Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Olesno: DOSTAWA URZĄDZEŃ KRĘGIELNI ORAZ WYPOSAŻENIA BUDYNKU OŚRODKA KULTURY I SPORTU
Numer ogłoszenia: 134360 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna , ul. Długa 21 A, 33-210 Olesno, woj. małopolskie, tel. 14 641 24 44, faks 14 641 24 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbpolesno.nazwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ KRĘGIELNI ORAZ WYPOSAŻENIA BUDYNKU OŚRODKA KULTURY I SPORTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę-montaż następującego asortymentu: Pakiet 1- Dostawa i montaż urządzeń kręgielni, Pakiet 2- Dostawa , montaż i konfiguracja urządzeń teletechnicznych, Pakiet 3- Dostawa i montaż systemu alarmowego oraz urządzeń CCTV - monitoring, Pakiet 4- Dostawa i montaż centrali nawiewno wywiewnej z wymiennikiem krzyżowym, Pakiet 5- Dostawa i montaż zabudowy meblowej Gminnej Biblioteki Publicznej, Pakiet 6- Dostawa wyposażenia -fitness-, Pakiet 7- Dostawa wyposażenia gospodarczego, Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (w ramach określonych w formularzach asortymentowo cenowych zakresów -pakietów)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.47.20.00-7, 45.35.00.00-5, 39.15.00.00-8, 39.00.00.00-2, 39.70.00.00-3, 32.00.00.00-3, 32.42.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w ramach oferowanych części - pakietów, w wysokości: - pakiet 1: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych), - pakiet 2: 1 000,00 złotych (jeden tysiąc złotych), - pakiet 3: 300,00 złotych (trzysta złotych), - pakiet 4: 500,00 złotych (pięćset złotych), - pakiet 5: 4 000,00 złotych (cztery tysiące złotych), - pakiet 6: 400,00 złotych (czterysta złotych), - pakiet 7: 600,00 złotych (sześćset złotych),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna go za spełniony gdy Wykonawca przedstawi: Wykaz wykonanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - minimum 2 dostawy - usługi potwierdzone referencjami o wartości brutto nie mniejszej niż: - urządzenia kręgielni -250 000 zł; (pakiet 1) - zabudowa meblowa -100 000 zł; (pakiet 5) W pozostałym zakresie, tj. - urządzenia teletechniczne (pakiet 2), - system alarmowy i CCTV (pakiet 3), - centrala naw-wywiewna (pakiet 4), - wyposażenie fitness (pakiet 6), - wyposażenie gospodarcze (pakiet 7) - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia - wypełniony- podpisany. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie powyższego warunku Zamawiający uzna go za spełniony gdy Wykonawca przedstawi: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostawy, usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami związanymi z montażem i uruchomieniem , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają wymagane świadectwa, 2.Akceptacja postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy- zaparafowany wzór- projekt umowy, 3.Szczegółowa wycena oferty- formularz ofertowy w ramach oferowanych pakietów, 4.Zabezpieczenie - Wadium - dowód wniesienia, 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy będzie możliwa, w szczególności, gdy: a). w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu - jakości usług lub dostarczanego sprzętu, lub b). zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, c). potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, d). potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. e). potrzeba zmiany treści umowy w zakresie terminu wykonania umowy została spowodowana nieprzewidzianymi zdarzeniami - uniemożliwiającymi wykonanie realizacji zadania (dostawy, montażu) w terminie umownym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gbpolesno.nazwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Biblioteka Publiczna ,ul. Długa 21A ,33 - 210 Olesno - siedziba GBP.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna ,ul. Długa 21A ,33 - 210 Olesno - siedziba GBP.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń kręgielni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń kręgielni, montaż i uruchomienie. Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ - Pakiet nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.47.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa , montaż i konfiguracja urządzeń teletechnicznych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację urządzeń teletechnicznych. Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ - Pakiet nr II..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż systemu alarmowego oraz urządzeń CCTV - monitoring,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę, montaż i konfigurację urządzeń systemu alarmowego i monitoringu. Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ - Pakiet nr III..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż centrali nawiewno wywiewnej z wymiennikiem krzyżowym,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę, montaż konfigurację z istniejącą instalacją oraz uruchomienie centrali nawiewno wywiewnej z wymiennikiem krzyżowym, Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ- Pakiet nr IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.35.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż zabudowy meblowej Gminnej Biblioteki Publicznej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i montaż zabudowy meblowej Gminnej Biblioteki Publicznej. Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ. - Pakiet nr V..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia -fitness,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę sprzętu -fitness . Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ.- Pakiet nr VI..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.47.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyposażenia gospodarczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia gospodarczego. Szczegółowy zakres, ilości, oraz opis parametrów wymaganych zawarto w Formularzu asortymentowo cenowym - stanowiącym dodatek nr 9 - do SIWZ.- Pakiet nr VII..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Dostawa tabletek, drażetek i kapsułek
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa preparatów do żywienia
- Remont drogi powiatowej nr 1912 O w m. Kuźnica
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.