eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Busko-Zdrój: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 13453 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju. 2. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdej CZĘŚCI w formularzach cenowych - załączniki nr 3-17 do SIWZ. CZĘŚĆ nr 1 - ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO; CZĘŚĆ nr 2 - RĘCZNIKI PAPIEROWE, PAPIER TOALETOWY; CZĘŚĆ nr 3 - DOZOWNIKI, PODAJNIKI, MYDŁO W PIANIE; CZĘŚĆ nr 4 - PROFESJONALNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA; CZĘŚĆ nr 5 - PREPARATY DEZYNFEKCYJNE; CZĘŚĆ nr 6 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERCHNI KUCHENNYCH I RĄK; CZĘŚĆ nr 7 - ARTYKUŁY CATERINGOWE JEDNORAZOWE; CZĘŚĆ nr 8 - PROFESJONALNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA HACCP; CZĘŚĆ nr 9 - ŚRODKI DO HIGIENY POWIERZCHNI; CZĘŚĆ nr 10 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ; CZĘŚĆ nr 11 - ŚRODKI DO MYCIA W ZMYWARKACH DOMOWYCH; CZĘŚĆ nr 12 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ZAPLECZU SANITARNYM KUCHNI; CZĘŚĆ nr 13 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA HIGIENY KUCHENNEJ; CZĘŚĆ nr 14 - ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ; CZĘŚĆ nr 15 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY. 3. Wszystkie opakowania jednostkowe środków i preparatów muszą posiadać etykietę w języku polskim wraz z opisem i charakterystyką produktu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy cenowych, zarówno w in plus jak i in minus z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą. 5. Zmiana limitów ilościowych zamawianych produktów objętych przedmiotem zamówienia może nastąpić w wyniku zmiany potrzeb Zamawiającego, a zmiany te nie spowodują zwiększenia wartości umowy. 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach całego postępowania z podziałem na każdy z formularzy cenowych - załączniki nr 3-17 do SIWZ. 7. W ramach formularza cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. 8. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w formularzu cenowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.83.17.00-3, 39.51.00.00-0, 36.60.00.00-6, 33.63.16.00-8, 39.22.20.00-4, 32.22.40.00-8, 39.83.13.00-9, 39.83.12.10-1, 39.83.20.00-3, 39.83.16.00-2, 39.83.12.30-7, 18.10.00.00-0, 18.93.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia - każda z CZĘŚCI (zał. 3-17 do SIWZ - formularze cenowe) zawiera informację na temat pozycji dla których Zamawiający żąda powyższych dokumentów. Próbki (po jednej sztuce) oferowanego produktu - każda z CZĘŚCI (zał. 3-17 do SIWZ - formularze cenowe) zawiera informację na temat pozycji dla których Zamawiający żąda powyższych próbek

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany mogą zostać wprowadzone do umowy jedynie w przypadkach, o których mowa w art. 144 w/w ustawy, a w szczególności mogą one dotyczyć: a). ustawowej zmiany podatku VAT; b). wystąpienia wzrostu cen surowców, w wyniku których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy; c). zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek KORAL, pokój nr 52.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ nr 1 - ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ nr 2 - RĘCZNIKI PAPIEROWE, PAPIER TOALETOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ nr 3 - DOZOWNIKI, PODAJNIKI, MYDŁO W PIANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ nr 4 - PROFESJONALNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ nr 5 - PREPARATY DEZYNFEKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ nr 6 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERCHNI KUCHENNYCH I RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ nr 7 - ARTYKUŁY CATERINGOWE JEDNORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ nr 8 - PROFESJONALNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA HACCP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ nr 9 - ŚRODKI DO HIGIENY POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ nr 10 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ nr 11 - ŚRODKI DO MYCIA W ZMYWARKACH DOMOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ nr 12 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ZAPLECZU SANITARNYM KUCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ nr 13 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA HIGIENY KUCHENNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ nr 14 - ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ nr 15 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzach cenowych - załączniki nr 17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.