Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Dąbrowa Górnicza: Przeprowadzenie szkolenia niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 134119 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia niezbędnego do uzyskania licencji maszynisty dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej. 2. Celem szkolenia, o którym mowa w pkt 1 ma być nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania licencji maszynisty. 3. Szkolenie ma być zorganizowane na terenie Dąbrowy Górniczej, Sosnowca bądź Będzina. 4. Zajęcia na szkoleniu mają trwać łącznie 267 godzin zegarowych. 5. Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach porannych, nie mniej niż 6 godzin dziennie i nie więcej niż 8 godzin dziennie. 6. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut z uwzględnieniem przerwy. 7. Program szkolenia ma być opracowany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie licencji maszynisty /Dz. U. z 2011 r. nr 66, poz. 346/ i ma być zatwierdzony przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Ponadto ma spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193/ tj. zawierać: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. zorganizowania zajęć teoretycznych w ramach szkolenia w sali, o wielkości dostosowanej do liczby 10 osób, odpowiednio wyposażonej w miejsca siedzące dla 10 uczestników, posiadającej dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz dostęp do zaplecza sanitarnego, ponadto sala musi być wyposażona w niezbędne pomoce dydaktyczne, w tym sprzęt audiowizualny i flipchart z kompletem stosownych przyborów piśmienniczych, 8.2. zorganizowania zajęć praktycznych w miejscu wyposażonym w niezbędne do przeprowadzenia ćwiczeń sprzęty i pomoce dydaktyczne, 8.3. przeprowadzenia na zakończenie szkolenia egzaminu obejmującego zagadnienia określone w załączniku 4 nr do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie licencji maszynisty /Dz. U. z 2011 r. nr 66, poz. 346/, 8.4. przedłożenia programu szkolenia opisanego w pkt III.7, 8.5. zapewnienia uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8.6. zapewnienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie licencji maszynisty /Dz. U. z 2011 r. nr 66, poz. 346/, odpowiednio wykwalifikowanej kadry dydaktycznej, 8.7. zapewnienia każdemu uczestnikowi koniecznych materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia, 8.8. natychmiastowego powiadamiania Zamawiającego, telefonicznie oraz na piśmie o zmianach w harmonogramie w przypadku ich wystąpienia, 8.9. indywidualizacji procesu szkolenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów uczestników i udzielania im pomocy jeśli okaże się potrzebna z uwagi na trudności w nauce, 8.10. dostarczenia do Zamawiającego listy obecności zawierające imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia, w terminie do 1-go dnia każdego następnego miesiąca, 8.11. przekazania potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu na dokumencie zwanym imiennym wykazem osób, w ciągu 2 dni od daty jego rozpoczęcia, 8.12. bieżącego (w ciągu 1 dnia) informowania Zamawiającego o: a) rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, b) nieobecności na zajęciach szkoleniowych, c) wszelkich problemach związanych z realizacją niniejszego szkolenia, 8.13. ubezpieczenia wskazanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia (NNW). Koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokrywa Zamawiający na podstawie odrębnej faktury, 8.14. sporządzenia karty wypadku zawierającej opis okoliczności i przyczyn wypadku w przypadku jego zaistnienia oraz niezwłocznego przekazania ww. karty Zamawiającemu, 8.15. wystawienia każdemu uczestnikowi szkolenia dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. Jeden dokument musi być zgodny z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) tj. zawierać: numer z rejestru, imię i nazwisko PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydanie zaświadczenia, tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Drugi dokument musi być zgodny ze wzorem świadectwa zdania egzaminu maszynisty określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie licencji maszynisty /Dz. U. z 2011 r. nr 66, poz. 346/, 8.16. prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów oraz egzaminu końcowego, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, zawierający numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, kopie wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, 8.17. przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie po jego zakończeniu i dostarczenia wypełnionych ankiet Zamawiającemu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy tj. musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2013, poz. 674) oraz wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia i egzaminowania osób ubiegających się o licencję maszynisty i świadectwo maszynisty prowadzoną przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego (załącznik nr 13 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia dotyczącego uzyskania licencji maszynisty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. salą do zorganizowania zajęć teoretycznych w ramach szkolenia, o wielkości dostosowanej do liczby 10 osób, odpowiednio wyposażoną w miejsca siedzące dla 10 uczestników, posiadającą dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz dostęp do zaplecza sanitarnego, ponadto sala musi być wyposażona w niezbędne pomoce dydaktyczne, w tym sprzęt audiowizualny i flipchart z kompletem stosownych przyborów piśmienniczych oraz miejscem do zorganizowania zajęć praktycznych wyposażonym w niezbędne do przeprowadzenia ćwiczeń sprzęty i pomoce dydaktyczne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. spełniającymi wymagania określone w załączniku nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie licencji maszynisty /Dz. U. z 2011 r. nr 66, poz. 346/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. wypełniony formularz oferty wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ (oryginał), 2. program szkolenia zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy, 3. oświadczenie dotyczące miejsca przeprowadzania usługi - dokładny adres, gdzie będzie odbywało się szkolenie (zajęcia teoretyczne i praktyczne) wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ (oryginał), 4. oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń wg wzoru na załączniku nr 8 do SIWZ (oryginał), 5. wzory dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, 6. szczegółowy harmonogram szkolenia wg wzoru na załączniku nr 10 do SIWZ (oryginał).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia szkoleń - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Jana III Sobieskiego 12
41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza pok.34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.