To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej.
Numer ogłoszenia: 133864 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46829 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Świetlicowa, działki nr 50, 156/1, 156/2, 157/1, 157/2, 158/3, 79, 81/1, obręb 0207. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola czterooddziałowego w technologii energooszczędnej na terenie osiedla Pruślin, z funkcjami towarzyszącymi, w tym pomieszczeniami OSP i masztem alarmowym OSP, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, zjazdami oraz przyłączami: gazowym, elektrycznym, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z częściowym wyposażeniem budynku. 2. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 1336,9m2, powierzchnia użytkowa budynku wynosi 1142,18m2, kubatura netto budynku wynosi 3746m3. Długość całego budynku przedszkola wraz z pomieszczeniami OSP wynosi: 63.63m; szerokość od strony ulicy Sportowej: 16.96m, szerokość od strony ulicy Świetlicowej: 39.06m. Wysokość centralnej najwyższej części budynku wynosi 6.15m od poziomu terenu do attyki, pozostałe człony maja wysokość od poziomu terenu do attyki (średnio): 5.72m (pom. OSP), 4.85m (kotłownia, sala rady), 5.30m (sale dydaktyczne z pom. towarzyszącymi). 3. Zakres inwestycji obejmuje: a) roboty rozbiórkowe (w tym: rozbiórka ogrodzenia, rozbiórka elementów zagospodarowania terenu i wycinka drzew, rozbiórka budynku OSP, przebicia i zamurowanie oraz prace wykończeniowe), b) stan surowy podziemia w tym: roboty ziemne, fundamenty, c) stan surowy nadziemia w tym: konstrukcja ścian, konstrukcja schodów, konstrukcja dachu, pokrycie dachu), d) stan wykończeniowy w tym: ścianki działowe, tynki i okładziny wewnętrzne, podłoża posadzki, podłogi, stolarka okienna, stolarka drzwiowa, malowanie, elewacja, elementy ślusarsko-kowalskie, opaska wokół budynku, taras, chodniki, zjazdy, parking, tereny zielone, elementy małej architektury, ogrodzenie, e) instalacje wod-kan w tym: instalacje wodne, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, kanalizacji tłuszczowej, f) instalacje wentylacji, g) kotłownia gazowa i instalacje c.c. i c.t. w tym: kotłownia gazowa, instalacje centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, h) instalacje elektryczne i słaboprądowe, i) przyłącza instalacyjne w tym: przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, j) wyposażenie stałe przedszkola w tym: wyposażenie kuchni, plac zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11. 4. Budynek przedszkola zaprojektowany jest w technologii energooszczędnej. Z uwagi na powyższe, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wszelkich prób, badań i sprawdzeń, każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami i Warunkami Technicznymi i ustawą Prawo budowlane, a także do przeprowadzenia próby szczelności budynku (zgodnie z normą PN-EN 13829), która wykaże szczelność o wartości n50 mniejszej lub równej 1.00 h-1. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 3. W 2015 r. zrealizowane zostaną płatności maksymalnie do wysokości środków przewidzianych w budżecie na ten cel, tj. do kwoty 2.760.945,00 zł. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 5. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a koszty będą kosztami wykonawcy (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 6. W terminie 10 dni licząc od dnia podpisania umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy. 7. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie po podpisaniu umowy przystąpić do wykonania robót rozbiórkowych. 8. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 9. Koszt ogrzewania do czasu odbioru końcowego robót, koszy związane z utrzymaniem czystości dróg dojazdowych - po stronie wykonawcy. 10. Wykonawca dostarczy zamawiającemu kserokopię zawiadomienia o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych potwierdzoną przez właściwy organ (Starostę), kserokopię wniosku o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawcę prac geodezyjnych potwierdzoną przez właściwy organ (Starostę). 11. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu m.in. świadectwo charakterystyki energetycznej (o którym mowa w art. 5 Prawa Budowlanego) oraz instrukcję eksploatacji i konserwacji obiektu. 12. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wszelkich prób, badań i sprawdzeń każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami i Warunkami Technicznymi i ustawą Prawo budowlane oraz rozruchu urządzeń zamontowanych w budynku i szkolenia pracowników. Wykonawca jest zobowiązany także do przeprowadzenia próby szczelności budynku (zgodnie z normą PN-EN 13829), która wykaże szczelność o wartości n50 mniejszej lub równej 1.00 h-1. 13. Załącznikiem do formularza ofertowego będzie wypełnione przez wykonawcę Zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 10). IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt budowlany: - branża: zagospodarowanie terenu, architektura (załącznik nr 12), - branża: konstrukcja (załącznik nr 13), - branża: drogi (załącznik nr 14), - branża: instalacje sanitarne (załącznik nr 15), - branża: instalacje elektryczne (załącznik nr 16), 2. Projekt wykonawczy: - zagospodarowanie terenu (załącznik nr 17), - branża: architektura krajobrazu (załącznik nr 18), - drogi (załącznik nr 19), - architektura (załącznik nr 20), - architektura wnętrz (załącznik nr 21), - konstrukcja (załącznik nr 22), - instalacja wentylacji mechanicznej, branża instalacje sanitarne (załącznik nr 23), - branży niskoprądowej, branża instalacje niskoprądowe (załącznik nr 24), - branża akustyka i nagłośnienie (załącznik nr 25), - branży elektrycznej, branża: instalacje elektryczne (załącznik nr 26), - instalacje grzewcze, wew. instalacja gazu, branża: instalacje sanitarne (załącznik nr 27), - instalacje wod-kan, instalacje sanitarne (załącznik nr 28), - przyłącza wod-kan, instalacje sanitarne (załącznik nr 29), - branży akpia, branża instalacje AKPiA (załącznik nr 30), 3. Przedmiary robót: - branża budowlana i drogowa oraz zagospodarowanie terenu i zjazdy (załącznik nr 31), - instalacje elektryczne i słaboprądowe (załącznik nr 32), - instalacje wod-kan (załącznik nr 33), - przyłącza instalacyjne (załącznik nr 34), - wyposażenie stałe przedszkola (załącznik nr 35), - instalacje wentylacji (załącznik nr 36), - kotłownia gazowa i instalacje c.o. i c.t. (załącznik nr 37) 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - budowlanych (załącznik nr 38), - instalacje budowlane (załącznik nr 39), 5. Inne: - opinia geotechniczna (załącznik nr 40), - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego (załącznik nr 41), - pozwolenia i uzgodnienia (załącznik nr 42), - dokumentacja zdjęciowa (załącznik nr 43). UWAGA! W niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W związku z tym wykonawca, przygotowując ofertę, nie bierze pod uwagę przedmiarów robót, gdyż mają one wyłącznie charakter pomocniczy, a kalkuluje ją na podstawie pozostałych dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 32.55.14.00 - Sieć telefoniczna 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o., ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4511783,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4942297,20
Oferta z najniższą ceną: 4942297,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6999600,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.