Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków, dla celów sprzedaży.
Numer ogłoszenia: 134632 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4552140, 4552149, 4557402, faks 012 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków, dla celów sprzedaży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości lokalowych zlokalizowanych w miejscowościach: Nisko, Nowa Dęba, Sandomierz, Lubliniec, Tarnowskie Góry, Jarosław, Przemyśl i Mierzęcice, oraz innych nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Kielce, Ratajów, Przemyśl, Jarosław, Rzeszów, Nisko i Kraków. 2. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz. 2109 z późn. zmianami) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie wyższej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości lokalowych i innych nieruchomości, Kod CPV: 70.33.10.00-0 - usługi nieruchomości mieszkalnych; 70.33.20.00-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne; 71.33.00.00-0 - różne usługi inżynieryjne
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7, 71.33.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 z późniejszymi zmianami) Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy jeżeli terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów i budynków, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji zlecenia, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: lokale mieszkalne: Nisko, Nowa Dęba, Sandomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej: a) lokalu mieszkalnego nr 2 o powierzchni użytkowej 38,94 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 3,58 m2, zlokalizowanego w budynku nr 20aA przy ul. Sandomierskiej w Nisku wraz z udziałem wynoszącym 4252/95384 w częściach wspólnych budynku nr 20aA oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1730/9 o powierzchni 0,1293 ha (KW 77243), a także z udziałem wynoszącym 4252/559618 w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1730/8 o powierzchni 0,1058 ha (KW TB1N/00077242/4). b) lokalu mieszkalnego nr 5 o powierzchni użytkowej 38,94 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 3,43 m2, zlokalizowanego w budynku nr 20aA przy ul. Sandomierskiej w Nisku wraz z udziałem wynoszącym 4237/95384 w częściach wspólnych budynku nr 20aA oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1730/9 o powierzchni 0,1293 ha (KW 77243), a także z udziałem wynoszącym 4237/559618 w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1730/8 o powierzchni 0,1058 ha (KW TB1N/00077242/4). c) lokalu mieszkalnego nr 8 o powierzchni użytkowej 33,24 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 8,57 m2, zlokalizowanego w budynku nr 20aB przy ul. Sandomierskiej w Nisku wraz z udziałem wynoszącym 4181/141872 w częściach wspólnych budynku nr 20aB oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1730/5 o powierzchni 0,1632 ha (KW TB1N/00077239/0), a także z udziałem wynoszącym 4181/559618 w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1730/8 o powierzchni 0,1058 ha (KW TB1N/00077242/4). d) lokalu mieszkalnego nr 21 o powierzchni użytkowej 47,90 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 5,90 m2, zlokalizowanego w budynku nr 2 przy ul. Anieli Krzywoń w Nowej Dębie wraz z udziałem wynoszącym 538/36336 w częściach wspólnych budynku nr 2 oraz w działkach oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 652/4 o powierzchni 0,1101 ha i nr 653/5 o powierzchni 0,2708 ha dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr TB1T/00046123/3. e) lokalu mieszkalnego nr 11 o powierzchni użytkowej 33,10 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 14,90 m2, zlokalizowanego w budynku nr 18 przy ul. Mickiewicza w Sandomierzu wraz z udziałem wynoszącym 36/1000 w częściach wspólnych budynku nr 18 oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 777/54 o powierzchni 0,2329 ha dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr KI1S/00072584/5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: lokale mieszkalne: Lubliniec, Tarnowskie Góry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej: a) lokalu mieszkalnego nr 2 o powierzchni użytkowej 29,42 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 3,19 m2, zlokalizowanego w budynku nr 32a przy ul. Sobieskiego w Lublińcu wraz z udziałem wynoszącym 234/10000 w częściach wspólnych budynków nr 32a - 34a - 36a oraz w działkach oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 428/5 o powierzchni 0,0597 ha, nr 429/5 o powierzchni 0,0435 ha, nr 430/5 o powierzchni 0,0642 ha dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr CZ1L/00044240/5, b) lokalu mieszkalnego nr 5 o powierzchni użytkowej 29,33 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 3,60 m2, zlokalizowanego w budynku nr 34a przy ul. Sobieskiego w Lublińcu wraz z udziałem wynoszącym 237/10000 w częściach wspólnych budynków nr 32a - 34a - 36a oraz w działkach oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 428/5 o powierzchni 0,0597 ha, nr 429/5 o powierzchni 0,0435 ha, nr 430/5 o powierzchni 0,0642 ha dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr CZ1L/00044240/5, c) lokalu mieszkalnego nr 1 o powierzchni użytkowej 24,27 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 6,17 m2, zlokalizowanego w budynku nr 8A przy ul. Opolskiej w Tarnowskich Górach wraz z udziałem wynoszącym 248/10000 w częściach wspólnych budynków nr 8A - 8B oraz w działkach oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 270/63 o powierzchni 0,0040 ha, nr 272/64 o powierzchni 0,0022 ha, nr 273/64 o powierzchni 0,0379 ha, nr 275/62 o powierzchni 0,0003 ha, nr 276/62 o powierzchni 0,0026 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta KW Nr 58437..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: lokale mieszkalne: Jarosław, Przemyśl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej: a) lokalu mieszkalnego nr 19 o powierzchni użytkowej 34,50 m2 i pomieszczenia przynależnego 5,10 m2, zlokalizowanego w budynku nr 28 przy ul. Słowackiego w Jarosławiu wraz z udziałem wynoszącym 396/16009 w częściach wspólnych budynku nr 28 oraz w działkach oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1138/16 o powierzchni 0,0471 ha, nr 1138/17 o powierzchni 0,0241 ha, nr 1138/18 o powierzchni 0,0975 ha dla których Sąd Rejonowy w Jarosławiu prowadzi księgę wieczystą nr PR1J/00074997/8, b) lokalu mieszkalnego nr 11 o powierzchni użytkowej 24,00 i pomieszczenia przynależnego 2,70 m2, zlokalizowanego w budynku nr 13 przy ul. Wróblewskiego w Przemyślu wraz z udziałem wynoszącym 267/33265 w częściach wspólnych budynku nr 13 oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 64/1 o powierzchni 0,3357 ha, dla której Sąd Rejonowy w Przemyślu prowadzi księgę wieczystą nr 21409..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: lokale mieszkalne: Mierzęcice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej: a) lokalu mieszkalnego nr 17 o powierzchni użytkowej 33,20 i pomieszczenia przynależnego 6,43 m2, zlokalizowanego w budynku nr 27 przy ul. Osiedle w Mierzęcicach wraz z udziałem wynoszącym 29/1000 w częściach wspólnych budynku oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 580/5 o powierzchni 0,3294 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr 47821. b) lokalu mieszkalnego nr 12 o powierzchni użytkowej 45,23 i pomieszczenia przynależnego 9,18 m2, zlokalizowanego w budynku nr 41 przy ul. Osiedle w Mierzęcicach wraz z udziałem wynoszącym 38/1000 w częściach wspólnych budynku oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 580/22 o powierzchni 0,2000 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr 47654. c) lokalu mieszkalnego nr 22 o powierzchni użytkowej 29,02 i pomieszczenia przynależnego 4,36 m2, zlokalizowanego w budynku nr 83 przy ul. Osiedle w Mierzęcicach wraz z udziałem wynoszącym 136/10000 w częściach wspólnych budynku oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 580/12 o powierzchni 0,1820 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr 47542. d) lokalu mieszkalnego nr 25 o powierzchni użytkowej 29,02 i pomieszczenia przynależnego 3,48 m2, zlokalizowanego w budynku nr 83 przy ul. Osiedle w Mierzęcicach wraz z udziałem wynoszącym 133/10000 w częściach wspólnych budynku oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 580/12 o powierzchni 0,1820 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr 47542..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kielce, ul. Szczepaniaka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 471/72 w obrębie 0023 Kielce, o powierzchni 0,0546 ha położonej w Kielcach przy ul. Szczepaniaka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ratajów, oczyszczalnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości zabudowanych urządzeniami infrastruktury sanitarnej położonej w Ratajowie, gmina Słomniki, powiat krakowski, w skład której wchodzą biologiczna oczyszczalnia ścieków usytuowana na działce 314/8 o pow. 0,0965ha, obręb Ratajów, obj. KW nr 24308 i doły chłonne usytuowane na działce nr 19 o pow. 0,4750ha, obręb 0015 Polanowice, jedn. ew. Słomniki, obj. KW nr 22217 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej, linią energetyczną kablową N/N i osprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przemyśl, ul. Lelewela.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zlokalizowanej w Przemyślu przy ul. Lelewela, składającej się z działek oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 1058 o powierzchni 0,0073 ha, nr 1059 o powierzchni 0,0466 ha, nr 1061 o powierzchni 0,7259 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta nr 62765..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rzeszów, ul. Monte Cassino.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zlokalizowanej w Rzeszowie przy ul. Monte Cassino, oznaczoną w operacie ewidencji gruntów nr 23/74 o powierzchni 0,0636 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr 112269..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przemyśl, ul. Sucharskiego i Słowackiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 689 w obrębie 212 Przemyśl o powierzchni 0,4821 ha położonej w Przemyślu w okolicy ul. Sucharskiego i ul. Słowackiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przemyśl, ul. Paderewskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej położonej w Przemyślu przy ul. Paderewskiego, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 948/2, w obrębie nr 201, o powierzchni 3,0456 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr PR1P/00098436/8. Wycena nieruchomości powinna uwzględniać, iż nieruchomość nie stanowi terenu zamkniętego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jarosław, ul. Poniatowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 2371/9 w obrębie 5 Jarosław, o powierzchni 0,0079 ha położonej w Jarosławiu przy ul. Poniatowskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nisko, ul. Piaskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zlokalizowanej w Nisku przy ul. Piaskowej, składającej się z działek oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 3954/6 o powierzchni 0,0442 ha, nr 3961/4 o powierzchni 0,0256 ha, nr 3962/6 o powierzchni 0,0153 ha, dla których Sąd Rejonowy w Nisku prowadzi księgę wieczystą nr 83063..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kraków, ul. Praska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Praskiej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34/19 o powierzchni 0,0290 ha, objętej księgą wieczystą nr KR1P/224838 z określeniem wartości rynkowej poszczególnych części składowych nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kraków, ul. Sodowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Sodowej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 408/78 o powierzchni 1,1486 ha, objętej księgą wieczystą nr KR1P/00086236/4 z określeniem wartości rynkowej poszczególnych części składowych nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej wraz z ich bieżącym utrzymaniem i wynajmowaniem w imieniu Gminy w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.