Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Kraków: Dostawa artykułów ogólnospożywczych oraz dostawa butli z wodą naturalną wraz z dzierżawą i serwisem dystrybutorów wody
Numer ogłoszenia: 134052 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów ogólnospożywczych oraz dostawa butli z wodą naturalną wraz z dzierżawą i serwisem dystrybutorów wody.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych oraz dostawa butli z wodą naturalną wraz z dzierżawą i serwisem dystrybutorów wody. Całkowita wartość zamówienia 292 930,05 PLN netto.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4, 15.50.00.00-3, 15.98.10.00-8, 15.98.12.00-0, 15.98.14.00-2, 15.86.00.00-4, 15.81.15.11-4, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w/w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla Producenta - dotyczy Pakietu nr 1 oraz Pakiet nr 2 2) HACCP (aktualny na rok 2016 r. certyfikat stosowania systemu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności) lub dokument równoważny - (dot. Pakiet 9) 3) ocenę rodzajową wody ze źródła (certyfikat PZH) lub dokument równoważny - (dot. Pakiet 9) 4) aktualne wyniki badań mikrobiologicznych wody wykonane przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną lub dokument równoważny - (dot. Pakiet 9) 5) zaświadczenie o okresie przydatności do spożycia wystawione przez producenta oferowanej wody lub Wojewódzką Stację Sanitarno- Epidemiologiczną lub dokument równoważny - (dot. Pakiet 9)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul.Prądnicka 80 w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjno - konferencyjnym (Dziennik Podawczy - hol I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1. Sałatki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałatki I. Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 1 wynosi 10 200,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.Sałatki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałatki II.Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 2 wynosi 6 250,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabiał.Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 3 wynosi 31 834,50 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.Woda mineralna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda mineralna.Całkowita wartość zamówienie na Pakiet nr 4 wynosi 27 974,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.98.12.00-0, 15.98.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.Kawa oraz herbata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kawa oraz herbata.Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 5 wynosi 17 661,90 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Kanapki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanapki.Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 6 wynosi 36 769,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.15.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7. Słodycze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słodycze.Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 7 wynosi 37 200,65 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Godziny dostawy zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.Dostawa mleka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko.Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 8 wynosi 2 908,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.Dostawa butli z woda naturalną wraz z dzierżawą i serwisem dystrybutorów wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butli z wodą naturalną wraz z dzierżawą i serwisem dystrybutorów wody. Całkowita wartość zamówienia na Pakiet nr 9 wynosi 122 132,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin dostawy zamówienia - 4
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.