Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-08-03
Tychy: Remont alejek w Parku Nied¼wiadków.
Numer og³oszenia: 134007 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy, woj. ¶l±skie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont alejek w Parku Nied¼wiadków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont alejek w Parku Nied¼wiadków. Wykonanie alejek spacerowych oraz placyków rekreacyjnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Nawierzchnia powinna byæ wykonana w trzech kolorach: szarym, czerwonym i kolorze jesieni (firmy nie gorszej ni¿ Libet), w oparciu o za³±czony rysunek Rozwi±zanie elementów nawierzchni ¶cie¿ki parkowej, autorstwa Pracowni Projektowej Lauren z maja 2007 r., z zastrze¿eniem, ¿e dla placyków, po stronie zewnêtrznej w kolorze szarym nale¿y wykonaæ krawê¿nik oraz pierwsz± kostkê, o ³±cznej szeroko¶ci 22,5 cm, nastêpnie 4 kostki o ³±cznej szeroko¶ci 54 cm w kolorze czerwonym, a resztê w kolorze jesieni. Na placach rekreacyjnych nale¿y ustawiæ ³awki oraz sto³y do gry w karty. Wzd³u¿ alejek bêd± u³o¿one obrze¿a betonowe, natomiast wokó³ placyków palisada. Szczegó³owy zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: I. Roboty rozbiórkowe i demonta¿owe 1. Rozbiórka m.in. poni¿szych elementów: - zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej - 31,75 m3, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, ¶mieci - 656,31 m3 - rozebranie nawierzchni mineralno - bitumicznych - 530 m2, - rozebranie muru z kamienia o gr. 30 cm na zaprawie cementowej - 6,93 m3, II. Elementy podbudowy i nawierzchnie 1. Wykonanie koryta na ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników - 1882 m2, 2. Profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1882 m2, 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego po zagêszczeniu 20 cm - 1882 m2, 4. Podsypka piaskowa z zagêszczeniem - 1882 m2, 5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym - 796 m2, 6. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze jesieni - 691 m2, 7. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze czerwonym - 396 m2, 8. Obrze¿a betonowe o wymiarach 20 x 6 - 790 m, 9. Palisada betonowa - 300,0 m, III. Renowacja trawników 1. Skoszenie trawy - 2000 m2, 2. Obsianie nasionami trawy w ziemi urodzajnej - 2000 m2. IV. Ma³a architektura 1. Dostawa i monta¿ koszty na ¶mieci 21 szt., 2. Dostarczenie i monta¿ ³awek 21 szt., 3. Ustawienie sto³ów szachowych z taboretami - 6 kpl., 4. Wykonanie 2 tablic z informacj± o temacie inwestycji oraz rodzaju przedsiêwziêcia, wizualizacj± zadania, nazw± Inwestora oraz informacj±, ¿e inwestycja jest wykonywana ze ¶rodków finansowych UM Tychy. V. Wywóz gruzu oraz ziemi z rozbiórki i sk³adowanie na wysypisku wraz z utylizacj± 33,7 t. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów o parametrach nie gorszych ni¿ wykazane w dokumentach.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - ¦cie¿ki piesze Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7600,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych tj.: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie (wymagane wykonanie z nale¿yt± staranno¶ci± min. 2 zadañ o charakterze drogowym o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto ka¿de) oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia do pe³nienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej lub z uprawnieniami budowlano - konstrukcyjnymi ), c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia (wymagana jest op³acona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej; polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotê min. 200 000,00 z³). Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonywana zgodnie z formu³±: spe³nia / nie spe³nia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) o¶wiadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - za³±cznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - za³±cznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia do pe³nienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej lub z uprawnieniami budowlano - konstrukcyjnymi. Wymagana jest kserokopia uprawnieñ budowlanych i aktualnego wpisu do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - za³±cznik nr 5 do SIWZ - Wykonanie z nale¿yt± staranno¶ci± minimum dwóch zadañ o charakterze drogowym o warto¶ci min. 200 000 z³ brutto ka¿de w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie tych robót C. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej - op³acona wa¿na polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Warto¶æ polisy min. 200 000,00 z³. Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie op³acenia polisy lub fakt op³acenia musi wynikaæ z tre¶ci dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Tychy Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodleg³o¶ci 49 43- 100 Tychy.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:15, miejsce: Urz±d Miasta Tychy Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodleg³o¶ci 49 43- 100 Tychy.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Inne o¶wiadczenia lub dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, które nale¿y do³±czyæ do oferty: - za³±cznik nr 1 do SIWZ - wype³niony formularz oferty, - za³±cznik nr 3 do SIWZ - parafowany na ka¿dej stronie wzór umowy, -dowód wniesienia wadium - pe³nomocnictwo lub umowa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie wskazuj±ce, ¿e osoba wystêpuj±ca w imieniu wykonawcy jest do tego upowa¿niona, je¿eli nie wynika to z za³±czonych do oferty dokumentów. Data zamieszczenia og³oszenia w BZP 03/08/2007 r.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla ¯³obka Miejskiego w Tychach w I pó³roczu 2025 r.
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Dziennego Domu Pomocy Spo³ecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespó³ Szkó³ nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodleg³o¶ci 12/2 administrowanego przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ¶cieków bytowych w miejscowo¶ciach: Duñkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. maj±ce na celu konserwacjê lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnêtrznych stanowi±cych zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNÊTRZNEJ DROGI LE¦NEJ - DOJAZD PO¯AROWY NR 1- odcinek o d³. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiêkszenie retencji wód w kana³ach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodoci±gowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.