eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamośćwykonanie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kalinowej o długości 220,5 m w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13460

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamość: wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kalinowej o długości 220,5 m w Zamościu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Zamość, do kontaktów: Stanisław Flis, Zbigniew Nizioł (tel.(084)6384784), Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zamosc.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.zamosc.um.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kalinowej o długości 220,5 m w Zamościu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ul. Kalinowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kalinowej w Zamościu o łącznej długości sieci 220,5m z rur PE-HD SN-8 Dn 500 według projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oferty przetargowej. 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 SIWZ zgodnie z art 45 ust.6 i 7 ustawy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Banku PKO BP O/Zamość Nr 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o minimalnej kwocie 250 000zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane do sieci sanitarnych oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 14. Wykaz robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. jedno zadanie w wykonywaniu kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 300 000zł Do Formularza należy dołączyć stosowne referencje ( lub inne dokumenty) od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez \podobne\ rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 15. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 17. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia został określony w pkt.II 1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a)Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do spełnienia warunków określonych w siwz, b)Wykonawca wykonał roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. jedno zadanie w wykonywaniu kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 300 000zł, c)Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia budowlane do sieci sanitarnych, d)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia, f)Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, g)Wykonawca powinien dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, h)Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt. 8 siwz (oraz w pkt. III.1) niniejszego ogłoszenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przetargowej. 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 SIWZ zgodnie z art 45 ust.6 i 7 ustawy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Banku PKO BP O/Zamość Nr 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o minimalnej kwocie 250 000zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane do sieci sanitarnych oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 14. Wykaz robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. jedno zadanie w wykonywaniu kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 300 000zł Do Formularza należy dołączyć stosowne referencje ( lub inne dokumenty) od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez \podobne\ rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 15. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. 17. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zamosc.um.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz) pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.