Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Poznań: Dostawa artykułów biurowych : tuszy, tonerów, taśm barwiących oraz kopert i teczek do GPSK UM w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 134638 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych : tuszy, tonerów, taśm barwiących oraz kopert i teczek do GPSK UM w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych : tuszy, tonerów, taśm barwiących oraz kopert i teczek, z podziałem na 2 części : - część nr 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów - część nr 2 - artykuły biurowe 2)Szczegółowy opis poszczególnych części został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem specyfikacji cenowej. 3)Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) realizacji dostaw w terminie 7 dni, od dnia dostarczenia Wykonawcy zamówienia faxem; b) realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem; c) terminu ważności artykułów biurowych nie krótszego niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; d) daty ważności i numeru serii na opakowaniu indywidualnym; e) dostaw artykułów identycznych z artykułami zaproponowanymi w ofercie; f) część nr 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów muszą być oryginalne tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Muszą być fabrycznie nowe, nieuzupełnione, nieeksploatowane wcześniej, nieprzerobione. Winny posiadać cechy pierwotnego opakowania. g) część nr 2 - poz. nr 8 : koperty do zdjęć RTG winny być otwarte, bez warstwy klejącej umożliwiającej zamknięcie. h) Wykonawca, który uzyska zamówienia będzie zobowiązany do odbioru zużytych głowic, bębnów, tasiemek drukujących, pojemników po zużytych tuszach, tonerach i tasiemkach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 1 830,00 zł. ( jeden tysiąc osiemset trzydzieści złotych). Wadium dla poszczególnych części wynosi : a) dla części nr 1 - 1 700,00 PLN (słownie : jeden tysiąc siedemset złotych) b) dla części nr 2 - 130,00 PLN slownie : sto trzydzieści złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 3)Wykonali jedną dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują o niżej podanej wartości (brutto) dla n/w części zamówienia, tj.: a) dla części nr 1 - o wartości 50 000 zł. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 8 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie z zastosowaniem metody : zero - jedynkowej. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenie Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 6 do specyfikacji. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 7 do specyfikacji. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1) wykaz (wg wzoru załącznika nr 9 do specyfikacji) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia w w/w wykazie jednej dostawy o niżej podanej wartości (brutto) dla n/w części zamówienia, tj. : a) dla części nr 1 - o wartości 50 000 zł. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być, np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie dostaw. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej ) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania : 1)Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2)Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie : postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4)Dokumenty wymienione w punkcie 8.1 specyfikacji każdy Wykonawca składa oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą dotyczyć zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców. Na podstawie przepisu art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 105 - Dział Zamówień Publicznych mieszczącym się w Budynku Technicznym, wejście E1, ze strony internetowej Zamawiającego lub drogą pocztową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres podany wyżej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ekspoatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.