eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; numer zamówienia Z-13/III/2014/PNT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; numer zamówienia Z-13/III/2014/PNT
Numer ogłoszenia: 134150 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; numer zamówienia Z-13/III/2014/PNT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj. obejmujących: 1. wywóz ziemi wraz z utylizacją i wykonaniem wzmocnienia skarpy geosiatką oraz ażurami oraz wykonanie regulacji 2 studni kanalizacji deszczowej; 2. zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby Data Center oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku; 3. dostawę i montaż podnośnika hydraulicznego; 4. dostawę mebli w postaci sof i foteli do gabinetu usytuowanego na II kondygnacji segment C pomieszczenia duży gabinet oraz sekretariat. 5. wykonanie dodatkowych robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą drzwi p. poż., drzwi stalowych i drewnianych do pomieszczeń biurowych znajdujących się na II kondygnacji, segment A, do pomieszczenia biurowego na nadbudowanej kondygnacji segment C i II kondygnacji seg. C oraz do pomieszczenia w laboratorium poziom -1 segment C; 6. zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego sterowania żaluzjami w pomieszczeniach całej kondygnacji segment C/1 oraz pomieszczeniach segment C laboratoria; 7. zaprojektowanie i wykonanie dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach na II kondygnacji segment A oraz w pomieszczeniach segment C laboratoria; 8. zaprojektowanie i wykonanie zieleni przy agregatach chłodniczych oraz na skarpach przy parkingu za budynkiem nr 8. Zakres prac opisany w pkt. 3.1.1, 3.1.3, 3.1.4 oraz 3.1.5 zostanie wykonany na podstawie: 1. Rzutu terenu wraz z naniesionymi geodezyjnie rządnymi oraz pomiarami ilości nadmiaru gruntu oraz wykazem nr studni do regulacji D2-4, D2 - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.1 siwz; 2. Rysunku D38 określającego parametry podnośnika hydraulicznego dla hali C - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.3. siwz; 3. Wyciągu z dokumentacji aranżacji pomieszczeń w zakresie dostawy sof i foteli - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.4 siwz; 4. Wyciągu z dokumentacji, rzuty pomieszczeń w zakresie wykonania robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem stolarki drzwiowej - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.5. siwz; stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do siwz. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.2 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego dotyczących dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby DATA CENTER oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku stanowiących załącznik nr 2 do siwz; 2. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby DATA CENTER oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.1.2 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów, c) przedmiar i d) kosztorys inwestorski. Dokumentacja powinna być uzgodniona z projektantem budynku nr 8 tj. z Panem Sławomirem Kosturem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: PROJEKT GRUPA Sławomir Kostur w Piekarach Śląskich. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.6 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego dotyczących dodatkowego sterowania żaluzjami w pomieszczeniach całej kondygnacji segment C/1 oraz pomieszczeniach segment C laboratoria stanowiących załącznik nr 3 do siwz; 2. opracowanie wyceny robót dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. dodatkowego sterowania żaluzjami w pomieszczeniach całej kondygnacji segment C/1 oraz pomieszczeniach segment C laboratoria na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.4.1 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów, c) przedmiar oraz d) wycenę robót. Dokumentacja powinna być uzgodniona z projektantem budynku nr 8 tj. Panem Sławomirem Kostur prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: PROJEKT GRUPA Sławomir Kostur w Piekarach Śląskich. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.7 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego projektu wykonawczego dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach na II kondygnacji segment A oraz w pomieszczeniach segment C laboratoria stanowiących załącznik nr 4 do siwz; 2. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach na II kondygnacji segment A oraz w pomieszczeniach segment C laboratoria na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.5.1 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów, c) przedmiar oraz d) kosztorys inwestorski. Dokumentacja powinna być uzgodniona z projektantem budynku nr 8 tj. Panem Sławomirem Kostur prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: PROJEKT GRUPA Sławomir Kostur w Piekarach Śląskich. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.8 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego projektu wykonawczego zieleni przy agregatach chłodniczych oraz na skarpach przy parkingu za budynkiem nr 8 i na działce 17/12 stanowiących załącznik nr 5 do siwz; 2. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. zieleni przy agregatach chłodniczych oraz na skarpach przy parkingu za budynkiem nr 8 oraz na działce 17/12 na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.6.1 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów tj. specyfikacja zieleni, c) wytyczne w zakresie pielęgnacji zieleni po nasadzeniu oraz d) wycena robót. Zamawiający wskazuje jednocześnie - odnośnie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.2, 3.1.6, 3.1.7 oraz 3.1.6 siwz - że dokumentacja wykonawcza budynku nr 8 dotycząca instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji żaluzji oraz zagospodarowania terenu jest dostępna nieodpłatnie do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 1. Zakres nr 1 - wywóz ziemi wraz z utylizacją i wykonaniem wzmocnienia skarpy geosiatką oraz ażurami betonowymi oraz wykonanie regulacji 2 studni kanalizacji deszczowej wraz z naniesionymi geodezyjnie rządnymi oraz pomiarami ilości nadmiaru gruntu oraz wykazem nr studni do regulacji D2-4, D2 stanowiącego załącznik nr 1a do siwz; 2. Zakres nr 2 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby Data Center oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku na podstawie Wytycznych Zamawiającego do systemu zabezpieczeń stanowiących załącznik nr 2 do siwz. Wykonawcę Zakresu 2 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.3 i 3.7 siwz. 3. Zakres nr 3 - dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego na podstawie Rysunku D38 określającego parametry podnośnika hydraulicznego dla hali C stanowiącego załącznik nr 1b do siwz; 4. Zakres nr 4 - dostawa mebli zgodnie z wyciągiem z dokumentacji aranżacji pomieszczeń w zakresie dostawy sof i foteli stanowiącego załącznik 1c do siwz; 5. Zakres nr 5 - wykonanie robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem drzwi p. poż., drzwi stalowych i drewnianych, na podstawie wyciągu z dokumentacji pomieszczeń w zakresie wykonania robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem stolarki drzwiowej stanowiącego załącznik 1d do siwz; 6. Zakres nr 6 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu sterowania żaluzjami na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do siwz. Wykonawcę Zakresu 6 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.4 i 3.7 siwz; 7. Zakres nr 7 - zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcę Zakresu 7 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.5. i 3.7 siwz; 8. Zakres nr 8 - zaprojektowanie i wykonanie zieleni na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 5 do siwz. Wykonawcę Zakresu 8 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.6 i 3.7. siwz. Każdy Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania robót przygotowawczych; 2) uzupełnienia tynków i naprawa ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 2 - 7; 3) uzupełnienie malowania w przypadku uszkodzenia ścian - dla zakresów 2-7; 4) kontrola jakości; 5) przeprowadzenia odbiorów; 6) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac (posprzątanie, odkurzenie i umycie powierzchni) dla zakresów 2-7; 7) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna z Parkiem Naukowo - Technologicznym Euro-Centrum Sp. z o.o. Pkt. 3.9.7 siwz nie dotyczy zakresu nr 1, 4 oraz 8 niniejszego postępowania. 8) uporządkowanie ulicy i terenów przyległych dla zakresów 1 i 8; 9) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej łącznie: 1. jednego zagospodarowania terenu o wartości co najmniej 50.000,00 zł; 2. jednej instalacji elektrycznej niskoprądowej w zakresie sygnalizacji włamania o wartości co najmniej 30.000,00 zł; 3. jednej dostawy wraz z montażem podnośnika hydraulicznego o wartości co najmniej 20.000,00 zł; 4. jednej dostawy mebli obejmującej sofy i fotele o wartości co najmniej 20.000,00 zł. 5. jednej roboty budowlano - wykończeniowej (w tym wykonanie łącznie ścian g-k, gipsowania i malowania oraz dostawy i montażu stolarki drzwiowej) o wartości co najmniej 30.000,00 zł; 6. jednej dostawy wraz z montażem żaluzji fasadowych o wartości co najmniej 10.000,00 zł; 7. jednej instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości co najmniej 20.000,00 zł; 8. jednej dostawy i obsadzenia zieleni o wartości co najmniej 30.000,00 zł. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, który złoży ofertę częściową obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla zakresu nr 1 - jednego zagospodarowania terenu o wartości co najmniej 50.000 zł; zakresu nr 2 - jednej instalacji elektrycznej niskoprądowej w zakresie sygnalizacji włamania o wartości co najmniej 30.000,00 zł; dla zakresu nr 3 - jednej dostawy wraz z montażem podnośnika hydraulicznego o wartości co najmniej 20.000 zł; dla zakresu nr 4 - jednej dostawy mebli obejmującej sofy i fotele o wartości co najmniej 20.000,00 zł; 7.3.5 dla zakresu nr 5 - jednej roboty budowlano-wykończeniowej (w tym wykonanie łącznie ścian g-k, gipsowanie i malowanie wraz z dostawą i montażem stolarki drzwiowej) o wartości co najmniej 20.000,00 zł dla zakresu nr 6 - jednej dostawy wraz z montażem żaluzji fasadowych o wartości co najmniej 10.000,00; dla zakresu nr 7 - jednej instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości co najmniej 20.000,00 zł; dla zakresu nr 8 - jednej dostawy i obsadzenia zieleni o wartości co najmniej 30 00,00 zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia obejmują dysponowanie co najmniej: 1. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 2. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla Wykonawcy, który złoży ofertę częściową obejmują dysponowanie co najmniej: dla zakresu nr 1 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; dla zakresu nr 2 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; dla zakresu nr 3 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; dla zakresu nr 4 - doświadczenie w jednej dostawie mebli; dla zakresu nr 5 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; dla zakresu nr 6 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; dla zakresu nr 7 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych; dla zakresu nr 8 - doświadczenie w wykonywaniu jednej aranżacji terenów zielonych takich jak nasadzenie krzewów, roślin kwitnących oraz drzew.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 120.000,00 zł. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę częściową obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę: dla zakresu nr 1 - 30.000,00 zł; dla zakresu nr 2 - 30.000,00 zł; dla zakresu nr 3 - 10.000,00 zł; dla zakresu nr 4 - 20.000,00 zł; dla zakresu nr 5 - 20.000,00 zł; dla zakresu nr 6 - 20 000,00 zł; dla zakresu nr 7 - 20 000,00 zł; dla zakresu nr 8 - 10 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 12:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr 1 - wywóz ziemi wraz z pracami dodatkowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - wywóz ziemi wraz z utylizacją i wykonaniem wzmocnienia skarpy geosiatką oraz ażurami betonowymi oraz wykonanie regulacji 2 studni kanalizacji deszczowej wraz z naniesionymi geodezyjnie rządnymi oraz pomiarami ilości nadmiaru gruntu oraz wykazem nr studni do regulacji D2-4, D2 stanowiącego załącznik nr 1a do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr 2 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby DATA CENTER oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 2 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby Data Center oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku na podstawie Wytycznych Zamawiającego do systemu zabezpieczeń stanowiących załącznik nr 2 do siwz. Wykonawcę Zakresu 2 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.3 i 3.7 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3 - dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 3 - dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego na podstawie Rysunku D38 określającego parametry podnośnika hydraulicznego dla hali C stanowiącego załącznik nr 1b do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr 4 - dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 4 - dostawa mebli zgodnie z wyciągiem z dokumentacji aranżacji pomieszczeń w zakresie dostawy sof i foteli stanowiącego załącznik 1c do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr 5 - wykonanie robót budowlano-wykończeniowych wraz z pracami dodatkowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 5 - wykonanie robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem drzwi p. poż., drzwi stalowych i drewnianych, na podstawie wyciągu z dokumentacji pomieszczeń w zakresie wykonania robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem stolarki drzwiowej stanowiącego załącznik 1d do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres nr 6 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego sterowania żaluzjami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 6 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu sterowania żaluzjami na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do siwz. Wykonawcę Zakresu 6 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.4 i 3.7 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres nr 7 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 7 - zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcę Zakresu 7 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.5. i 3.7 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres nr 8 - zaprojektowania i wykonania zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 8 - zaprojektowanie i wykonanie zieleni na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 5 do siwz. Wykonawcę Zakresu 8 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.6 i 3.7. siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.