eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniasukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Gdynia: sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 134424 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni - spełniających graniczne parametry techniczno - użytkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-589 100 sztuk, 2 850 oznaczeń, 14 800 ml, 70 rolek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.25.00 - 33.91.25.00 38.43.45.20 - Analizatory krwi 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: 2 638 PLN w Grupie 1, 393 PLN w Grupie 2, 103 PLN w Grupie 3, 5 PLN w Grupie 4, 3 139 PLN w przypadku oferty obejmującej cały przedmiot niniejszego zamówienia; Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany legitymować się wykonaniem , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy/dostaw odpowiadających/cej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (według Wspólnego Słownika Zamówień - CPV: GRUPA 1 - różne urządzenia i produkty medyczne, GRUPA 2 - materiały medyczne, GRUPA 3 - różne produkty lecznicze, GRUPA 4 - papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych) o wartości brutto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 2 570 zł (słownie: dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych), dla GRUPY 4 - 125 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość dostawy/dostaw nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: wymagana wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy - kwota nie mniejsza niż: dla GRUPY 1 - 22 000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych), dla GRUPY 2 - 3 200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych), dla GRUPY 3 - 860 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych), dla GRUPY 4 - 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup, na które Wykonawca składa ofertę. Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych (informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - jeżeli dotyczy), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) oświadczenia zgodnego z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - są zobowiązani do złożenia: a) wykazu dostaw/dostawy odpowiadających/cej swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich/jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) dokumentu/ów potwierdzających, że dostawa/dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.A) ust.a), c), d), e) oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia przez pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie w imieniu każdego z nich. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności, powinna zawierać: - strony umowy z oznaczeniem lidera, - cel zawarcia umowy, - okres obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia), - solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy, - wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, - nakaz powiadamiania Zamawiającego o dokonywanych zmianach w umowie w formie pisemnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11, budynek gospodarczy- dokument nieodpłatny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11, budynek gospodarczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 3/ numer postępowania : SM/ZP/N/22/09-L 4/ Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego,- oświadczenia, że oferowany analizator spełnia graniczne parametry techniczno - użytkowe wymagane przez Zamawiającego, - oświadczenia, że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE, - zestawienia granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego systemu próżniowego - dotyczy GRUPY 1, - zestawienia granicznych parametrów techniczno-użytkowych oraz informacji dodatkowych oferowanego analizatora - dotyczy GRUPY 1, warunków serwisu i gwarancji oferowanego analizatora w okresie gwarancyjnym- dotyczy GRUPY 1, - międzynarodowych certyfikatów wdrożenia systemu kontroli jakości ISO 9001:2000- dotyczy GRUPY 1, 5/ ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym UE w dniu 05/05/2009 roku pod numerem 2009/S 85-122342.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamknięty próżniowy system do pobierania krwi - (405 500 sztuk) oraz dzierżawa automatycznego analizatora OB.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.45.20-7, 33.14.10.00-0, 33.69.65.00-0, 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt medyczny do badań laboratoryjnych - 183 600 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7, 33.14.10.00-0, 33.69.65.00-0, 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy jakościowe i barwniki - 2 850 oznaczeń, 14 800 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.25.00-7, 38.43.45.20-7, 33.14.10.00-0, 33.69.65.00-0, 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termoczuły- 70 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.25.00-7, 38.43.45.20-7, 33.14.10.00-0, 33.69.65.00-0, 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.