To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Szczecin: remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II.
Numer ogłoszenia: 134118 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100992 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) prace konserwatorskie elementów metalowych (15 przęseł - od przęsła nr 21 włącznie do przęsła nr 35 - 150 mb), w tym m. in.: a) demontaż elementów, b) oczyszczenie z nawarstwień korozyjnych i farby metodą piaskowania, c) odtłuszczenie elementów stalowych, d) prostowanie elementów zdeformowanych, uzupełnienie brakujących fragmentów, e) naniesienie powłok antykorozyjnych i kolorystycznych, f) montaż elementów po wykonanych pracach konserwatorskich, 2) prace konserwatorskie elementów ceglanych, w tym m. in.: a) oczyszczenie powierzchni z farb i nawarstwień powierzchniowych, b) usuniecie uszkodzonych i odspojonych fug, wtórnych uzupełnień, c) dezynfekcja, d) uzupełnienie ubytków w elementach ceglanych, e) uzupełnienie fug pomiędzy elementami ceramicznymi i elementami z kamienia, f) wzmocnienie spękań z zaprawy, g) przemurowanie słupków i cokołów odchylonych od pionu, h) wymurowanie zniszczonych fragmentów muru w partiach ceglanych elementów fundamentu od strony cmentarza, i) hydrofobizacja strukturalna cegieł, 3) naprawa bram w ogrodzeniu: a) wymiana skorodowanych i zniszczonych blach, b) naprawa lub wymiana zamków. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego, 2) uzyskania niezbędnych uzgodnień, zezwoleń związanych z zajęciem ulic i pasów drogowych oraz poniesienia wszelkich kosztów wynikających z tego tytułu, jak również do wykonania wszelkich prac wynikających z ww. zezwoleń, 3) wykonania oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 5) zapewnienia dostawy wody i energii elektrycznej we własnym zakresie, 6) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 7) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 8) przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wbudowane materiały. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: a) braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy; b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; d) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; 2) zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego, jeśli w toku wykonania robót Strony uzgodniły: a) zmianę sposobu przeprowadzenia robót, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, b) użycie innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości robót, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert, c) ograniczenia zakresu robót, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub użycia innych materiałów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- KIELART Konserwacja Zabytków Sp. z o.o., ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375419,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 248042,81
Oferta z najniższą ceną: 248042,81 / Oferta z najwyższą ceną: 384300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA MIKROKUWET ORAZ KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORÓW HEMOCUE
- świadczenie usług transportowych przewozu osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami na potrzeby realizacji projektu " Dostępni na plus" FERS.03.01-IP.08-0188/24
- Przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS w trakcie realizacji inwestycji w ramach projektu na lata 2021-2027 pod nazwą: ,,Imago Mundi- przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS"
- TESTY I PCR - I TURA
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napędem hybrydowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków gminnych.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Woli Kalinowskiej, gmina Sułoszowa etap II - wymiana pokrycia dachowego na budynkach oczyszczalni
- Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów
- Remont budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie, etap II - elewacja, dach
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Remont kapliczki w Czarlinie
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.