eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiDostawa mebli biurowych i gabloty informacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Tomaszów Mazowiecki: Dostawa mebli biurowych i gabloty informacyjnej
Numer ogłoszenia: 134059 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i gabloty informacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mebli biurowych i gabloty informacyjnej o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 2. Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie zapytania o cenę na dostawę następujących mebli biurowych i gabloty informacyjnej o parametrach: - Gablota informacyjna, oszklona, magnetyczna, o wymiarach 120x180 cm, w aluminiowej ramie, 1 sztuka; - Komoda o wymiarach 700/380/1100. Korpus komody, drzwiczki wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, natomiast plecy komody pełne, grubości min. 8 mm., dwie półki w komodzie o grubości min. 18 mm., blat komody o grubości 25 mm. Krawędź blatu komody wykończony listwą z tworzywa PCV. Komoda zawiera podwójne drzwiczki z zamkiem zabezpieczającym. Preferowana kolorystyka komody - wiśnia Oxford, 1 sztuka; - Krzesła na korytarz, na stelażu malowanym - kolor srebrny, siedzisko wykonane ze sklejki, ilość siedzisk na stelażu 4, szerokość ławki 240cm, 1 komplet. 3. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę winien w dniu podpisania umowy dostarczyć wszystkie próbniki w celu ustalenia kolorystyki mebli i gabloty informacyjnej stanowiących przedmiot zamówienia. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszelkie atesty i normy Polskie oraz Europejskie warunkujące dopuszczenie ich do użytku. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, wniesienie dostarczonych mebli i gabloty informacyjnej na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich zamontowania w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli w trakcie prac montażowych okaże się, że któryś z mebli jest uszkodzony, Wykonawca na swój koszt wymieni go na wolny od wad lub dokona naprawy. 5. Oferowane meble i gablota informacyjna muszą być objęte 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru mebli i gabloty informacyjnej. Zamawiający określa czas reakcji serwisowej na 1 dzień roboczy od momentu zgłoszenia. Czas naprawy określa się na 3 dni robocze od momentu zgłoszenia. W przypadku, gdy niemożliwym będzie naprawa w okresie 3 dni od momentu zgłoszenia, oferent zapewni zamawiającemu sprzęt zastępczy nie gorszej klasy niż zakupiony przez zamawiającego. Nie później niż w dniu realizacji dostawy dostarczy Zamawiającemu oryginalne karty gwarancyjne. 6. Zamówienie nie może być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez np.: wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.31.22 - Komody 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Majchrzak P.H.U. TERCET, ul. Białobrzeska 40, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1930,33
  • Oferta z najniższą ceną: 1930,33 oferta z najwyższą ceną: 2098,36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.