Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Siedlce: wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia
zadanieI na drodze powiatowej nr 3615W Suchożebry - Mordy na odcinku od drogi Siedlce - Korczew do m. Czołomyje. dł. 1500mbi szer. 5,m5.
zadanie II: na drodze powiatowej nr 3604W Broszków - Żeliszew Podkościelny dł.2.600mb.
Numer ogłoszenia: 134088 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6447216, 6339513, fax 025 6339515.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia zadanieI na drodze powiatowej nr 3615W Suchożebry - Mordy na odcinku od drogi Siedlce - Korczew do m. Czołomyje. dł. 1500mbi szer. 5,m5. zadanie II: na drodze powiatowej nr 3604W Broszków - Żeliszew Podkościelny dł.2.600mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu grysów bazaltowych płukanych o frakcji 5-8mm oraz emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K1-70 zadanie I: na drodze powiatowej nr 3615W Suchożebry - Mordy na odcinku od drogi Siedlce - Korczew do m. Czołomyje. dł. 1500mb i szer. 5,m5. zadanie II: na drodze powiatowej nr 3604W Broszków - Żeliszew Podkościelny dł.2.600mb i szer. 5,5m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: dla zadania I - 1.300 zł (słownie: tysiąc trzysta zł) dla zadania II - 2.000zł (słownie: dwa tysiące zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. min 5 referencji o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia 6.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. Posiadać lub mieć zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: zestaw zespolony skraplarka + rozsypywacz grysu (kombajn) z elektronicznym sterowaniem wydatku emulsji szt.1, walec ogumiony szt.1, zamiatarka samojezdna z agregatorem zasysającym szt.1. Ocena spełniania w/w/ warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 17 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy(wg załączonego druku) szczegółowy kosztorys ofertowy ( wg dołączonego przedmiary robót) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oświadczenie, ze wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy / na formularzu ofertowym/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca wg załącznika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: kancelaria ogólna siedziba zamawiajacego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie:I na drodze powiatowej nr 3615W Suchożebry - Mordy na odcinku od drogi Siedlce - Korczew do m. Czołomyje. dł. 1500mbi szer. 5,m5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanieI na drodze powiatowej nr 3615W Suchożebry - Mordy na odcinku od drogi Siedlce - Korczew do m. Czołomyje. dł. 1500mbi szer. 5,m5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II: na drodze powiatowej nr 3604W Broszków - Żeliszew Podkościelny dł.2.600mb i szer. 5,5m..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie II: na drodze powiatowej nr 3604W Broszków - Żeliszew Podkościelny dł.2.600mb i szer. 5,5m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.