Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Szczecin: Remont dachu wraz z usunięciem zawilgoceń budynku w żłobku nr 5 przy ul. Kazimierza Królewicza 61 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 134547 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobki Miejskie w Szczecinie , ul. Podhalańska 1/3, 70-452 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 434 16 16, faks 0-91 434 16 16 wew. 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu wraz z usunięciem zawilgoceń budynku w żłobku nr 5 przy ul. Kazimierza Królewicza 61 w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe swoim zakresem obejmują: - odgrzybianie ścian, - osuszenie ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji ścian fundamentowych gruntową folią, - docieplenie ścian fundamentowych , - usunięcie istniejącego pokrycia oraz styropianu na konstrukcjach stropodachów budynków A i B i ponowne wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej o łącznej grubości 20 cm i pokrycia dachowego z papy. - w budynku C należy strop poddasza i dachu docieplić wtłaczaniem EKOFIBER gr. 20 cm i wymienić pokrycie dachowe 45453000-7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2. prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna roboty budowlane w budynku mieszkalnym lub użyteczności publicznej, o wartości minimum: 300 000 zł brutto. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu budowlanego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwzlobki.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobki Miejskie
ul. Podhalańska 1-3
70 - 452 Szczecin
(sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Żłobki Miejskie ul. Podhalańska 1-3 70 - 452 Szczecin (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa w sposób sukcesywny gadżetów i innych materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Dostawa materiałów jednorazowych do wieży artroskopowej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinie
- Wykonanie piezometrów i monitoringu jakości wód podziemnych (na terenie ujęcia Pomorska i ujęcia Tywa) w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31"
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy al. Wojska Polskiego 48 oficyna, 56 oficyna, 59 oficyna prawa w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącym im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie
- Odnowienie tynków i malatury oraz posadzek w budynku sali gimnastycznej.
- Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 20 w Olsztynie przy Al. Piłsudskiego 52A.
- Dostosowanie do przepisów przeciw pożarowych budynku Szkoły Podstawowej nr 85 przy ul. gen. R. Traugutta 37 we Wrocławiu
- Remont korytarzy na parterze i piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Grodzisku Wielkopolskim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.