eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskierewitalizacja stawu w Parku Górnik w Siemianowicach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13442

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemianowice Śląskie: rewitalizacja stawu w Parku Górnik w Siemianowicach Śląskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: IZABELA SITEK, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280, e-mail: ratusz@um.siemianowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.siemianowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: GMINA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, IZABELA SITEK, UL. MICHAŁKOWICKA 105, 41-103 SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, woj. śląskie, tel. (0-32) 7605-454, fax (0-32) 7605-420, e-mail: i_sitek@um.siemianowice.pl, www.um.siemianowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, IZABELA SITEK, UL. MICHAŁKOWICKA 105, 41-103 SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, woj. śląskie, tel. (0-32) 7605-454, fax (0-32) 7605-420, e-mail: i_sitek@um.siemianowice.pl, www.um.siemianowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: GMINA SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, IZABELA SITEK, UL. MICHAŁKOWICKA 105, 41-103 SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, woj. śląskie, tel. (0-32) 7605-454, fax (0-32) 7605-420, e-mail: i_sitek@um.siemianowice.pl, www.um.siemianowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja stawu w Parku Górnik w Siemianowicach Śląskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Staw w Parku Górnik w Siemianowicach Śląskich. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizacja stawu w Parku Górnik w Siemianowicach Śląskich w oparciu o projekt techniczny pn. \Rewitalizacja stawu w Parku Górnik\. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4 500 PLN (cztery tysiące pięćset PLN). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. Z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2.Inne kryteria: a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał nie mniej niż 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. -o łącznej wartości wszystkich prac co najmniej 2000 000 PLN (dwamilionyzłotych) b)Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą z aktualnymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c)Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą z aktualnymi uprawnieniami wodno-kanalizacyjnymi z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. d)Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. Termin gwarancji liczymy od dnia odbioru robót. e)Wykonawca musi wykazać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia. Piła do cięcia asfaltu min.1 szt., Sprzęt do zagęszczania gruntu min. 1 szt., Samochody samowyładowcze min. 2 szt., Koparki min.2 szt., Spycharki min. 2 szt., Wciągarka ręczna łańcuchowa min 1szt., Dźwig min. 1 szt., Samochód skrzyniowy min. 2szt. Urządzenia mechaniczne do cięcia rur min.1szt. Spawarki elektryczne min. 1 szt., Wibrator min. 1szt., Zgrzewarka min.1.szt. 3.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł (dwieścietysięcyzłotych). 4.Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione niżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena na podstawie niżej wymienionych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Formularz ofertowy. 3.Kosztorys ofertowy. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 8.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10.Polisa, na kwotę w wysokości powyżej 200 000 zł (dwieścietysięcyzłotych) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.Dowód wpłaty wadium. 12.Zakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm. Opłata: 73,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1.Wadium w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta, pieniądze musza się znaleźć na koncie Urzędu Miasta do dnia terminu składania ofert. 2.Wadium w pozostałych formach - wpłaty do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 10 lub przy ul. Michałkowickiej 105. Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 10:00, budynek Urzędu Miasta przy ul. Michałkowickiej 105 pokój nr 19 Siemianowice Śląskie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.