Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Ruda Śląska: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 134362 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej , ul. Plebiscytowa 12, 41-705 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 2409007, faks 0-32 2409007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Mieszkań Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spozywczych w celu przyrządzania posiłków dla dzieci przebywających w 7-miu Mieszkaniach Socjalizacyjnych Ośrodka Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej w tym : warzywa , owoce, ryby przetworzone,owoce i warzywa przetworzone,oleje i tłuszcze,produkty mleczarskie i nabiał,różne produkty spożywcze,napoje,mięso,wędliny,pieczywo wg załacznika nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 16.81.00.00 - Części maszyn rolniczych 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegajacych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołaczyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej ul. Plebiscytowa 12, 41-705 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej ul. Plebiscytowa 12, 41-705 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Budowa rurociągu OE 500 odprowadzającego wody dołowe z pompowni głównego odwadniania do siedmiokomorowego osadnika wód dołowych prowadzonego na powierzchni zakładu górniczego w KWK Ruda Ruch Halemba
- Naprawa ściany szczytowej facjaty wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Rudzie Śląskiej
- Zamówienie na usługi szkoleniowe dla osób, które chcą założyć własną działalność gospodarczą w ramach projektu: "Szansa na (samo)zatrudnienie - bis"
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Janasa 26 w Rudzie Śląskiej - etap II
- Remont mostu przenośnikowego ob. 1.12 dla KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w II półroczu roku szkolnego 2024/2025 z podziałem na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecnej w Mgoszczu w 2025 roku.
- Dostawa produktów żywnościowych dla 7 oddziałów Żłobka Miejskiego w Koszalinie na rok 2025-2026 - 10 zadań
- Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.