eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław - Fabryczna oraz terenu przyległego do siedziby urzędu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Wrocław: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław - Fabryczna oraz terenu przyległego do siedziby urzędu
Numer ogłoszenia: 134268 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław - Fabryczna oraz terenu przyległego do siedziby urzędu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław Fabryczna oraz terenu przyległego do siedziby urzędu Szczegółowy opis przedmiotu wykonania usługi opisuje załącznik nr 4 oraz załącznika nr 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia 7 osób w budynku oraz 1 osoby na zewnątrz zatrudnionych na umowę o pracę na pełny etat Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówieniaUsługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Skarbowego będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw ograniczonym dostępie gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez 7 pracowników wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu Wykonawca gwarantuje materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY TWIERDZA, KOLISTA 16/3, 54-152 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23089,89

  • Oferta z najniższą ceną: 23089,89 / Oferta z najwyższą ceną: 24597,54

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 1. Podstawa prawna art. 10, art. 70 i art. 71 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny i ma ustalone standardy jakościowe, które poprzez powszechność są znane wszystkim wykonawcom. Powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe występują równocześnie. 3. Wartość szacunkowa zamówienia w wysokości 50.969,76 euro oraz 204.878,05 zł. netto oraz wartość umowy są mniejsze niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 5. Poprzez powszechność istnieje, co najmniej pięciu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności są w stanie ten przedmiot zamówienia zrealizować

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.