Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Suwałki: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 133875 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający wymaga, aby opakowanie preparatu posiadało etykietę i ulotkę w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. Zamawiający wymaga, aby opakowania po preparatach podlegające zwrotowi na podstawie Ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. 2001 Nr. 63 Poz. 638) były odbierane przez Wykonawcę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pakiety I, II, III, IV, V, VI i VII ustalone w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skompletowania całości zamówienia spośród wszystkich ofert całkowitych i częściowych zgodnie z podanymi niżej kryteriami oceny oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietu II, IV, V i VII. 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających 6.Określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach Dział Zamówień Publicznych ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I: Mycie i odkażanie skóry i błon śluzowych pacjenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i odkażanie skóry i błon śluzowych pacjenta 1. Preparat do odkażania skóry przed wkłuciami, punkcjami 1l - 240 opak. 1A. Preparat do odkażania skóry przed wkłuciami, punkcjami 350ml - 150 opak. 2. Preparat do odkażania skóry przed zabiegami operacyjnymi 1l - 60 opak. 3. Preparat do odkażania błon śluzowych (urologia, ginekologia) 1l - 30 opak. 4. Preparat do odkażania błon śluzowych barwiony 1l - 24 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II: Mycie i odkażanie rąk personelu Pozycja 1: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk personelu - do dozowników 500ml - 1000ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk personelu - do dozowników 500mml - 1000ml - 500 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET II: Mycie i odkażanie rąk personelu Pozycja 2: Preparat do higienicznego mycia rąk - do dozowników a700ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do higienicznego mycia rąk - do dozowników a700ml - 600 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET II: Mycie i odkażanie rąk personelu Pozycja 3: Preparat do odkażania rąk - bez CHLORHEKSYDYNY 5l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania rąk - bez CHLORHEKSYDYNY 5l - 100 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET II: Mycie i odkażanie rąk personelu Pozycja 4: Preparat do odkażania rąk - do dozowników a700ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania rąk - do dozowników a700ml - 780 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET III: Manualne mycie i dezynfekcja endoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manualne mycie i dezynfekcja endoskopów 1. Obróbka manualna endoskopów - mycie i czyszczenie 5l - 25 opak. 2. Preparat do aldehydowej dezynfekcji i dezynfekcji wysokiego poziomu endoskopów 5l - 400 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 1: Preparat myjąco-biobójczy do narzędzi chirurgicznych 5l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat myjąco-biobójczy do narzędzi chirurgicznych 5l - 96 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 2: Preaparat do mycia - dezynfekcji wstępnej i dezynfekcji właściwej narzędzi chirurgicznych i endoskopów 6l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia - dezynfekcji wstępnej i dezynfekcji właściwej narzędzi chirurgicznych i endoskopów 6l - 150 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 3: Preparat do dezynfekcji właściwej narzędzi chirurgicznych i sporobójczej endiskopów 25kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji właściwej narzędzi chirurgicznych i sporobójczej endoskopów 25kg - 24 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 3A: Preparat do dezynfekcji właściwej narzędzi chirurgicznych i sporobójczej endoskopów - aktywator 1l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji właściwej narzędzi chirurgicznych i sporobójczej endoskopów - aktywator 1l - 24 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 4: Preparat do aldehydowej dezynfekcji prątkobójczej 1l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do aldehydowej dezynfekcji prątkobójczej 1l - 30 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 5: Preparat do niealdehydowej dezynfekcji właściwej i dezynfekcji wysokiego poziomu sprzętu anestezjologicznego 2kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do niealdehydowej dezynfekcji właściwej i dezynfekcji wysokiego poziomu sprzętu anestezjologicznego 2kg - 40 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET IV: Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Pozycja 5A: Preparat do niealdehydowej dezynfekcji własciwej i dezynfekcji wysokiego poziomu sprzętu anestezjologicznego - aktywator 2l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do niealdehydowej dezynfekcji właściwej i dezynfekcji wysokiego poziomu sprzętu anestezjologicznego - aktywator 2l - 40 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET V: Dezynfekcja w Oddziałach Obserwacyjno-Zakaźnych Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji bielizny 6kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji bielizny 6kg - 12 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET V: Dezynfekcja w Oddziałach Obserwacyjno-Zakaźnych Pozycja 2: Preparat myjąco-dezynfekujący do dezynfekcji powierzchni skażonych substancjami organicznymi 150 tabl..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat myjąco-dezynfekujący do dezynfekcji powierzchni skażonych substancjami organicznymi 150 tabl. - 6 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET VI: Akcesoria do profesjonalnego użytkowania preparatów dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do profesjonalnego użytkowania preparatów dezynfekujących 1. Dozownik ścienny do preparatów rozlewnych 500ml - 1000ml - 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET VII: Mycie i dezynfekcja urządzeń do hemodializy Pozycja 1: Preparat do termochemicznej dezynfekcji urządzeń do hemodializy 5l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do termochemicznej dezynfekcji urządzeń do hemodializy 5l - 300 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET VII: Mycie i dezynfekcja urządzeń do hemodializy Pozycja 2: Preparat czyszczący do przygotowania roztworu węglanu sodu 13g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat czyszczący do przygotowania roztworu węglanu sodu 13g - 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy (dla 70 placówek)
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.