Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-01-24
Og³oszenie nr 13442 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Lublin: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 przy ul. Pla¿owej 9 w Lublinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny
43101951400000, ul.
Pl. Króla W³adys³awa £okietka
1,
20109
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
814 663 000, e-mail
zamowienia@um.lublin.pl, faks
814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): http://lublin.eu/urzad-miasta-lublin/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
htt:/bip.lublin.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta Lublin BiuroZamówieñ Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 7, 20-080 Lublin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 przy ul. Pla¿owej 9 w Lublinie
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.4.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje: 1.wykonanie robót budowlanych: 1.1.wymiana okien zewnêtrznych, 1.2.wymiana drzwi zewnêtrznych, 1.3.docieplenie stropodachów i dachów, 1.4.docieplenie ¶cian zewnêtrznych, 1.5. docieplenie ¶cian zewnêtrznych piwnic, 1.6.roboty budowlane towarzysz±ce termomodernizacji, 2.wykonanie robót sanitarnych: 2.1.modernizacja i regulacja wêz³a cieplnego, 2.2.wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 3.wykonanie robót elektrycznych: 3.1.WLZ i tablice rozdzielcze, 3.2.instalacja o¶wietleniowa, 3.3.instalacja CCTV, 3.4.instalacje w wymiennikowni, 3.5.instalacja odgromowa, 4.budki lêgowe dla ptaków i schrony dla nietoperzy (zakup i monta¿).
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45231000-5, 45261210-9, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45321000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45450000-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 510
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: Wykonawca winien wykazaæ:
1. wykonanie minimum 2 robót budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê lub remont kubaturowego obiektu budowlanego u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto ka¿da robota (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
2. dysponowaniem osob±/ami umo¿liwiaj±c±/ymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeñ (do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ) w specjalno¶ci:
a)konstrukcyjno - budowlanej, przy czym osoba ta musi posiadaæ co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnieñ,
b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
(podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. t. j. Dz. U. z 2016 r. Poz. 290).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 2. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy wykonanie minimum 2 robót budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê lub remont kubaturowego obiektu budowlanego u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto ka¿da robota (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzaj±cy dysponowanie osob±/ami umo¿liwiaj±c±/ymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeñ (do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ) w specjalno¶ci:
a)konstrukcyjno - budowlanej, przy czym osoba ta musi posiadaæ co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnieñ,
b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1.W sytuacji, gdy Wykonawca oferuje produkty równowa¿ne sk³adaj±c Wykaz "produktów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych", o którym mowa w pkt. III.7) ppkt. 2., w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy sk³ada: 1.1.Dokumenty - dowody, dotycz±ce oferowanych "produktów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych", - potwierdzaj±ce, ¿e oferowane "produkty (materia³y i urz±dzenia) równowa¿ne" odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 2.W sytuacji, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne sk³adaj±c Opis "rozwi±zañ równowa¿nych", o którym mowa w pkt. III.7) ppkt. 3., w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy sk³ada: 2.1.Dokumenty - dowody, dotycz±ce oferowanych "rozwi±zañ równowa¿nych", potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2.Wykaz "produktów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych" okre¶laj±cy ich nazwy (symbole, typy), zawieraj±cy porównanie pomiêdzy parametrami technicznymi i u¿ytkowymi (jako¶ciowymi i funkcjonalnymi) produktów (materia³ów i urz±dzeñ) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i produktów (materia³ów i urz±dzeñ) oferowanych przez wykonawcê - w sytuacji, gdy wykonawca oferuje produkty równowa¿ne. 3.Opis "rozwi±zañ równowa¿nych" potwierdzaj±cy równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne. 4.W przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom - O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) - Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 6. W przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ odpowiednio z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy. 7.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, dokument, musi okre¶laæ w szczególno¶ci: a)zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 8.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 9.Dokument, o którym mowa w ppkt 8, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 8, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 9 stosuje siê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 65 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t piêæ tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 10 |
Okres gwarancji | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Przewiduje siê nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, 2) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt. 1), 3) zmiana pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót w stosunku do za³o¿eñ zawartych w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, w przypadku gdy zmiana podyktowana bêdzie usprawnieniem procesu budowy czy polepszeniem warunków eksploatacji b±d¼ gdy wykonanie w technologii wskazanej w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe, a tak¿e w przypadku pojawienia siê na rynku technologii nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 4) zmiana materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie lub zmian± przepisów prawa, a tak¿e w przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów, sprzêtu lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonego terminu nie le¿y w interesie publicznym, b) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjêt± technologi± lub spe³nienie wymogów technologicznych (opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyci±giem (raportem) z zapisów danych pogodowych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, d) przerwy lub przerw w dostawie pr±du lub wody, trwaj±cych ³±cznie ponad 7 dni, e) konieczno¶ci zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, f) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) b³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, h) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, i) konieczno¶ci zmiany finansowania i harmonogramu rzeczowo - finansowego, j) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, k) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, 6) zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego i/lub zmiana finansowania: a) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt. 1) i odpowiednio do ppkt. 2), b) na skutek zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanej w ppkt. 3), 4) lub 5), c) w przypadku zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w razie zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanej w ppkt. 7), d) w przypadku zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿ecie miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiaj±cego w zakresie uzasadnionego interesu publicznego, 7) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, d) pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót i/lub materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa odpowiednio w pkt. 3 lub 4. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: - ad ppkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, - ad ppkt. 2) - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego kwot± rycza³tow±, odpowiednio do warto¶ci zmniejszonego zakresu zamówienia (zaniechanych robót) obliczonej na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego, - ad ppkt 3) - zmiana pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistnia³ych okoliczno¶ci, z ewentualn± zmian± wynagrodzenia (tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysoko¶ci b±d¼ jego podwy¿szeniem), pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia zasadno¶ci zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, - ad ppkt. 4) - zamiana na inne materia³y, urz±dzenia i sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty, z ewentualn± zmian± wynagrodzenia tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysoko¶ci b±d¼ jego podwy¿szeniem, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia zasadno¶ci zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, - ad ppkt. 5) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit. a) - o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) - o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, lit. d) - o okres wystêpowania przerwy lub przerw w dostawie pr±du lub wody, trwaj±cych ³±cznie ponad 7 dni, lit. e) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. f) - o okres wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów, lit. g) - o okres konsultacji z projektantem i nanoszenia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, oraz okres niezbêdny do wykonania robót bêd±cych konsekwencj± wprowadzonych poprawek lub zmian w projekcie, w sytuacji zastosowania rozwi±zañ nie wykraczaj±cych poza dotychczasowy zakres przedmiotu umowy, lit. h) - o okres niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, lit. i) - o okres wynikaj±cy ze zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿ecie miasta), lit. j) - o okres niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, lit. k) - o okres niezbêdny do wykonania robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, - ad pkt. 6) - zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego (za³±cznik Nr 1 do niniejszej umowy) i/lub zmiana finansowania: lit. a) - stosownie do zmiany (zmniejszenia) wynagrodzenia jako konsekwencja dzia³añ okre¶lonych w ad pkt 1 i 2, lit. b) - w zakresie uzasadnionym zaistnia³ymi okoliczno¶ciami, lit. c) - stosownie do zmiany wynagrodzenia jako konsekwencja dzia³añ okre¶lonych w ad pkt 7, lit. d) - w zakresie wynikaj±cym ze zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿ecie miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiaj±cego w zakresie uzasadnionego interesu publicznego, - ad ppkt. 7) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy: lit. a) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejsz± umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug; warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a stawka i kwota podatku VAT oraz warto¶æ wynagrodzenia brutto ulegn± zmianie odpowiednio do nowych przepisów; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, winien zawieraæ pe³ne uzasadnienie obejmuj±ce wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania zamówienia uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, lit. b) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych roboty do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cej minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo od kwoty wzrostu minimalnej stawki godzinowej; kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych roboty, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu niniejszej umowy; do wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania niniejszej umowy tj. pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych roboty, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi, lit. c) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym roboty; kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych roboty, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu niniejszej umowy; do wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania niniejszej umowy tj. pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych roboty, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do ZUS / KRUS w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi, lit. d) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia jako konsekwencja dzia³añ okre¶lonych odpowiednio w ad ppkt 3 i 4, o ró¿nicê warto¶ci robót zamiennych w stosunku do pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót i/lub materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, ustalon± przez Strony stosownym protoko³em w drodze negocjacji, w oparciu o ceny z kosztorysów inwestorskich, katalogów lub innych no¶ników cenotwórczych. 3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt. 1 i 2, dopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 3, pkt 3, pkt 4 lit. b) - c), pkt 5 - 6 oraz w ust. 1a - 1e.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osob± upowa¿nion± do kontaktowania siê z wykonawcami w zakresie procedury: p. Rados³aw Antoñ - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Us³ugi przegl±dów, konserwacji i napraw urz±dzeñ i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleñ z zakresu BHP dla cz³onków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rêkawic medycznych
- Us³ugi ochrony osób i mienia
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH W£ASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w £ODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w D±bczu. Zabezpieczenie gazoci±gu wysokiego ci¶nienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zab³udów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.