eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskbieżące przeglądy i konserwacja systemu alarmowego P.poż w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Sopocie ul. Armii Krajowej 112.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Gdańsk: bieżące przeglądy i konserwacja systemu alarmowego P.poż w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Sopocie ul. Armii Krajowej 112.
Numer ogłoszenia: 133871 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące przeglądy i konserwacja systemu alarmowego P.poż w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Sopocie ul. Armii Krajowej 112..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące przeglądy i konserwacja systemu alarmowego P.poż w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Sopocie ul. Armii Krajowej 112. Usługa obejmuje bieżące przeglądy i konserwację w następującym zakresie: a) centralka z układem zasilania i repetytor - sprawdzenie działania centralki i układu zasilającego, regulacja , kontrola oprogramowania b) awaryjne źródło zasilania - sprawdzenie wartości napięć i kontrola działania c) linie dozorowe i sygnalizacyjne - sprawdzenie prawidłowości działania d) sygnalizator pożaru - sprawdzenie e) sprawdzenie działania urządzeń podłączonych do centralki f) sprawdzenie działania czujek dymu g) sprawdzenie przycisków alarmowych Przeglądy i konserwacja winny odbywać się nie rzadziej niż 4 razy w roku z częstotliwością kwartalną. firma po dokonaniu przeglądu i konserwacji winna wystawić stosowne dokumenty - protokół po kontrolny , który powinien zawierać opis zakresu wykonanych czynności oraz winien być on potwierdzony przez pracownika KMP Sopot Oferta winna zawierać koszty dojazdu do jednostki. CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ALARMOWEGO W OBIEKCIE 1.Centrala SAP analogowa, 4 liniowa, 32 strefy typu FP 2432 (pro. Aritech) - szt. 1 2. Repetytor FR 2000 - szt. 1 3. Baterie 12 V , 26Ah BS 129 4 szt. 4. Zasilacz buforowy z bateria 12V, 2x 6, 5 Ah typ KAZB -17- 24V-1A - szt. 2 szt. 5. Czujka optyczna dymu DP 951 - 185 szt. 6. Czujka jonizująca dymu DI 950 - 90 szt. 7. Czujka termiczna DT952 - 9 szt. 8. Czujka jonizująca dymu, konwencjonalna DI 860 - 2 szt. 9. Podstawa czujki DB 950 - 220 szt. 10. Podstawa czujki konwencjonalnej DB 860 - 2 szt. 11. Gniazdo czujek z izolatorem zwarć DB 961 - 66 szt. 12. Przycisk ROP DM 960 - 23 szt. 13. Sygnalizator optyczno - akustyczny AS 266 - 23 szt. 14. Moduł sterujący 1 wej/1 wyj IO 950 - 7 szt. 15. Moduł sterujący sygnalizatorami z zewnętrznego źródła IO 956 - 8 szt. 16. system Lokalnej Wizualizacji Zagrożeń (zestaw komputerowy) ZEW 2000 - 1/2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny mogą ulec zmianie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług wg GUS ogłaszanego w MP za miniony rok, na wniosek Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.