To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Bydgoszcz: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 13399 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337377 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi sprzątania w trzech obiektach: 2.1. Obiekt nr 1 - Budynek biurowy w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 141,96m2 - sanitariaty - 9,5m2 - ciąg komunikacyjny - 26,10 m2 b) mycie okien PCV - 26 szt. o powierzchni - 31,29m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina dywanowa - 73,37m2 - wykładzina PCV - 68,59m2 - podłogowe płytki ceramiczne - 35,60m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 26 szt. 2.2. Obiekt nr 2 - Budynek zaplecza socjalnego w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 12,30 m2 - sanitariaty, szatnia -34,40 m2 - ciąg komunikacyjny - 4,00 m2 b) mycie okien PCV - 3 szt. o powierzchni - 6,22m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - podłogowe płytki ceramiczne - 50,70 m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 6 szt. e) kabina prysznicowa - 1 szt. 2.3. Obiekt nr 3 - Pomieszczenia socjalno - biurowe w miejscowości - Młyniec gm. Lubicz oddalone od m-ci Toruń około - 10 km a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 26,34 m2 - sanitariaty, szatnia, kuchnia, korytarz, magazynek - 34,03 m2 - ciąg komunikacyjny - 7,56 m2 b) mycie okien - z PCV - 8 szt. o pow. - 21,8 m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina PCV - 39,71 m2 - posadzka z płytek ceramicznych - 28,22 m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 9 szt. 3. Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie: - codziennie: 1. zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych 2. odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) 3. opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce 4. wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków 5. wycieranie parapetów 6. usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach 7. oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz 8. czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku 9. przetarcie luster 10. kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnienie pojemników z mydłem 11. opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych 12. wycieranie aparatów telefonicznych - jeden raz w tygodniu: 1. wycieranie grzejników na mokro 2. wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach 3. wycieranie poręczy i zamiatanie schodów zewnętrznych - obiekt nr 3 4. odkurzanie tapicerki meblowej - obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) - jeden raz w miesiącu: 1. wycieranie kontaktów i wyłączników światła 2. odkurzanie za grzejnikami 3. gruntowne mycie wszystkich drzwi - jeden raz na kwartał: 1. mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami 2. gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją 3. czyszczenie żaluzji i verticali 4. mycie lamp i kloszy - jeden raz na pół roku: 1. gruntowne pranie wykładzin dywanowych 2. gruntowne pranie tapicerki meblowej 4. Środki higieny i czystości (środki myjące, czyszczące i konserwujące oraz odświeżacze powietrza, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, papier toaletowy i ręczniki typu należą do Wykonawcy . Środki higieny i czystości powinny być wysokiej jakości posiadające atesty Państwowego Zakładu Higieny. Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt (odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) 5. Godziny wykonywania pracy: Pora sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od godziny 14oo - 22oo (w dni robocze) 3. Ustalenia porządkowe: - po zakończeniu pracy okna należy zamknąć, urządzenia elektryczne wyłączyć a krany zakręcić. - zabrania się wprowadzania do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny - zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego - należy bezzwłocznie powiadomić zamawiającego o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar lub zalanie wodą itp. - osoby sprzątające ponoszą odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia znajdujące się w budynku na okres swojej pracy - wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż - sprzątanie powinno odbywać się w taki sposób aby nie powodowało zniszczenia mebli, ościeżnic drzwi, obić bądź zabrudzeń ścian.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW - Toruń w 2012 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14464,80
Oferta z najniższą ceną: 14464,80 / Oferta z najwyższą ceną: 76752,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.