eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie częściowego ocieplenia budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu wraz z wykonaniem elewacji całego budynku szkoły i sali gimnastycznej oraz wykonaniem prac towarzyszących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Ostrzeszów: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie częściowego ocieplenia budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu wraz z wykonaniem elewacji całego budynku szkoły i sali gimnastycznej oraz wykonaniem prac towarzyszących.
Numer ogłoszenia: 13396 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320678, faks 062 7320679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie częściowego ocieplenia budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu wraz z wykonaniem elewacji całego budynku szkoły i sali gimnastycznej oraz wykonaniem prac towarzyszących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie częściowego ocieplenia budynku Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu wraz z wykonaniem elewacji całego budynku szkoły i sali gimnastycznej oraz wykonaniem prac towarzyszących..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 08.02.2016 r. do godz. 1200

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Przez pojęcie najważniejszych robót, zamawiający rozumie roboty budowlane w cyklu ciągłym - tj. ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką w pełnym zakresie technologicznym w określonym systemie producenta o powierzchni ścian min. 600,00 m2 (sześćset). Wykonawca musi wykazać że, wykonał w tym okresie minimum 1 takie zamówienia w okresie pięciu lat przed upływem składania ofert i podobne z zakresem/rodzajem niniejszego zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; (wg wzoru zał. nr 2 do siwz);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym (osobami zdolnymi do wykonania zamówienia); Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Należy przedstawić: a) informacje na temat osoby - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót ogólnobudowlanych bez ograniczeń w zakresie wykonawstwa, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy; b) oświadczenie, że osoba - kierownik robót, wskazany w wykazie który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia określone odrębnymi przepisami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; (wg wzoru zał. nr 2 do siwz);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które wykonawca winien dołączyć do oferty: Formularz ofertowy; (wg wzoru zał. nr 1 do siwz); Pełnomocnictwo/a rodzajowe lub szczegółowe do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli zostały udzielone). Pełnomocnictwo/a winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. Oryginał lub potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu. (jeśli wcześniej nie został złożony przed upływem terminu składania ofert) Oryginał dowodu wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna. (jeśli wcześniej nie został złożony przed upływem terminu składania ofert)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie podpisana według treści i warunków ustalonych we wzorze stanowiącym (zał. nr 9 do siwz); wraz z jej załącznikami; Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie wskazanym w art. 94 ust. 1 pkt 2 oraz art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi pisemnie. Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: W zakresie zmiany kluczowego personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia; tj. kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonawstwa, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Wymagana jest wcześniejsza pisemna zgoda Zamawiającego, który dokonuje akceptacji tego specjalisty w oparciu o przyjęte warunki określone w siwz; W zakresie dokonanej zmiany wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; Dotyczyć to może np. zmiany stawki podatku VAT lub innych przepisów prawa na które Zamawiający i Wykonawca nie mają wpływu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; W zakresie dokonanej zmiany wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie zmian związanych z wynagrodzeniem Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy; 1. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy, określone roboty budowlane, materiały, urządzenia lub inne składowe wchodzące w pierwotny zakres umowny - nie zostały wykonane, wbudowane lub zaniechano ich realizacji, bądź wykonano roboty zamienne powodujące pomniejszenie wartości umownej; Zmiana wynagrodzenia mniejszego niż określono w umowie o realizację zamówienia publicznego - zostanie określona w oparciu o złożony kosztorys ofertowy na podstawie wskaźników cenotwórczych w nim zawartych; Wytyczne w zakresie sporządzenia kosztorysu określają przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (DZ.U. nr 130 poz. 1389) dla kosztorysów inwestorskich; Rozliczenie tożsamego i mniejszego zakresu wykonanego przedmiotu umowy będzie się odbywało na podstawie złożonego kosztorysu ofertowego, który zostanie sprawdzony przez inspektora nadzoru budowlanego i przedstawiciela zamawiającego - zatwierdzających końcową wartość przedmiotu umowy; Inspektor nadzoru budowlanego i przedstawiciel Zamawiającego dokonają stosownych zmian i ewentualnych umniejszeń w zakresie niewykonanych pozycji kosztorysowych; W przypadku wykonania robót/pozycji zamiennych powodujących obniżenie ceny/lub zachowanie takiej samej ceny wykonania przedmiotu umowy - Wykonawca zobowiązany będzie do jego wykonania i wskazania różnic w stosunku do swojego kosztorysu ofertowego; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy; 2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększone, o różnicę pomiędzy wartością przedmiotu umowy a dodatkowymi robotami budowlanymi zleconymi przez Zamawiającego powodującymi wzrost wynagrodzenia umownego; Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych - zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielnie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zmiana wynagrodzenia większego niż określono w umowie o realizację zamówienia publicznego - zostanie określona w oparciu o złożony kosztorys ofertowy na roboty dodatkowe metodą szczegółową na podstawie wskaźników cenotwórczych podanych w złożonym kosztorysie ofertowym przed podpisaniem umowy; Wytyczne w zakresie sporządzenia kosztorysu określają przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (DZ.U. nr 130 poz. 1389) dla kosztorysów inwestorskich; W zakresie dokonanej zmiany wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie konieczności zmiany podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego swoje zasoby w zakresie określonym w ofercie wykonawcy; Sytuacja ta może mieć miejsce z konieczności zmiany podwykonawcy, którego Wykonawca wyznaczył do realizacji części zamówienia bądź podmiotu który udostępnił swoje zasoby w zakresie określonym w ofercie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; Wymagana jest pisemna zgoda zamawiającego na zmianę podwykonawcy po udokumentowaniu warunków niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W przypadku podmiotów które udostępniły zasoby w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu, odpowiedniego dokumentu potwierdzającego udostępnienie zasobów; W zakresie dokonanej zmiany podwykonawców wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie dokonanej zmiany podmiotów które udostępniły zasoby nie jest wymagany Aneks do Umowy tyko stosowne dokumenty określone w siwz;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.nowoczesnagmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy przesłać - złożyć na adres zamawiającego: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów do dnia 08.02.2016 r., do godz. 1200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.