To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Lublin: MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEJ PRZYCHODNI GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEJ.
Numer ogłoszenia: 134409 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74649 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEJ PRZYCHODNI GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEJ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja Wojewódzkiej Przychodni Ginekologiczno-Położniczej. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku zlokalizowanym przy ul. Lubartowskiej 81 w Lublinie, w zakresie dostosowania do wymogów przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r., poz. 739). Zakres robót obejmuje min.: - wymianę dachu z pogrążonego na dach dwuspadowy, - remont elewacji z termomodernizacją budynku oraz izolacją ścian fundamentowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont podziemnego łącznika komunikacyjnego łączącego Przychodnię z budynkiem Szpitala, - wymiana dźwigu osobowego, wraz z wykonaniem wszystkich czynności związanych z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego oraz usunięciem zdemontowanego dźwigu i jego złomowaniem, a także jego serwisowaniem i konserwacją w okresie gwarancji, - utylizacja odpadów po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych i montażowych, - prace ogólnobudowlane remontowe wewnętrzne, - roboty remontowe instalacyjne: elektryczne i teletechniczne, wodno-kanalizacyjne, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie instalacji tlenu medycznego wraz z dobudową tlenowni przyściennej jako rezerwowe źródło tlenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ), na którą składają się w szczególności: 1) przedmiary robót, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) projekty techniczno-wykonawcze. 3. Do realizacji zmówienia powinny mieć zastosowanie wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., dla których zgodnie z odrębnymi przepisami w sprawie aprobat i kryteriów technicznych dotyczących wyrobów budowlanych, wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, jeżeli nie zostały objęte certyfikacją określoną powyżej. 4. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń lub jego producenta, przywołane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, służą jedynie określeniu pożądanego (przykładowego) standardu wykonania i należy je rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne, techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wykazanych w załącznikach do SIWZ). Należy przez to rozumieć, że dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych, jak i cech nie gorszych od wskazanych jako przykładowe w STWOiR i przedmiarach robót. Obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanego materiału leży po stronie Wykonawcy. 5. Instalacja gazów medycznych musi być wykonana zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. Nr 107 poz. nr 679 ze zm.) oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC oraz normami zharmonizowanymi., Wykonawca podczas wykonywania musi przestrzegać wymogów norm w szczególności z grupy PN EN 737 oraz PN-EN 7396-1. 6. W celu realizacji zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego modernizacją z należytą starannością. Możliwość dokonania wizji po kontakcie telefonicznym (81) 740-25-76 z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego w dni robocze w godz. 8 00- 15 00. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania robót, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 7. Z uwagi na przeprowadzanie prac na terenie Szpitala Ginekologiczno-Położniczego, przy funkcjonujących oddziałach, Zamawiający wymaga uzgadniania terminów wyłączeń wszystkich mediów tj.: wody, energii elektrycznej, gazów medycznych itp., w związku z realizacją ww. zadania. 8. W celu sprawnego przebiegu prac Zamawiający umożliwia realizację przedmiotu zamówienia również w dni wolne od pracy (z wyłączeniem ciszy nocnej). 9. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych na terenie obiektu oraz utrudnienia w czasie trwania prac budowlanych, Zamawiający nie zapewnia miejsc parkingowych dla pracowników Wykonawcy natomiast wymaga przedłożenia w formie pisemnej wykazu samochodów służbowych pracownikó1)w Wykonawcy, którzy korzystać będą z wjazdu na teren szpitala, przed podpisaniem umowy . 10. Wykonawca opomiaruje media, niezbędne do realizacji zadania, we własnym zakresie, tj. pobór wody, energii elektrycznej. 11. Plac budowy i zaplecze Wykonawca zorganizuje na własny koszt i wygrodzi na terenie obiektu. 12. Informacja o podwykonawcach: 12.1) Zamówienie może być powierzone podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca: 1) w sytuacji kiedy samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wykazać części zamówienia, które będą im powierzone, 2) w sytuacji, w której w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 ust. 1 ustawy, Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22 ust. 2 b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy firm tych podwykonawców, oraz części zamówień które będą im powierzone. 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) w przypadku wygrania przetargu i realizacji robót modernizacji przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniem art. 2 pkt. 9 b i wytycznymi określonymi w art. 143 b ustawy Pzp (Dz. U. z 2013 r. poz. nr 907,984 i 1047). 5) zasady współpracy Wykonawcy z podwykonawca i dalszymi podwykonawcami określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Zlecenie wykonania części robót budowlanych podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie tej części robót. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia, zaniedbania podwykonawców tak jak za własne działania, uchybienia, zaniedbania. 13. Wykonawca udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na dźwig osobowy. Dla elementów wbudowanych, maszyn, urządzeń i wyposażenia, gwarancja będzie zgodna co najmniej z okresem gwarancji udzielonym przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEJ PRZYCHODNI GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEJ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE WALTED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE WALTED SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlane WALTED Waldemar Kabała ,, ul. Generała Sikorskiego 22, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3239972,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3014142,28
Oferta z najniższą ceną: 2401973,25 / Oferta z najwyższą ceną: 5260836,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Malowanie części elewacji bud. WBiA Politechniki Lubelskiej oraz montaż loga w i na bud. WBiA i na bud. WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie.
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont pomieszczeń mieszkalnych i korytarza w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Chrobrzu
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.