Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Wieluń: Dostosowanie budynku Przedszkola nr 1 do wymagań p.poż
Numer ogłoszenia: 134451 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Wodna 4, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 0-43 843 42 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-przedszk1.um.wielun.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Przedszkola nr 1 do wymagań p.poż.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie zabezpieczeń ppoż. budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu do wymagań przepisów o następującym zakresie rzeczowym: - roboty budowlane: montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych ( 1 x 3,854 m2 ), montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych ( 1 x 2,3 m2 ), uzupełnienie ścianek działowych (ok. 7,55 m2), wykonanie tynków (ok. 114,64 m2), malowanie tynków (ok.109,438 m2), montaż drzwi ppoż EI 30 (14 x 2,05 m2 ), wykonanie posadzki płytkowej na pow. ok. 7,05 m2, wykonanie kanałów wentylacyjnych z montażem wentylatorów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. 4. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 40 000,00zł Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2, 2. wykaz robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. kserokopie, potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert - załącznik nr 3 - wykaz osób z uprawnieniami 4. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, 8. zaakceptowany poprzez zaparafowanie wzór umowy - załącznik nr 4, 9. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu, na podstawie którego Wykonawca dokonał wyliczenia ceny ofertowej wraz z zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. Kosztorys ofertowy winny być przedłożone w opcji Kalkulacja uproszczona i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. Zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu muszą obejmować nazwę elementu, jednostki miary, ilości, ceny jednostkowe, wartości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-przedszk1.um.wielun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole nr 1 w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Wodna 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Publicznego Przedszkola nr 1 w Wieluniu,98-300 Wieluń, ul. Wodna 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.08.2008.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Remont pomieszczeń na rzecz Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim - instalacja c.o. i c.t. oraz instalacja wentylacji
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1 " Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń- Zadanie nr 2
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.