Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-20
Damnica: Sukcesywne dostawy oleju napędowego, oleju opałowego, preparatów smarowych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych
Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Karzniczce
w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 13428 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Karzniczce , Karzniczka 2, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 59 811 33 11, faks 59 811 30 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karzniczka.coboru.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oddział Terenowy Agencji Wykonawczej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego, oleju opałowego, preparatów smarowych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Karzniczce w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I: dostawa do SDOO KARZNICZKA 1. olej napędowy letni i zimowy - 44 000 litrów, 2. olej opałowy - 10 000 litrów 3. oleje silnikowe - 400 litrów, 4. oleje hydrauliczne - 120 litrów, 5. oleje przekładniowe - 400 litrów Zadanie nr II: dostawa do ZDOO WYCZECHY 1. olej napędowy letni i zimowy - 6 000 litrów, 2. oleje silnikowe - 120 litrów, 3. oleje hydrauliczne - 150 litrów 4. Smar ŁT-43 (*lub równoważny) - 20 kg Zadanie nr III: dostawa do ZDOO RADOSTOWO 1. olej napędowy letni i zimowy - 9 500 litrów, 2. oleje silnikowe - 135 litrów, 3. oleje hydrauliczne - 50 litrów, 4. oleje przekładniowe - 50 litrów 5. Płyn chłodniczy - 20 litrów 6. Smar - 20 kg Zadanie nr IV: dostawa do ZDOO LISEWO 1. olej napędowy letni i zimowy - 7 500 litrów, 2. oleje silnikowe - 120 litrów, 3. oleje przekładniowe - 120 litrów 4. oleje hydrauliczne - 70 litrów 5. Olej mineralny do samochodu (silnikowy) Lotos 15W40 (*lub równoważny) - 20 litrów.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wielkości 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.13.51.00-5, 09.21.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zgodna z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zgodna z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zgodna z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Wykonawca dostarczać będzie oleje napędowe autocysterną wyposażoną w urządzenia do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zgodna z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zgodna z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji poszczególnych dostaw (liczba dni - max. 5) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. Zmiana terminu dostawy: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji przedmiotu zamówienia na polskim rynku, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1. zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towaru nie wymienionego w Umowie jako równoważny. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup przedmiotu zamiennego, równoważnego (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale jego cena oraz ilość nie może przewyższać ceny oraz ilości przedmiotu podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie i udowodnić równoważność, 2. zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona w Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy pozostałych asortymentów, 3. zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości asortymentu. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości asortymentów określonych w Umowie, z zastrzeżeniem postanowień § 2 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. 5. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. aneksu sporządzonego w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karzniczka.coboru.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Karzniczce
Karzniczka 2, 76-231 Damnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 09:00, miejsce: COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Karzniczce Karzniczka 2, 76-231 Damnica Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy oleju napędowego, opałowego, preparatów smarowych, olejów specjalistycznych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Karzniczce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I: dostawa do SDOO KARZNICZKA 1. olej napędowy letni i zimowy - 44 000 litrów, 2. olej opałowy - 10 000 litrów 3. oleje silnikowe - 400 litrów, 4. oleje hydrauliczne - 120 litrów, 5. oleje przekładniowe - 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.13.51.00-5, 09.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji poszczególnych dostaw (liczba dni - max. 5) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy oleju napędowego, preparatów smarowych, olejów specjalistycznych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Karzniczce Zakładu Doświadczalnego Oceny Odmian w Wyczechach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II: dostawa do ZDOO WYCZECHY 1. olej napędowy letni i zimowy - 6 000 litrów, 2. oleje silnikowe - 120 litrów, 3. oleje hydrauliczne - 150 litrów 4. Smar ŁT-43 (*lub równoważny) - 20 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji poszczególnych dostaw (liczba dni - max. 5) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy oleju napędowego, preparatów smarowych, olejów specjalistycznych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Karzniczce Zakładu Doświadczalnego Oceny Odmian w Radostowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr III: dostawa do ZDOO RADOSTOWO 1. olej napędowy letni i zimowy - 9 500 litrów, 2. oleje silnikowe - 135 litrów, 3. oleje hydrauliczne - 50 litrów, 4. oleje przekładniowe - 50 litrów 5. Płyn chłodniczy - 20 litrów 6. Smar - 20 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji poszczególnych dostaw (liczba dni - max. 5) - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy oleju napędowego, preparatów smarowych, olejów specjalistycznych dla Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Karzniczce Zakładu Doświadczalnego Oceny Odmian w Lisewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr IV: dostawa do ZDOO LISEWO 1. olej napędowy letni i zimowy - 7 500 litrów, 2. oleje silnikowe - 120 litrów, 3. oleje przekładniowe - 120 litrów 4. oleje hydrauliczne - 70 litrów 5. Olej mineralny do samochodu (silnikowy) Lotos 15W40 (*lub równoważny) - 20 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7, 09.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji poszczególnych dostaw (liczba dni - max. 5) - 5
INNE PRZETARGI DAMNICA
więcej: przetargi DAMNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa 48 000 litrów lekkiego oleju opałowego do magazynu opału w Wapnie przy pl. A. Mickiewicza 2 w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w ilości 43000 litrów.
- Dostawa oleju opałowego do budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej
- "Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w 2025 roku"
- RIR.271.35.2024.CC Dostawa - paliw dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2025 roku
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.