eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm), tj. 125 000 euro na usługę ochrony fizycznej budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16 oraz monitoringu budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie Laboratorium w Elblągu przy ul. Bema 7 i ul. Bema 40.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm), tj. 125 000 euro na usługę ochrony fizycznej budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16 oraz monitoringu budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie Laboratorium w Elblągu przy ul. Bema 7 i ul. Bema 40.
Numer ogłoszenia: 13416 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm), tj. 125 000 euro na usługę ochrony fizycznej budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16 oraz monitoringu budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie Laboratorium w Elblągu przy ul. Bema 7 i ul. Bema 40..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa ochrony fizycznej budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16 oraz monitoringu budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie Laboratorium w Elblągu przy ul. Bema 7 i ul. Bema 40.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedstawić: aktualną koncesję na prowadzenie działalności ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). . Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, a ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy przedstawić: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia/monitoringu o wartości równej lub większej od ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, a ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.(załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, a ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.(załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, a ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedstawić: polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 700 000zł. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, a ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia/monitoringu o wartości równej lub większej od ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy, 2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyzy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Żolnierska 16 10-561 Olsztyn II piętro, pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Żolnierska 16 10-561 Olsztyn II piętro, pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Usługa ochrony fizycznej budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. pełnienie służby ochronnej w określonym miejscu przez całą dobę celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na osoby i mienie Zamawiającego 2. zapewnienie porządku publicznego w obiekcie oraz ochronę mienia Zamawiającego znajdującego się w rejonie ochranianym przed jakąkolwiek formą zagarnięcia lub dewastacji, 3. kontrolowanie osób wchodzących i wychodzących z obiektu, 4. przeciwdziałanie sytuacjom mogącym stanowić przesłankę do zakłócenia normalnej pracy ochranianego obiektu, 5. na żądanie personelu obiektu - udzielanie pomocy w zakresie ochrony mienia, 6. prowadzenie dokumentacji ochrony obiektu (Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie nazwiska i imiona osób pełniących służbę oraz faktyczny czas jej pełnienia, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony budynku Zamawiającego), 7. współdziałanie ze służbami interwencyjnymi w zakresie przewidzianym prawem, reagowanie w sytuacjach zagrożenia porządku publicznego, pożaru i innych sytuacji nadzwyczajnych poprzez informowanie osób funkcyjnych, Straży Pożarnej, Policji i innych służb, 8. kontrolowanie stanu bezpieczeństwa na obiekcie, 9. w uzasadnionych przypadkach podjęcie działań zmierzających do zapewnienia bezpieczeństwa personelowi obiektu, 10. w razie konieczności użycie środków przymusu w granicach dopuszczalnych prawem, zatrzymanie sprawców wykroczeń i przestępstw popełnionych w ochranianym rejonie i przekazywanie Policji, 11. prowadzenie systemu monitorowania, polegającego na przekazywaniu sygnału alarmowego odbieranego przez stację monitoringu w stałym punkcie dowodzenia, 12. ochrona fizyczna wykonywana będzie: -w dni powszednie od godziny 1500 do godziny 800 dnia następnego -w soboty, niedziele i dni wolne od pracy całodobowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Usługa monitoringu budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie Laboratorium w Elblągu przy ul. Bema 7 i ul. Bema 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. całodobowe przyjmowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego i przekazywanie odpowiadających tym sygnałom informacji w przypadku koniecznym policji oraz osobom wskazanym przez Zamawiającego ( o ile zaistniała sytuacja będzie tego wymagała ), 2. podejmowanie interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego, interwencja zmierzać ma do udaremnienia szkody w imieniu Zamawiającego, 3. z chwilą otrzymania sygnału alarmowego interwencja musi być podjęta w godz. 20.00 - 6.00 w czasie 5 min. Czas podjęcia interwencji w godz. 6.00 - 20.00 może ulec przedłużeniu do 10 min. 4. w przypadku nie załączenia systemu alarmowego po ustalonym czasie powiadomienie osoby wskazanej przez Zamawiającego, lub w razie braku możliwości powiadomienia w/w osoby, dokonanie kontroli obiektu w ciągu 30 min., a następnie systematyczne kontrolowanie obiektu do czasu załączenia systemu ( 1 raz na 30min. ). 5. rejestrowanie uzgodnionych sygnałów, przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, 6. rejestrowanie wszystkich informacji przekazywanych odbiorcom wskazanym przez Zamawiającego 7. przechowywanie wymienionych wyżej rejestrów przez okres trzech miesięcy, 8. udostępnianie Zamawiającemu informacji w formie wydruku - raportu z odpowiednich rejestrów na jego żądanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.