Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Kuczbork-Osada: Przygotowanie szkół do zadań projektowych w ramach projektu - Edukacja szyta na miarę XXI wieku w gminie Kuczbork - Osada
Numer ogłoszenia: 1338 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuczbork Osada , ul. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork-Osada, woj. mazowieckie, tel. 023 6576259 w. 25, faks 023 6576259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkuczbork.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie szkół do zadań projektowych w ramach projektu - Edukacja szyta na miarę XXI wieku w gminie Kuczbork - Osada.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ aparaty fotograficzne cyfrowe - 7 szt. o podstawowych parametrach określonych w pkt. 3.2.1. SIWZ; 2/ tablice interaktywne wraz z zainstalowaniem oprogramowania i uruchomieniem - 7 szt. o podstawowych paramentach określonych w pkt 3.2.2. SIWZ; 3/netbooki do tablic interaktywnych - 7 szt. o podstawowych parametrach określonych w pkt 3.2.3. SIWZ; 4/program Adobe Photoshop Extended - 60 szt wraz z nośnikiem oraz instalacją na miejscu ( pkt 3.2.4. SIWZ); 5/ program Corel Draw Graphics Suite X5 - 24 szt. z nośnikiem oraz instalacją na miejscu ( pkt 3.2.5. SIWZ); 6/ programy edukacyjne Klucz do uczenia się - pkt 3.2.6. SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.52.00-4, 38.65.10.00-3, 30.20.00.00-1, 48.19.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Postępowanie bez wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku uprawnienia do wykonywania działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o dysponowaniu wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym, oraz wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy- w tym okresie o wartości brutto co najmniej 200 000 zł/ rok
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnym do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu wymagań ekonomicznych i finansowych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkuczbork.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kuczborku - Osadzie, ul. A. Mickiewicza 7, 09-310 Kuczbork, I pietro - pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kuczborku - Osadzie, ul. A. Mickiewicza 7, I piętro - Sekretariat Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/POKL/9.1.2/2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: aparaty fotograficzne cyfrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 szt. o podstawowych parametrach - parametry okreslone w pkt 3.2.1 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: tablice interaktywne wraz z zainstalowaniem oprogramowania i uruchomieniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 szt. o podstawowych parametrach określonych w pkt 3.2.2. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: netbooki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 szt. o o podstawowych parametrach okreslonych w pkt 3.2.3. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: program Adobe Photoshop Extended.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 szt. wraz z nośnikiem oraz instalacją na miejscu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: program Corel Draw Graphics Suite X5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 szt. z nośnikiem oraz instalacją na miejscu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: programy edukacyjne - Klucz do uczenia się.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: programy okreslone w pkt 3.2.6 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KUCZBORK-OSADA
więcej: przetargi KUCZBORK-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
- Dostawa komputerów typu AiO dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.