To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Kluczbork: Usługa serwisowania urządzeń powielających będących na wyposażeniu jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego
Numer ogłoszenia: 133 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240921 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Sienkiewicza 22A, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4250600, faks 077 4250601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowania urządzeń powielających będących na wyposażeniu jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania urządzeń powielających będących na wyposażeniu jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych niniejszym postępowaniem przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Usługa obejmuje swoim zakresem: - przeglądy okresowe, - regulacje niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń, - naprawy urządzeń, - utrzymywanie stałej dobrej jakości kopii, - dostawę i wymianę zużytych i uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzeń, - czyszczenie urządzeń w tym usuwanie zaciętych kartek papieru lub ich fragmentów, których usunięcie okazało się niemożliwe lub utrudnione dla pracowników Zamawiającego ze względu na konieczność demontażu elementów składowych urządzenia, - dostawę i wymianę tonerów, - konserwację urządzeń, - pomoc telefoniczną i informatyczną z zakresu obsługi urządzeń, - transport urządzeń do i z serwisu, - instalowanie urządzeń u użytkowników po wykonanej usłudze, - dojazd do jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego biorących udział w zamówieniu wspólnym, - inne czynności konieczne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń. 3. Czynności serwisowania i naprawy wykonywane będą przez uprawniony i wykwalifikowany personel Wykonawcy. 4. Wykonawca powinien: - posiadać dostęp do pełnej dokumentacji technicznej dotyczącej urządzeń podlegających serwisowi i naprawie, - stosować materiały eksploatacyjne i części zamienne kompatybilne z naprawianymi urządzeniami Zamawiającego, których stosowanie nie wpłynie negatywnie na ich właściwości techniczno-użytkowe, - posiadać certyfikaty wydane przez producentów urządzeń uprawniające do serwisowania i naprawy urządzeń powielających. 5. Zgłoszenie o wystąpieniu awarii/usterki przekazywane będą Wykonawcy za pomocą faksu lub korespondencji e-mail. Za godzinę zgłoszenia przyjmuje się faktyczną godzinę wysłania zgłoszenia. Wykonawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie zgłoszenia za pomocą faksu lub korespondencji e-mail. Czas reakcji na odebranie zgłoszenia awarii/usterki wynosi maksymalnie do 12 godzin. 6. Czynności serwisowe będą podejmowane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7:30 do 15:00..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFSERWIS Marek Karcz, ul. Krawiecka 11, 45-024 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126423,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61716,80
Oferta z najniższą ceną: 61716,80 / Oferta z najwyższą ceną: 153789,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.