczenia obiektu, do wstrzymania robót budowlanych w określonych godzinach. Drzwi wejściowe otwierane na zewnątrz. Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera schemat poglądowy stolarki otworowej oraz specyfikacja techniczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: N/D.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli do wykonania niniejszego zamówienia są one niezbędne. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych robót budowlanych (sporządzonego przez Wykonawcę) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - w zakresie dostawy i montażu stolarki otworowej za kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (brutto). Dla spełnienia tego warunku wystarczy przedstawić w/w wykaz wg powyższych wymagań, z którego będzie wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem stolarki otworowej za kwotę co najmniej 100 tys. zł. wraz z dołączeniem dokumentów stwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: N/D
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: N/D
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej w Opolu
INNE PRZETARGI POKÓJ
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pokoju poprzez termomodernizację i montaż odnawialnych źródeł energii
więcej: przetargi POKÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- ROBOTY BUD - Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim - rozwój infrastruktury poprzez rozbudowę, modernizację i adaptację obiektów wraz z zakupem wyposażenia-etap II z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.