To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Chełm: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg zakładowych na terenie drogowego przejścia granicznego w Kukurykach - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 133834 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39245 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5651812, 5652042, faks 82 5632262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg zakładowych na terenie drogowego przejścia granicznego w Kukurykach - roboty uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej drogi zakładowej - zbiorczej o łącznej powierzchni ok. 644 m2 i średniej grubości 6 cm, na Drogowym Przejściu Granicznym w Kukurykach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.32 - 45.23.31.32 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., ul. Sidorska 84-90, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121716,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149619,41
Oferta z najniższą ceną: 149619,41 / Oferta z najwyższą ceną: 149619,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielone zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg zakładowych na terenie drogowego przejścia granicznego w Kukurykach w województwie lubelskim, nr sprawy: TZ-3231/12/11, Umowa nr 27/ZP/11 z dnia 10.05.2011 r. Roboty uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.04.2011 r. pod numerem 107649-2011. Przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego a od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynęły 3 lata. Spełnione zostały przesłanki wynikające z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp do udzielenia zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup materiałów do ciągłych terapii nerkozastępczych
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedm. Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. z podziałem na części"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia PZ dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Naprawa kamery termowizyjnej chłodzonej Flir Ranger HRC-S
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.