eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Suwałki: Dostawa płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 133957 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 9.763,00 PLN, a dla ofert częściowych kwoty wymaganych wadiów zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualnego - pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne- odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach Dział Zamówień Publicznych ul Szpitalna 60 16-400 Suwałki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego ul Szpitalna 60 16-400 Suwałki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Aqua pro inj..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Aqua pro inj. 250 ml - opak. 1 300 2/ Aqua pro inj. 500 ml - opak 8 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Dekstran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Dekstran 70 000 płyn 6 % 500 ml worek - opak 100 2/ Dekstran 40 000 płyn 10 % 250 ml worek - opak 150 3/ Dekstran 40 000 płyn 10 % 500 ml worek - opak 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Glucosum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Glucosum inj. 5% 250 ml fl. plastik - opak 4 500 2/ Glucosum inj. 5 % 500 ml fl plastik - opak 21 000 3/ Glucosum inj. 10% 500 ml fl plastik - opak 4 900 4/ Glucosum inj. 20 % 500 ml fl plastik - opak 30 5/ Glucosum inj. 5 % et natrium chloratum 0,9% 1:1 250 ml - opak 800 6/ Glucosum inj. 5 % et natrium chloratum 0,9 % 1:1 500 ml - opak 1 200 7/ Glucosum inj. 5 % et natrium chloratum 0,9% 2:1 250 ml - opak 5 000 8/ Glucosum inj. 5 % et natrium chloratum 0,9 % 2:1 500 ml - opak 3 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Hydroksyetyloskrobia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydroksyetyloskrobia płyn 500 ml fl plastik - opak 80.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - Mannitol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Mannitol inj. 20 % 100 ml worek - opak 7 400 2/ Mannitol inj. 20 % 250 ml worek - opak 2 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - Natrium chloratum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 100 ml fl plastik - opak 53 000 2/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 250 ml fl plastik - opak 33 000 3/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 500 ml fl plastik - opak 63 000 4/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 1000 ml worek - opak 400 5/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 3000 ml worek - opak 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - Płyn pediatryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn pediatryczny 250 ml fl plastik - opak 1 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - Płyn Sol. Ringeri.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Płyn Sol. Ringeri 250 ml fl plastik - opak 100 2/ Płyn Sol. Ringeri 500 ml fl plastik - opak 4 500 3/ Płyn Sol. Ringeri lactate 500 ml fl plastik - opak 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny 500 ml fl. plastik - opak 25 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - Metronidazol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metronidazol płyn 5 % 100 ml - opak 8 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - Glucosum, Natrium chloratum, Aaparat do wielokrotnego aspirowania płynów z opakowań zbiorczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Glucosum inj. 5 % 250 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami - opak 500 2/ Glucosum inj. 5 % 500 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami - opak 3 000 3/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 250 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami - opak 10 000 4/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 500 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami - opak 25 000 5/ Aparat do wielokrotnego aspirowania płynów z opakowań zbiorczych, z możliwością stosowania przez 24 h, sterylny, posiadający ostry kolec, z filtrem p/ bakteryjnym, samozamykający się górny port, kompatybilny z opakowaniami płynów w pozycjach 1, 2, 3, 4 - sztuk 3 500..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.