eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie i rozwój administratorsko - programistyczny rozwi±zania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-06-03

Warszawa: Utrzymanie i rozwój administratorsko - programistyczny rozwi±zania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017.
Numer og³oszenia: 133930 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna , ul. Tytusa Cha³ubiñskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pot.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Utrzymanie i rozwój administratorsko - programistyczny rozwi±zania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga utrzymania i rozwoju administratorsko-programistycznego rozwi±zania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2013-2015 zgodnie ze Szczegó³owym Opisem Przedmiotu Zamówienia okre¶lonym w Za³±czniku nr 1 do SIWZ, obejmuj±cym: A.Odebranie i przejêcie serwerów sprzêtu wykorzystywanego w rozwi±zaniu, na których dzia³a rozwi±zanie portalowe Zamawiaj±cego od dotychczasowego Wykonawcy. B.Przeprowadzenie audytu istniej±cego systemu CMS Joomla v. 1.5 przed przejêciem obs³ugi: a.opracowanie i wykonanie raportu wstêpnego z audytu, który umo¿liwi podniesienie wersji oprogramowania do Joomla v. 2.5. b.opracowanie i przedstawienie harmonogramu dzia³añ z nim zwi±zanych. c.wdro¿enie zmian wynikaj±cych z audytu zgodnie z harmonogramem. C.Podniesienie wersji systemu Joomla do v. 2.5 z zachowaniem wszystkich wytycznych wynikaj±cych bezpo¶rednio z wykonanego audytu oraz oceny ryzyk. D.Utrzymanie -kolokacja, zabezpieczenie i udostêpnienie infrastruktury informatycznej oraz odpowiednich zasobów sieciowych na potrzeby serwerów Zamawiaj±cego. E.Gwarancja i wykonywanie aktualizacji sprzêtu, serwerów oraz oprogramowania znajduj±cego siê na serwerach, tak by zagwarantowaæ poziom us³ug zgodny z warunkami SLA - za³±cznik nr 2 do istotnych postanowieñ umowy. F.Administracjê sprzêtow± infrastruktur± informatyczn±, systemem operacyjnym, rozwi±zaniem portalowym oraz aplikacjami uzupe³niaj±cymi zainstalowanymi na serwerach. G.Administracja rozwi±zaniem portalowym oraz aplikacjami uzupe³niaj±cymi ,Joomla, MySQL, OpenX, platforma e-learning, platforma mobilna oraz innymi, które powstan± w trakcie trwania umowy. H. Prace programistyczne zlecane przez Zamawiaj±cego w trybie on demand w zakresie gwarantuj±cym kompleksowy rozwój funkcjonalny ca³ego rozwi±zania przez okres trwania umowy, zgodnie z zaakceptowanym obustronnie harmonogramem czasowym. Prace programistyczne wykonywane s± w ramach wynagrodzenia miesiêcznego i nie mog± generowaæ dodatkowych kosztów po stronie Zamawiaj±cego. Zlecane prace dotycz± wszystkich serwisów www na serwerach Zamawiaj±cego. I.Us³ugi konsultacyjne, analityczne i optymalizacyjne, ze szczególnym uwzglêdnieniem strategii rozwoju portali Zamawiaj±cego, optymalizacji ich dzia³ania oraz wdra¿ania najnowszych trendów i technologii w trakcie trwania umowy. J.Raportowanie w cyklu miesiêcznym stanu serwera i oprogramowania. K.Aktualizacja dokumentacji technicznej dla rozwi±zania w zakresie dla administratora, programisty i u¿ytkownika koñcowego. L.Przekazywanie zamawiaj±cemu w cyklach pó³rocznych wersji produkcyjnej systemu w postaci plików konfiguracyjnych systemów zale¿nych, kodów ¼ród³owych, aplikacji wraz z instrukcj± ich kompilacji i instalacji a tak¿e skrypty instalacji. Wspólny s³ownik zamówieñ CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72415000-2 - Us³ugi hostingowe dla stron WWW.

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. w wysoko¶ci do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego i zamówienia uzupe³niaj±ce bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.00.00.00-5, 72.41.50.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 04.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium. 2. Kwota wadium wymaganego w przedmiotowym postêpowaniu to 12 000,00 z³. 3. Wadium musi zostaæ wniesione na ca³y okres terminu zwi±zania ofert±. 4. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Wadium nale¿y wnie¶æ w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ: a) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, b) termin obowi±zywania gwarancji, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie bankowe oraz porêczenia innych instytucji winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu oryginalnego. 8. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Polskiej Organizacji Turystycznej, tj.: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr: 88 1130 1017 0020 1417 3690 0001, z podaniem tytu³u WADIUM: Postêpowanie nr 18_15 9. Wadium w formie pieniê¿nej (przelew) musi zostaæ zaksiêgowane na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (dzieñ, godzina, minuta sk³adania ofert). 10. Kserokopiê potwierdzenia z³o¿enia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y do³±czyæ do oferty. 11. W przypadku wadium wnoszonego w porêczeniu lub gwarancji, orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ osobno w kopercie zawieraj±cej ofertê, w³±czaj±c do oferty kopiê dokumentu. 12. Nie wniesienie wadium w terminie okre¶lonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. ZABEZPIECZENIE 1. Ustala siê zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie nale¿y wnie¶æ jednorazowo, przed podpisaniem umowy wy³±cznie w jednej z form okre¶lonych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Zabezpieczenie wniesione w formie porêczeñ lub gwarancji musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do bezwarunkowej zap³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty zabezpieczenia, na ka¿de ¿±danie. 4. Czê¶æ zabezpieczenia, stanowi±ca 70% ca³o¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. Pozosta³a czê¶æ, stanowi±ca 30% ca³o¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ 15 dni po up³ywie okresu gwarancji. 5. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami mo¿e byæ zaliczone przez zamawiaj±cego na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 6. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesione w pieni±dzu, ma byæ wniesione na rachunek: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr: 88 1130 1017 0020 1417 3690 0001, albo na inny nr rachunku podany przez Zamawiaj±cego w zaproszeniu do podpisania umowy z podaniem tytu³u: Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy: Postêpowanie nr 18_15

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonywana w oparciu o przed³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczenie, na zasadzie spe³nia nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ Wykonawca spe³ni³ warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy, je¶li wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ (lub w przypadku us³ug ci±g³ych - wykonuje) co najmniej: a. dwa projekty obejmuj±ce migracjê danych, wdro¿enie i utrzymywanie rozwi±zañ portalowych dedykowanych do obs³ugi serwisów wielojêzycznych (co najmniej 10 wersji jêzykowych) wykorzystuj±cych kodowanie UTF-8 oraz rozszerzenie JMS Multi Sites. b. dwa rozwi±zania, o zbli¿onym do rozwi±zania Zamawiaj±cego stopniu zaawansowania, opartych o CMS Joomla v 2.5 znajduj±cych siê pod opiek± Wykonawcy, z czego przynajmniej jeden dla administracji publicznej. c. dwa projekty d³ugoterminowe dotycz±ce sta³ej obs³ugi administratorsko-programistycznej trwaj±cej d³u¿ej ni¿ 1,5 roku ka¿dy. d. jeden projekt obejmuj±cy zaplanowanie, stworzenie struktury danych oraz zarz±dzanie baz± danych (MySQL) o tematyce turystycznej. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonywana w oparciu o przed³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczenie i dokumenty , na zasadzie spe³nia nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonywana w oparciu o przed³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczenie, na zasadzie spe³nia nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Oudzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ Wykonawca spe³ni³ warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy, je¶li wyka¿e, ¿e zagwarantuje delegowany zespó³ projektowy do obs³ugi przedmiotu zamówienia sk³adaj±cy siê z co najmniej z 6-u osób: a. Kierownika projektu/Analityka, posiadaj±cego przynajmniej dwuletnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie umiejêtno¶ci zarz±dzania projektami, w których przedmiotem by³o utrzymanie systemu informatycznego o zbli¿onym stopniu zaawansowania jak u Zamawiaj±cego oraz posiadaj±cego dwuletnie do¶wiadczenie w sektorze turystyki. Kompetencja kierownika projektu nie mo¿e byæ ³±czona z kompetencj± ¿adnego z wymienionych stanowisk w punkcie 3. b. Minimum trzech programistów, z których ka¿dy posiada dwuletnie do¶wiadczenie w programowaniu, w technologii PHP. ver. 5, JavaScript, Ajax, itp. oraz wiedzê z zakresu integracji systemów a tak¿e uczestniczy³ w co najmniej 2 projektach informatycznych, których warto¶æ osi±ga³a min. 50 000 PLN (ka¿dego z projektów). c. Specjalisty ds. testów, który posiada podstawow± wiedzê z zakresu oskryptowania narzêdzi do testów funkcjonalnych, wydajno¶ciowych, obci±¿eniowych (np. Test Partner, HP Quality Center, Load Runner itp.). Uczestniczy³ w co najmniej 3 projektach informatycznych jako tester oprogramowania/test manager. d. Administratora/Administratorów, którzy posiadaj± wiedzê z zakresu zarz±dzania infrastruktur± informatyczna, a w szczególno¶ci: administrowanie systemem linux / Unix, bazami danych MySQL, PostGreSQL Oracle technikami wirtualizacji administrowania urz±dzeniami sieciowymi (Firewalle, switche, routery, systemy IDS/IPS itp.) z zakresu bezpieczeñstwa danych znajomo¶ci sprzêtowej urz±dzeñ informatycznych a tak¿e peryferyjnych Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonywana w oparciu o przed³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczenie i dokumenty , na zasadzie spe³nia nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonywana w oparciu o przed³o¿one przez Wykonawców o¶wiadczenie, na zasadzie spe³nia nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jako¶æ, serwis oraz parametry techniczne - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w zakresie: a) zmianê terminu rozpoczêcia umowy ze wzglêdu na przed³u¿aj±ce siê procedury przetargowe, b) zamiany osób wyznaczonych do uzgodnieñ i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, c) sprostowania oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych, d) zamiany osób realizuj±cych zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji okre¶lonych w SIWZ w ust V w pkt 1 ppkt 3 oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê informacji o proponowanej zmianie wraz z wyja¶nieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 3.Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Ponadto 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy: 1) Przewiduje siê zmianê wynagrodzenia w przypadku urzêdowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysoko¶ci VAT powoduje odpowiedni± zmianê wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysoko¶ci dotyczy tylko niezrealizowanej czê¶ci zamówienia. 2) Przewiduje siê zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; 2. Ustala siê nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2: a) W przypadkach okre¶lonych w ust. 1 pkt 2, Wykonawca, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem, Wykonawca bêdzie zobowi±zany pisemnie przedstawiæ Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê uzasadniaj±c± wzrost kosztów, wynikaj±cy ze zmiany w/w przepisów. Je¿eli po up³ywie 14 - dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci siê do Zamawiaj±cego o zmianê wynagrodzenia, Zamawiaj±cy uzna, i¿ zmiany przepisów nie maj± wp³ywu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; b) Zamawiaj±cy dokona analizy przed³o¿onej kalkulacji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od dnia jej otrzymania. Je¿eli uzna, ¿e przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcê, dokona zmiany umowy w tym zakresie. Je¿eli uzna, ¿e przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysoko¶ci zaproponowanej przez Wykonawcê, nie wrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcê, przedstawiaj±c stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiaj±cego, Wykonawca mo¿e ponownie przedstawiæ kalkulacjê uzasadniaj±c± wzrost kosztów, z uwzglêdnieniem uwag Zamawiaj±cego, który dokona jej analizy w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od jej otrzymania, a nastêpnie post±pi w sposób opisany powy¿ej; c) zmiana wynagrodzenia nast±pi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i mo¿e dotyczyæ wy³±cznie niezrealizowanej czê¶ci umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Polska Organizacja Turystyczna ul. Cha³ubiñskiego 8 00 - 613 Warszawa XIX piêtro sekretariat..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Polska Organizacja Turystyczna ul. Cha³ubiñskiego 8 00 - 613 Warszawa XIX piêtro sekretariat..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Wraz z podpisaniem Umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, która stanowi za³±cznik nr 7 do Umowy dotycz±cej zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.