Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Łódź: zakup i dostawa materiałów i przedmiotów reklamowych
Numer ogłoszenia: 134210 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6161400, fax 042 4161403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów i przedmiotów reklamowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gadżetów reklamowych dla dawców krwi. Dopuszcza się składanie ofert w dwóch pakietach: PAKIET nr 1 1.Długopisy typu Frost mrożony, clik z napisem; Logo RCKiK w Łodzi Tel. 0-42 61-61-400 www.krwiodawstwo.pl - 6500sztuk 2.Smycze 10mm z karabińczykiem i przywieszką na tel. komórkowy kolor do wyboru (czerwony, zielony lub żółty) z napisem: www.krwiodawstwo.pl - 5000sztuk 3.Sprężyste opaski odblaskowe w jednym kolorze 30mm x300mm, czerwone i żółte z napisem: Logo www.krwiodawstwo.pl RCKiK Łódź - 2000sztuk 4.Breloki z polistyrenu przezroczyste czerwone na żetony z napisem: LOGO RCKiK Łódź www.krwiodawstwo.pl - 3000sztuk tel. 042 61 61 400 5.Antystresy w kształcie serca czerwone z napisem: www.krwiodawstwo.pl - 2000sztuk PAKIET nr 2 1.Kalendarz na 2009rok trójdzielny indywidualny wzór główki dostarczony będzie przez Zamawiającego w trzecim kwartale br - 1000sztuk Na kalendarzu muszą być nazwy miesięcy i dni tygodnia w języku polskim. Środkowa część ma zawierać aktualny miesiąc, tło wymagane jest w innym kolorze niż części górnej i dolnej, pod datą należy zaznaczyć imieniny, inną kolorystyką muszą być zaakcentowane niedziele i święta. Kolory tła i główki uzgadniane będą po wyborze wzoru rysunku. 2.Kalendarz listkowy, kieszonkowy indywidualny, wzór rysunku tak jw. - 5000sztuk 3.Ulotki dla krwiodawców wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, dwustronnie drukowane, wstawione małe 2 lub 3 obrazki np. logo Zamawiającego, resztę powierzchni zajmować będzie druk w czarnym kolorze. Wymagany jest papier 200g nabłyszczany( 6000 sztuk formatu - A4, 6000sztuk formatu - A5)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Dokumenty wymienione w pkt V SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który przedłoży aktualnie obowiązujące (ważne, obowiązujące w dniu składania oferty) dokumenty i oświadczenia - spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a/ formularz ofertowy (Załącznik nr 1) b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c/ oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2) d/ oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2. Inne dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty: a/ oświadczenie Wykonawcy o wykazie dokumentów (stron oferty) co do których Wykonawca zastrzega sobie tajność Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, organ je wystawiający lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK 91-433 Łódź ul. Franciszkańska 17/25 pok. 95.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: RCKiK Łódź ul Franciszkańska 17/25 sekretariat pok. 83.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Długopisy typu Frost mrożony, clik z napisem; Logo RCKiK w Łodzi Tel. 0-42 61-61-400 www.krwiodawstwo.pl - 6500sztuk 2.Smycze 10mm z karabińczykiem i przywieszką na tel. komórkowy kolor do wyboru (czerwony, zielony lub żółty) z napisem: www.krwiodawstwo.pl - 5000sztuk 3.Sprężyste opaski odblaskowe w jednym kolorze 30mm x300mm, czerwone i żółte z napisem: Logo www.krwiodawstwo.pl RCKiK Łódź - 2000sztuk 4.Breloki z polistyrenu przezroczyste czerwone na żetony z napisem: LOGO RCKiK Łódź www.krwiodawstwo.pl - 3000sztuk tel. 042 61 61 400 5.Antystresy w kształcie serca czerwone z napisem: www.krwiodawstwo.pl - 2000sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIETnr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Kalendarz na 2009rok trójdzielny indywidualny wzór główki dostarczony będzie przez Zamawiającego w trzecim kwartale br - 1000sztuk Na kalendarzu muszą być nazwy miesięcy i dni tygodnia w języku polskim. Środkowa część ma zawierać aktualny miesiąc, tło wymagane jest w innym kolorze niż części górnej i dolnej, pod datą należy zaznaczyć imieniny, inną kolorystyką muszą być zaakcentowane niedziele i święta. Kolory tła i główki uzgadniane będą po wyborze wzoru rysunku. 2.Kalendarz listkowy, kieszonkowy indywidualny, wzór rysunku tak jw. - 5000sztuk 3.Ulotki dla krwiodawców wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, dwustronnie drukowane, wstawione małe 2 lub 3 obrazki np. logo Zamawiającego, resztę powierzchni zajmować będzie druk w czarnym kolorze. Wymagany jest papier 200g nabłyszczany( 6000 sztuk formatu - A4, 6000sztuk formatu - A5).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup motocykli przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów (w tym wielkogabarytowych) z części wspólnych budynków.
- Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych w Parku Chojny - Zatorze.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.