Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Szczecin: Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz odkurzacza serwisowego do drukarek.
Numer ogłoszenia: 134272 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz odkurzacza serwisowego do drukarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz odkurzacza serwisowego do drukarek. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tj.: zadanie nr 1 i zadanie nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 8 do siwz oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a i 7b do siwz. Szczegółowe wymagania odnośnie płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a i 7b do siwz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.33.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 42.99.91.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: N/D
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik nr 6A, 6B do siwz 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust.2b uPzp należy złożyć pisemne zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz 5) Tabela numerów seryjnych sprzętu załącznik nr 10a, 10b
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisem zawartym we wzorze umów stanowiącym załącznik nr 7a, 7b do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych typu All-in-One, komputerów przenośnych, monitorów i serwera plików zgodnie z przedstawionym zestawieniem i specyfikacją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.33.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 42.99.91.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i projektora multimedialnego zgodnie z przedstawionym zestawieniem i specyfikacją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.33.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 42.99.91.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- "Budowa zjazdu technicznego na plażę w Chłopach km 304,200 wybrzeża morskiego"
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Rewal na odcinku wybrzeża km 369,800-370,350.
- Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: KMP Szczecin-psychiatryczne KPP Białogard KPP Choszczno KPP Goleniów KPP Kołobrzeg KPP Police KPP Świdwin
- Budowa chodnika wzdłuż jezdni na wysokości bloku nr 3 na Osiedlu Kasztanowym.
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPWSZ w Szczecinie w lok. Arkońskiej 4
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"
- Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki" - II przetarg
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.