Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Wałcz: Zakup i sukcesywna dostawa trumien, krzyży do pochówku zmarłych oraz obudów grobów
Numer ogłoszenia: 134365 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu , ul. Budowlanych 9, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2582474, faks 0-67 2582474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-walcz.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa trumien, krzyży do pochówku zmarłych oraz obudów grobów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa trumien, krzyży i obudów grobów do siedziby Zamawiającego. Zamawiający planuje dostawy następującej łącznej ilości: a) trumny - 109 szt b) krzyże - 105 szt c) obudowy do trumien - 5 szt Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Trumny: 1) wieko i boki: wykonane z drewna litego, sezonowanego, suchego, klasy I, o gr. min. 22mm, poddanego pełnej obróbce stolarskiej; 2) spód trumien przeszlifowany (zapobiegający zniszczeniu odzieży obsługi pogrzebowej) 3) wymiary trumien podane zostały w pkt. 2.2.; 4) trumna musi posiadać pełne wyposażenie: poduszkę, wnętrze wybite materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunek metalizowany w kolorze złotym lub srebrnym, dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego; 5) dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, wieko szczelnie przylegające; 6) powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem poliestrowym z wysokim połyskiem, półmat lub mat - metodą natryskową , nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności; 7) łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań; 8) dno wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem; 9) uchwyty od 4 do 6 szt.; 10) waga trumny dla osoby dorosłej - dębowej: max.60kg, z drewna liściastego: max.45kg; 11) kolor trumien - według zapotrzebowania Zamawiającego. 2. Krzyże, obudowy 1) wykonane z drewna liściastego, suszonego klasy co najmniej II, o gr. min. 22mm , malowane minimum 2 razy bez wad powłoki; 2) elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, szpachlowań. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Miejsce dostawy: Cmentarz Chrząstkowo, ul. Północna 1, Wałcz, magazyn w siedzibie Zamawiającego z wniesieniem i ustawieniem. 2) Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 3) Termin dostaw: sukcesywnie - zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, według złożonego telefonicznie zamówienia przez Zamawiającego. 4) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od 4 szt. - w przypadku trumien standardowych. 5) Termin realizacji trumien ponadnormatywnych - do 36 godzin. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia trumien, krzyży i obudów grobów, w pełni odpowiadających wymaganiom jakościowym zgodnie z obowiązującymi normami. 7) Trumny, krzyże i obudowy grobu, niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe w ciągu max 2 dni od zgłoszenia. Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca. 8) Rozliczenia za dostarczony Towar odbywać się będą raz w miesiącu - na podstawie faktury zbiorczej, z wyszczególnieniem zamówionego i dostarczonego Towaru. Data wystawienia faktury - ostatni dzień miesiąca. 9) Termin płatności za dostawę: w ciągu 21 dni od daty poprawnie wystawionej faktury VAT. 10) Zapewnienie stałej ekspozycji trumien wraz ze stojakami ekspozycyjnymi - w sali sprzedaży przy Cmentarzu Chrząstkowo, jej bieżące uzupełnianie w przypadku konieczności przeznaczenia któregoś z egzemplarzy przez Zamawiającego do sprzedaży. 11) Zamawiający ma prawo do wymiany wybranych modeli ekspozycji na inny, w przypadku braku zainteresowania klientów Zamawiającego. 12) Towary wchodzące w skład ekspozycji są własnością Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00 - Trumny 39.29.60.00 - Wyroby pogrzebowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wymieniać wszystkich Wykonawców i być przez nich podpisane. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Pełnomocnictwo niniejsze musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-walcz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu
ul. Budowlanych 9
78-600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu ul. Budowlanych 9 78-600 Wałcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych, krzyży, ram nagrobnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych
więcej: Wyroby pogrzebowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.