eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 przy ul. Pla¿owej 9 w Lublinie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-01-24

Og³oszenie nr 13442 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Lublin: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 przy ul. Pla¿owej 9 w Lublinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla W³adys³awa £okietka  1, 20109   Lublin, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@um.lublin.pl, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): http://lublin.eu/urzad-miasta-lublin/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
htt:/bip.lublin.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta Lublin BiuroZamówieñ Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 7, 20-080 Lublin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 7 przy ul. Pla¿owej 9 w Lublinie
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.4.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje: 1.wykonanie robót budowlanych: 1.1.wymiana okien zewnêtrznych, 1.2.wymiana drzwi zewnêtrznych, 1.3.docieplenie stropodachów i dachów, 1.4.docieplenie ¶cian zewnêtrznych, 1.5. docieplenie ¶cian zewnêtrznych piwnic, 1.6.roboty budowlane towarzysz±ce termomodernizacji, 2.wykonanie robót sanitarnych: 2.1.modernizacja i regulacja wêz³a cieplnego, 2.2.wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 3.wykonanie robót elektrycznych: 3.1.WLZ i tablice rozdzielcze, 3.2.instalacja o¶wietleniowa, 3.3.instalacja CCTV, 3.4.instalacje w wymiennikowni, 3.5.instalacja odgromowa, 4.budki lêgowe dla ptaków i schrony dla nietoperzy (zakup i monta¿).

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45231000-5, 45261210-9, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45321000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45450000-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 510


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Wykonawca winien wykazaæ: 1. wykonanie minimum 2 robót budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê lub remont kubaturowego obiektu budowlanego u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto ka¿da robota (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. 2. dysponowaniem osob±/ami umo¿liwiaj±c±/ymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeñ (do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ) w specjalno¶ci: a)konstrukcyjno - budowlanej, przy czym osoba ta musi posiadaæ co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnieñ, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. t. j. Dz. U. z 2016 r. Poz. 290).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 2. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy wykonanie minimum 2 robót budowlanych obejmuj±cych budowê lub przebudowê lub remont kubaturowego obiektu budowlanego u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto ka¿da robota (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 1 800 000,00 z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzaj±cy dysponowanie osob±/ami umo¿liwiaj±c±/ymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeñ (do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ) w specjalno¶ci: a)konstrukcyjno - budowlanej, przy czym osoba ta musi posiadaæ co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnieñ, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.W sytuacji, gdy Wykonawca oferuje produkty równowa¿ne sk³adaj±c Wykaz "produktów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych", o którym mowa w pkt. III.7) ppkt. 2., w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy sk³ada: 1.1.Dokumenty - dowody, dotycz±ce oferowanych "produktów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych", - potwierdzaj±ce, ¿e oferowane "produkty (materia³y i urz±dzenia) równowa¿ne" odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 2.W sytuacji, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne sk³adaj±c Opis "rozwi±zañ równowa¿nych", o którym mowa w pkt. III.7) ppkt. 3., w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy sk³ada: 2.1.Dokumenty - dowody, dotycz±ce oferowanych "rozwi±zañ równowa¿nych", potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2.Wykaz "produktów (materia³ów i urz±dzeñ) równowa¿nych" okre¶laj±cy ich nazwy (symbole, typy), zawieraj±cy porównanie pomiêdzy parametrami technicznymi i u¿ytkowymi (jako¶ciowymi i funkcjonalnymi) produktów (materia³ów i urz±dzeñ) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i produktów (materia³ów i urz±dzeñ) oferowanych przez wykonawcê - w sytuacji, gdy wykonawca oferuje produkty równowa¿ne. 3.Opis "rozwi±zañ równowa¿nych" potwierdzaj±cy równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne. 4.W przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom - O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) - Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 6. W przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ odpowiednio z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy. 7.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, dokument, musi okre¶laæ w szczególno¶ci: a)zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 8.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 9.Dokument, o którym mowa w ppkt 8, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 8, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 9 stosuje siê.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 65 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t piêæ tysiêcy z³otych).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji 10
Okres gwarancji30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Przewiduje siê nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, 2) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt. 1), 3) zmiana pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót w stosunku do za³o¿eñ zawartych w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, w przypadku gdy zmiana podyktowana bêdzie usprawnieniem procesu budowy czy polepszeniem warunków eksploatacji b±d¼ gdy wykonanie w technologii wskazanej w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe, a tak¿e w przypadku pojawienia siê na rynku technologii nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 4) zmiana materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie lub zmian± przepisów prawa, a tak¿e w przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów, sprzêtu lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonego terminu nie le¿y w interesie publicznym, b) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjêt± technologi± lub spe³nienie wymogów technologicznych (opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyci±giem (raportem) z zapisów danych pogodowych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, d) przerwy lub przerw w dostawie pr±du lub wody, trwaj±cych ³±cznie ponad 7 dni, e) konieczno¶ci zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, f) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) b³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, h) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, i) konieczno¶ci zmiany finansowania i harmonogramu rzeczowo - finansowego, j) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, k) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, 6) zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego i/lub zmiana finansowania: a) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt. 1) i odpowiednio do ppkt. 2), b) na skutek zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanej w ppkt. 3), 4) lub 5), c) w przypadku zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w razie zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanej w ppkt. 7), d) w przypadku zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿ecie miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiaj±cego w zakresie uzasadnionego interesu publicznego, 7) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, d) pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót i/lub materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa odpowiednio w pkt. 3 lub 4. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: - ad ppkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, - ad ppkt. 2) - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego kwot± rycza³tow±, odpowiednio do warto¶ci zmniejszonego zakresu zamówienia (zaniechanych robót) obliczonej na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego, - ad ppkt 3) - zmiana pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistnia³ych okoliczno¶ci, z ewentualn± zmian± wynagrodzenia (tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysoko¶ci b±d¼ jego podwy¿szeniem), pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia zasadno¶ci zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, - ad ppkt. 4) - zamiana na inne materia³y, urz±dzenia i sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty, z ewentualn± zmian± wynagrodzenia tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysoko¶ci b±d¼ jego podwy¿szeniem, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia wraz z pe³nym uzasadnieniem, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo ¿±dania dalszych wyja¶nieñ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia zasadno¶ci zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, - ad ppkt. 5) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit. a) - o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) - o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, lit. d) - o okres wystêpowania przerwy lub przerw w dostawie pr±du lub wody, trwaj±cych ³±cznie ponad 7 dni, lit. e) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. f) - o okres wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów, lit. g) - o okres konsultacji z projektantem i nanoszenia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, oraz okres niezbêdny do wykonania robót bêd±cych konsekwencj± wprowadzonych poprawek lub zmian w projekcie, w sytuacji zastosowania rozwi±zañ nie wykraczaj±cych poza dotychczasowy zakres przedmiotu umowy, lit. h) - o okres niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, lit. i) - o okres wynikaj±cy ze zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿ecie miasta), lit. j) - o okres niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, lit. k) - o okres niezbêdny do wykonania robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, - ad pkt. 6) - zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego (za³±cznik Nr 1 do niniejszej umowy) i/lub zmiana finansowania: lit. a) - stosownie do zmiany (zmniejszenia) wynagrodzenia jako konsekwencja dzia³añ okre¶lonych w ad pkt 1 i 2, lit. b) - w zakresie uzasadnionym zaistnia³ymi okoliczno¶ciami, lit. c) - stosownie do zmiany wynagrodzenia jako konsekwencja dzia³añ okre¶lonych w ad pkt 7, lit. d) - w zakresie wynikaj±cym ze zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿ecie miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiaj±cego w zakresie uzasadnionego interesu publicznego, - ad ppkt. 7) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy: lit. a) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejsz± umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug; warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a stawka i kwota podatku VAT oraz warto¶æ wynagrodzenia brutto ulegn± zmianie odpowiednio do nowych przepisów; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, winien zawieraæ pe³ne uzasadnienie obejmuj±ce wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania zamówienia uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, lit. b) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych roboty do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cej minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo od kwoty wzrostu minimalnej stawki godzinowej; kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych roboty, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu niniejszej umowy; do wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania niniejszej umowy tj. pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych roboty, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi, lit. c) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym roboty; kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych roboty, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu niniejszej umowy; do wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania niniejszej umowy tj. pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych roboty, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do ZUS / KRUS w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni roboty bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi, lit. d) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia jako konsekwencja dzia³añ okre¶lonych odpowiednio w ad ppkt 3 i 4, o ró¿nicê warto¶ci robót zamiennych w stosunku do pierwotnie przyjêtych technologii wykonania robót i/lub materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, ustalon± przez Strony stosownym protoko³em w drodze negocjacji, w oparciu o ceny z kosztorysów inwestorskich, katalogów lub innych no¶ników cenotwórczych. 3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt. 1 i 2, dopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 3, pkt 3, pkt 4 lit. b) - c), pkt 5 - 6 oraz w ust. 1a - 1e.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osob± upowa¿nion± do kontaktowania siê z wykonawcami w zakresie procedury: p. Rados³aw Antoñ - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.