eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczZakup i sukcesywna dostawa trumien, krzyży do pochówku zmarłych oraz obudów grobów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Wałcz: Zakup i sukcesywna dostawa trumien, krzyży do pochówku zmarłych oraz obudów grobów
Numer ogłoszenia: 134365 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu , ul. Budowlanych 9, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2582474, faks 0-67 2582474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-walcz.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa trumien, krzyży do pochówku zmarłych oraz obudów grobów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa trumien, krzyży i obudów grobów do siedziby Zamawiającego. Zamawiający planuje dostawy następującej łącznej ilości: a) trumny - 109 szt b) krzyże - 105 szt c) obudowy do trumien - 5 szt Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Trumny: 1) wieko i boki: wykonane z drewna litego, sezonowanego, suchego, klasy I, o gr. min. 22mm, poddanego pełnej obróbce stolarskiej; 2) spód trumien przeszlifowany (zapobiegający zniszczeniu odzieży obsługi pogrzebowej) 3) wymiary trumien podane zostały w pkt. 2.2.; 4) trumna musi posiadać pełne wyposażenie: poduszkę, wnętrze wybite materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunek metalizowany w kolorze złotym lub srebrnym, dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego; 5) dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, wieko szczelnie przylegające; 6) powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem poliestrowym z wysokim połyskiem, półmat lub mat - metodą natryskową , nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności; 7) łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań; 8) dno wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem; 9) uchwyty od 4 do 6 szt.; 10) waga trumny dla osoby dorosłej - dębowej: max.60kg, z drewna liściastego: max.45kg; 11) kolor trumien - według zapotrzebowania Zamawiającego. 2. Krzyże, obudowy 1) wykonane z drewna liściastego, suszonego klasy co najmniej II, o gr. min. 22mm , malowane minimum 2 razy bez wad powłoki; 2) elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, szpachlowań. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Miejsce dostawy: Cmentarz Chrząstkowo, ul. Północna 1, Wałcz, magazyn w siedzibie Zamawiającego z wniesieniem i ustawieniem. 2) Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 3) Termin dostaw: sukcesywnie - zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, według złożonego telefonicznie zamówienia przez Zamawiającego. 4) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od 4 szt. - w przypadku trumien standardowych. 5) Termin realizacji trumien ponadnormatywnych - do 36 godzin. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia trumien, krzyży i obudów grobów, w pełni odpowiadających wymaganiom jakościowym zgodnie z obowiązującymi normami. 7) Trumny, krzyże i obudowy grobu, niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe w ciągu max 2 dni od zgłoszenia. Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca. 8) Rozliczenia za dostarczony Towar odbywać się będą raz w miesiącu - na podstawie faktury zbiorczej, z wyszczególnieniem zamówionego i dostarczonego Towaru. Data wystawienia faktury - ostatni dzień miesiąca. 9) Termin płatności za dostawę: w ciągu 21 dni od daty poprawnie wystawionej faktury VAT. 10) Zapewnienie stałej ekspozycji trumien wraz ze stojakami ekspozycyjnymi - w sali sprzedaży przy Cmentarzu Chrząstkowo, jej bieżące uzupełnianie w przypadku konieczności przeznaczenia któregoś z egzemplarzy przez Zamawiającego do sprzedaży. 11) Zamawiający ma prawo do wymiany wybranych modeli ekspozycji na inny, w przypadku braku zainteresowania klientów Zamawiającego. 12) Towary wchodzące w skład ekspozycji są własnością Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00 - Trumny 39.29.60.00 - Wyroby pogrzebowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wymieniać wszystkich Wykonawców i być przez nich podpisane. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Pełnomocnictwo niniejsze musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-walcz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu ul. Budowlanych 9 78-600 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu ul. Budowlanych 9 78-600 Wałcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.