To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Wagrowiec: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 134329 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197766 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Aquapark Wagrowiec sp. z o. o., ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wagrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 262 15 22 w. 240, faks 067 262 03 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Wągrowiec..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu. b) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Główny przedmiot nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.70.00-1 Przedmiot dodatkowy usługi nadzoru budowlanego 71.52.00.00-9 usługi zarządzania budową 71.54.00.00-5 c) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) analizę prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. t.j. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Generalnym Wykonawcą, w tym z programem funkcjonalno - użytkowym oraz koncepcją; 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu oraz przyjętych w nim rozwiązań - w imieniu Zamawiającego; 3) weryfikacja i zatwierdzanie, przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, projektów (budowlanych, wykonawczych), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, poprzez pisemną akceptację na każdym z tych dokumentów; 4) dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego; 5) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego; 6) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych (zwanego dalej GW), wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej; 7) wyegzekwowanie od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu i zaplecza budowy. 8) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 9) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 10) kontrola harmonogramu wynikającego z umowy Zamawiającego z GW pod kątem monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów prac i zakończenia inwestycji; 11) opracowanie propozycji aktualizacji harmonogramu wynikającego z umowy Zamawiającego z GW. 12) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 13) obecność na terenie budowy inspektora-koordynatora lub inspektora go zastępującego, a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych - min. 2 godziny dziennie, w celu realizacji kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 14) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem. 15) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego 16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad. 17) udzielanie odpowiedzi w terminie do 2 dni na każdy wpis do dziennika budowy; 18) przybycie inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem, brak obecności inspektora nadzoru nie może powodować opóźnień w realizacji robót przez GW. 19) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy. 20) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego terminu wykonania robót. 21) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 22) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców. 23) w ramach pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia inspektor/ inspektorzy nadzoru budowlanego ma/mają prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; -żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 24) projektowanie korespondencji Zamawiającego związanej z realizacją inwestycji oraz analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 25) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu; przedmiotowa dokumentacji winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 26) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym; 27) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 28) pisemne powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: -robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, -robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, - końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, - gwarancyjnych - z wyprzedzeniem przynajmniej 5 dni roboczych, 29) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 30) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych i ich sprawdzenie pod względem merytorycznym i faktycznym oraz pisemna akceptacja ich kompletności; 31) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnych w ramach gwarancji udzielonej przez GW przy udziale Zamawiającego; 32) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 33) w razie stwierdzenia w trakcie odbiorów wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu; 34) uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną; 35) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego, sporządzanie protokołów ze spotkań i przedstawianie ich Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty przeprowadzenia spotkania; 36) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 37) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 38) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 39) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 40) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 41) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 42) udział w rozruchu inwestycji; 43) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, 44) zachowanie poufności informacji 45) przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych min. jeden raz do roku, w tym organizowanie i kontrolowanie usuwania przez GW usterek w ramach realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji; 46) Dokonywanie kontroli okresowej obiektu, zgodnie z art. 62 ust. 1, pkt 3 Prawa budowlanego; 47) kontrola kosztów inwestycji: - analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, - analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, - kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z GW, w terminie 7 dni, -wyliczanie wysokości kar umownych dla GW wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, - ustalanie podstaw i wysokości obniżenia należności GW z tyt. obniżenia jakości robót, - wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będącego przedmiotem realizacji zawiera część II SIWZ...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 222200.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum:Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o., Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp. z o.o., WPUI SP. z o.o., ul. Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 222200.00
- Oferta z najniższą ceną: 222200.00 oferta z najwyższą ceną: 705000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WAGROWIEC
- "Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2025-2026"
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Wągrowiec
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
- Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec
więcej: przetargi WAGROWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.