Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-13
Sosnowiec: Przebudowa pomieszczeń Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 wraz z przystosowaniem do wymagań bezpieczeństwa pożarowego przy ul. Franciszkańskiej 5a , 41 200 Sosnowiec
Numer ogłoszenia: 134189 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 , ul. Franciszkańska 5a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917467, faks 032 2917467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gim23@sosnowiec.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 wraz z przystosowaniem do wymagań bezpieczeństwa pożarowego przy ul. Franciszkańskiej 5a , 41 200 Sosnowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.W celu wykonania zaleceń ekspertyzy stanu bezpieczeństwa pożarowego , uzgodnionej postanowieniami Śląskiego Wojewódzkiego Komendanta Straży Pożarnej , w ramach przebudowy zaprojektowano :wydzielenie klatki schodowej ścianami o odporności ogniowej REI60,zamknięcie klatki schodowej drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI30 /przeszklenia stałe, nie otwieralne EI60/ z samozamykaczami,wykonanie klapy dymowej w stropie nad II piętrem zapewniającej samoczynne usuwanie dymu z przestrzeni klatki schodowej,wymianę części drzwi istniejących na szersze zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ,wymianę istniejących trzech hydrantów wewnętrznych /wraz z instalacją wodną/ na nowe hydranty Dn25 z wężem półsztywnym,wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu. Uwaga : Na etapie realizacji konieczne jest opracowanie projektu wykonawczego /uzgodnionego z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych/ systemu sygnalizacji pożarowej zapewniającego uruchomienie samoczynnego urządzenia oddymiającego klatkę, wyemitowanie na poszczególnych kondygnacjach dźwiękowego sygnału ostrzegawczego /poprzez sygnalizatory akustyczne/, wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu i instalację oświetlenia ewakuacyjnego. Opracowanie tego projektu łącznie z uzgodnieniem i odbiorem instalacji przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń p. poż. leżeć będzie po stronie Wykonawcy. Poza wymienionymi elementami przebudowy bezpieczeństwa pożarowego obiektu zaprojektowano w celu poprawienia jego funkcji: wydzielenie z przestrzeni komunikacyjnej na II piętrze segmentu frontowego dodatkowego pomieszczenia przeznaczonego na zaplecze sali zajęć, co zostało uwzględnione w ekspertyzie technicznej, wykonanie w północnej ścianie szczytowej na II piętrze otworu okiennego doświetlającego korytarz , wykonanie drzwi zewnętrznych w ścianie szczytowej zachodniej sali gimnastycznej umożliwiających bezpośrednie wejście do sali z poziomu terenu wokół szkoły, przedzielenie sali gimnastycznej przesuwno - obrotową ścianką akustyczną, podwieszoną do szyny jezdnej mocowanej na konstrukcji stalowej, przytwierdzonej do dźwigara strunobetonowego, ścianka zbudowana z laminatu o właściwościach NRO. Powierzchnie użytkowe objęte przebudową /stan projektowany/:Parter:segment frontowy: komunikacja 90,56m2 ,przewiązka:komunikacja 31,76m2 , sala gimnastyczna z zapleczem rehabilitacyjnym- komunikacja 33,51m2 ,sala gimnastyczna 214,70m2 ,razem parter: 370,53m2 ,I piętro /segment frontowy/:komunikacja 105,70m2, II piętro /segment frontowy/: komunikacja 63,83m2 ,zaplecze sali zajęć 17,67m2, komunikacja 24,53m2 , razem II piętro:106,03m2 ,Łącznie: 582,26m2 ,II. Remont sali gimnastycznej i pomieszczeń pionu rehabilitacyjnego -roboty budowlane nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę. Sala gimnastyczna -podłoga - wymiana istniejącej podłogi parkietowej na nawierzchnię sportową - wielowarstwową /wykładzina PVC z polichlorku winylu/ zabezpieczoną poliuretanem. Grubość nawierzchni 5mm, grubość warstwy użytkowej 0,7mm. Wymagane parametry nawierzchni sportowej :Współczynnik tarcia: 100 procent, Amortyzacja uderzeń: 19 procent,Pionowe odbicie piłki: 98 procent,Emisja formaldehydu: brak,Zawartość pentachlorofenolu: brak,Odporność na ścieranie: większa niż 0,13g, Odporność na wgniecenia: mniejsza niż 0,16mm, Odporność na obciążenia toczne: mniejsza lub równa 5mm ,2.Remont i docieplenie dachu. W związku z remontem sali gimnastycznej przewiduje się docieplenie i wymianę pokrycia dachu z przesunięciem okapu dachu poza obrys ścian zewnętrznych . Docieplenie dachu płytami poliuretanowymi do termoizolacji pod pokrycie papowe, ognioodpornymi o grubości 15 cm , mocowane wraz z papą podkładową łącznikami teleskopowymi do podłoża betonowego dachu. Pokrycie wierzchnie papą termozgrzewalną . Rodzaj papy podkładowej i termozgrzewalnej musi być zgodny z zaleceniami producenta pianki poliuretanowej . Demontaż i montaż instalacji odgromowej .3. Zaplecze rehabilitacyjne: łazienka dla niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej - wymiana urządzeń sanitarnych , okładzin ścian i posadzki z izolacją p.wilgociową,łazienka w segmencie frontowym użytkowana przez osoby niepełnosprawne ,wymiana drzwi, wyburzenie ścianki przedsionka, wymiana urządzeń sanitarnych ,okładzin ścian i posadzki z izolacją p.wilgociową ,4. Schody w segmencie frontowym,wyrównanie wysokości stopni schodów w biegach klatki schodowej prowadzących na I i II piętro, wylewka samopoziomującą wysokiej klasy i ułożenie wykładziny zmywalnej antypoślizgowej. Zastrzeżenia zamawiającego : Zamawiający wymaga aby roboty budowlane w ciągach komunikacyjnych oraz wszystkie roboty uciążliwe ; rozbiórkowe , wyburzeniowe i murarsko- tynkarskie zostały zakończone do dnia 31 sierpnia 2016 r. . Natomiast po tym terminie tj. od 1 września 2016 r. , pozostałe roboty należy prowadzić w sposób nieuciążliwy w godzinach popołudniowych i w dni wolne od zajęć . Sala gimnastyczna i zaplecze rehabilitacyjne będą wyłączone na okres przebudowy i remontu . Roboty zewnętrzne ; dekarsko-blacharskie mogą być realizowane przy sprzyjających warunkach atmosferycznych z odpowiednim zabezpieczeniem terenu robót , pod względem przepisów bhp i p.poż. Na dzień podpisania umowy , wybrany Wykonawca, składa zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót , uwzględniający w/w wymagania zamawiającego. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną , STWiOR-em , warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U. z 2016 r. poz.290 tekst jednolity) i obowiązującymi normami jakościowymi ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamwiający nie pobiera wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku zamawiający żąda wykazu robót budowlanych ( wg wzoru -zał. Nr 4 do SIWZ) , wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego ( referencje inwestorów lub inne dokumenty), że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Wykonawca musi wykazać jedną robotę budowlaną za przebudowę i remont pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej oraz jedną robotę budowlaną dekarsko-blacharską z dociepleniem dachu . Łączna wartość wykonanych zamówień nie może być mniejsza od oferowanej ceny brutto . Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku zamawiający żąda wykazu osób-pracowników i kadry nadzoru którzy będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia . Wykaz musi zawierać informacje : a. o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia ( w zawodach murarz, tynkarz, instalator wod-kan , elektryk, posadzkarz, malarz, blacharz-dekarz) b. zakres wykonywanych czynności c. podstawę do dysponowania tymi osobami d. o osobie odpowiedzialnej za kierowanie robotami z doświadczeniem w branży konstrukcyjno- budowlanej oraz z aktualnym wpisem do Izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku zamawiający żąda opłaconej polisy ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktowej i kontraktowej). Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto .Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Karty techniczne dla oferowanej nawierzchni sportowej i ścianki akustycznej przesuwno - obrotowej z laminatu do sali gimnastycznej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy- sporządzony na podstawie Przedmiarów robót zał. Nr 2 do SIWZ - w oparciu o ceny jednostkowe . Dopuszcza się złożenie kosztorysu ofertowego uproszczonego pod warunkiem dołączenia zestawienia materiałów , robocizny i sprzętu .Kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie, wycenione pozycje przedmiaru robót. 2.oświadczenie o zobowiązaniu do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 procent ceny ofertowej brutto w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego ( na formularzu oferty), 3. Oświadczenie (na formularzu oferty) o udzieleniu gwarancji na okres 5 lat na całość robót, liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót . Brak jakiejkolwiek pozycji przedmiaru lub brak jej wyceny spowoduje odrzucenie oferty .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl, zakładka Zamówienia publiczne, profil nabywcy, jednostki podległe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych nr 4, ul. Franciszkańska 5a
41-200 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych nr 4, ul. Franciszkańska 5a 41-200 Sosnowiec , Sekretariat- parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.