eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › usługi pielęgnacji zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg krajowych w latach 2006-2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-14

POZYCJA 13408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: usługi pielęgnacji zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg krajowych w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, do kontaktów: Halina Mendyk, tel. +48 85 6645839 - procedura przetargowa, Elżbieta Urwanowicz, tel. +48 85 6645821 - sprawy techniczne, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, tel. +48 85 6645800, 6645837, 6645838, 6645839, fax +48 85 6513783, 6526157, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pielęgnacji zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg krajowych w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są; Usługi utrzymania zieleni przydrożnej (drzew i krzewów) w pasach drogowych dróg krajowych w latach 2006-2008. 1. Usługi objęte przedmiotem zamówienia uwzględniają wykonanie pielęgnacji zieleni przydrożnej (drzew i krzewów) oraz wycięcie drzew z pasa drogowego na wskazanych niżej odcinkach dróg krajowych podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadania. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia uwzględniają wykonanie następujących robót: - prześwietlania i formowania koron drzew, - odmładzania żywopłotów, - ścinania drzew, - sadzenia drzew. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, drogi krajowe województwa podlaskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 13 000 PLN w tym: (zad. 1 - 4000 PLN, zad. 2 - 2000 PLN, zad. 3 - 5000 PLN, zad. 4 - 2000 PLN). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004 r Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1.0. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 0,1 mln PLN; 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,2 mln PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.0 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: 1) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego dla pilarzy uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi, 2) uprawnienia do kierowania ruchem drogowym (1 osoba na 1 brygadę roboczą).Ilość brygad musi być dostosowana do ilości zadań. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.0. Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z SST: łańcuchowe lub tarczowe piły spalinowe, platformę z balustradą na podnośniku samochodowym lub sprzęt wspinaczkowy, narzędzia ręczne do cięcia drewna, drabiny, frezarkę do karczowania pni, rębak do gałęzi, transport kołowy przystosowany do przewozu: osób, grubizny, gałęzi, sadzonek drzew. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadać zależny)" 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.0 Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od daty składania ofert zamówienia o charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia i łącznej wartości nie niższej niż 0,1 mln PLN. Za usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia uznawane będą usługi wycinki lub pielęgnacji drzew i krzewów wykonywane w pasach drogowych pod ruchem. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.0. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. III.2.1)1.2) niniejszego ogłoszenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. do Rozdziału 1 SIWZ. 2. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do Rozdziału 1 SIWZ. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. do Rozdziału 1 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1)1 2: III.2.1.1) 4; III.2.1.1) 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) 2 - III.2.1.1) 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1)1. - III.2.1.1)5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2)1 i 2 oraz III.2.1.3) 1, 2 i 3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/BI-DE-16/417/4/U/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.04.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: - w kasie GDDKiA O/BI, ul. Zwycięstwa 2, pokój 105 - za zaliczeniem pocztowym - przelewem na rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. II O/Białystok, Nr 79150013441213400253030000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.04.2006 godzina 09:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.04.2006, godzina 10:00, GDDKiA Odział Białystok, ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00, 77.21.14.00, 77.21.16.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon Augustów - Droga krajowa nr 8 odc. Korycin - Augustów, km 681+660 - 735+900 - Droga krajowa nr 16 odc. Rutki - Augustów, km 328+200 - 338+200 - Droga krajowa nr 61 odc. Grajewo - Augustów, km 216+469 - 256+665 - Droga krajowa nr 65 odc. Grajewo - Knyszyn, km 93+730 - 142+040 Przewidywana ilość drzew i krzewów objętych bieżącymi pracami pielęgnacyjnymi i interwencyjnymi - 2 486 szt./2 550 m - 2006 r., 2 486 szt./2 550 m - 2007 r., 2 486 szt./2 550 m - 2008 r. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00, 77.21.14.00, 77.21.16.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon Białystok - Droga krajowa nr 8 odc. Jeżewo - Białystok - Korycin, km 617+709 - 640+468 i 647+841 - 681+568 - Droga krajowa nr 19 odc. Kuźnica Białostocka - Białystok - Zabudów, km 0+350 - 51+444 i 62+598 - 75+635 - Droga krajowa nr 65 odc. Knyszyn - Białystok - Bobrowniki, km 142+314 - 162+911 i 168+691 - 215+148 Przewidywana ilość drzew objętych bieżącymi pracami pielęgnacyjnymi i interwencyjnymi - 750 szt. - 2006 r., 750 szt. - 2007 r., 750 szt. - 2008 r. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00, 77.21.14.00, 77.21.16.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon Łomża - Droga krajowa nr 58 Czarnówek - Szczuczyn, km 150+322 - 155+724 - Droga krajowa nr 61 odc. Miastkowo - Łomża - Pątnica, km 130+180 - 172+540 - Droga krajowa nr 63 Wincenta - Kolno - Kisielnica, km 112+210 - 126+980 - Droga krajowa nr 64 odc. Piątnica - Wizna - Jeżewo, km 0+090 - 42+970 Przewidywana ilość drzew objętych bieżącymi pracami pielęgnacyjnymi i interwencyjnymi - 2 136 szt. - 2006 r., 2 136 szt. - 2007 r., 2 136 szt. - 2008 r. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00, 77.21.14.00, 77.21.16.00, 77.34.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon Zambrów - Droga krajowa nr 8 odc. Promienica - Jeżewo, km 561+073 - 617+709 - Droga krajowa nr 63 odc. Łomża - Czyżew, km 145+957 - 193+620 - Droga krajowa nr 66 odc. Zambrów - Brańsk, km 0+000 - 52+928 Przewidywana ilość drzew i krzewów objętych bieżącymi pracami pielęgnacyjnymi i interwencyjnymi - 900 szt./5,0 m - 2006 r., 900 szt./5,0 m - 2007 r., 900 szt./5,0 m - 2008 r. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.